Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvalium

valium

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mensen die vragen worden overgeslagen ... kijk maar eens wat hij voor wilt schrijven in eerste instantie. Je kan daarna nog altijd later over diazepam beginnen evt
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik niet! Altijd met een breeklijn / naadje. Wel in verschillende tinten blauw.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dan heeft hij een goeie doktor. Van onze klinieks arts heb ik vernomen dat artsen niet meer zo snel benzo's mogen voorschrijven ivm verslavingskans. Schijnt een richtlijn te zijn sinds kort.
Maar TS: wie niet waagt wie niet wint
T
TheSaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weet er iemand of je zomaar valium kan krijgen bij de dokter als je bv. zegt dat je vliegangst hebt? :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vroeger was die kans een heel stuk groter als nee, dus ik verwacht dat je ze niet krijgt en als je ze al krijgt maar een paar (bv 2) en niet structureel
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vriend van me krijgt ze wel er voor.
T
TheSaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja ik vertrek binnen een week op vakantie en ik heb ook wel redelijk veel schrik in een vliegtuig dus dat zou wel vanpas komen. :) Niet da ik er persé valium voor nodig heb maar ik heb alleen nog maar ervaring met temesta en die vond ik niet zo spectaculair daarom dat ik aan diazepam dacht , maar kan ik tegen de dokter zeggen dat ik graag diazepam zou hebben of zou ik dat niet doen en hem gewoon iets laten voorschrijven dat ook goed werkt oxazepam bv? :P
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
^precies, als je naar valium vraagt komt dat nogal apart over. Beste gewoon naar de huisarts gaan en vertellen dat je vliegangst hebt en of hij hier iets op weet.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon proberen. Ligt helemaal aan de instelling van de betreffende arts. Er zijn idd nieuwe richtlijnen, maar als ik elke week telefonisch aan de assistente een recept voor een nieuw doosje benzo's vraag, dan krijg ik het. Niemand controleert wat artsen voorschijven dus je kan geluk of pech hebben. Zeg iets in de trand van dat temesta niet effectief is.
Oxazepam is trouwens ook verdomd leker spul en als je echt iets zoekt tegen vliegangst, dan zal het resultaat je niet teleurstellen. It's a motherf*cking great fearkiller.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jup, alleen verdomd duur geworden.
Voor een 10mg pilletje 1,20 :openmouth:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dan heb ik het nog goedkoper als de apotheek :tearsofjoy:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
sterke valeriaanthee lijkt er ook wel op. maar is dan minder geconcentreerd
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Carlitos zei:
Dan heb ik het nog goedkoper als de apotheek :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Daar hoef je gelukkig ook niet heel veel moeite voor te doen.
Apotheek is gewoon absurd duur met benzo's om het gebruik te ontmoedigen,
en mensen met zware angststoornissen mogen nu maandelijks lekker vette rekeningen betalen.
Kunnen ze beter eerst een oxatje pakken voordat ze de factuur open maken.
T
TheSaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ok mensen ben dus ondertussen naar de dokter geweest , hij heeft mijn xanax 0.5mg voorgeschreven. En jammer genoeg geen dia of oxezapam :( , Heeft er hier iemand ervaring met xanax ? En maakt het je ook rustig , want ik zou ook niet in slaap willen vallen op de vlucht aangezien het maar 2 uur vliegen is. En kan ik er nog helder op blijven denken ? Alvast bedankt voor de reacties !
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heeft je huisarts hier niets over verteld? :rolleyes:

Alprazolam
Stofnaam: alprazolam
Merknaam: Xanax / Xanax Retard
Voornaamste werking: anxilotisch / sedatief
Vorm: tabletten
Sterkte: 0,25 / 0,5 / 1 / 2 mg
Halfwaarde eliminatietijd: 12 - 15 uur
Maximale plasmaspiegel: 1 uur
Weetjes: Dit word in amerika op straat en in gevangenissen veel illegaal verkocht
Persoonlijke ervaring: Deze tabletten ( ik heb de retard 0,5 mg gehad ) werken ook vooral op je geest, en dempen vooral angst... Weinig lichamelijk effect, perfect voor onder het werken, of als je last hebt van paniekaanvallen.


Vanuit het grote benzo topic en er zijn wel meer topics over. Wees dus niet lui en gebruik de search.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hey mensen,

Vind niks met research op google en nog wat andere bronnen. Heb heel lichtblauwe valiums zonder opdruk, krijg deze van een vriend, geen strips. Kent iemand uit eigen ervaring een merk die lichtblauwe valiums zonder opdruk + breeklijn maakt?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
J0rrit zei:
Hey mensen,

Vind niks met research op google en nog wat andere bronnen. Heb heel lichtblauwe valiums zonder opdruk, krijg deze van een vriend, geen strips. Kent iemand uit eigen ervaring een merk die lichtblauwe valiums zonder opdruk + breeklijn maakt?
Klik om te vergroten...

niet nemen zonder strip, das het enige advies wat ik je kan meegeven
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flameon zei:
J0rrit zei:
Hey mensen,

Vind niks met research op google en nog wat andere bronnen. Heb heel lichtblauwe valiums zonder opdruk, krijg deze van een vriend, geen strips. Kent iemand uit eigen ervaring een merk die lichtblauwe valiums zonder opdruk + breeklijn maakt?
Klik om te vergroten...

niet nemen zonder strip, das het enige advies wat ik je kan meegeven
Klik om te vergroten...

normaal blauw met breeklijn en roche op de achterkant geschreven..wat jij hebt lijkt me idd niet betrouwbaar dan..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
't hoeft niet perse van roche te zijn he
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#20
hmmja had nog niet verder gedacht dan de generische die altijd wit zijn en roche in het blauw..verder heb ik enkel nog maar eens 1x die van ratiopharm gehad maar dat waren ook witte..
dusja kan wel natuurlijk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."