#1
Ok mensen ben dus ondertussen naar de dokter geweest , hij heeft mijn xanax 0.5mg voorgeschreven. En jammer genoeg geen dia of oxezapam
, Heeft er hier iemand ervaring met xanax ? En maakt het je ook rustig , want ik zou ook niet in slaap willen vallen op de vlucht aangezien het maar 2 uur vliegen is. En kan ik er nog helder op blijven denken ? Alvast bedankt voor de reacties !