Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een vriend van mij vraagt zich af of hij vanavond speed kan gebruiken. Hij zit sinds 3 weken aan de anti-depressiva Paroxetine. Is het gebruik van speed in combinatie met dit middel gevaarlijk en heb je er uberhaupt effect? Alvast bedankt voor de reacties."
"Bij mij is een erectie krijgen op speed niet echt een probleem , 1 maal dat hij recht staat staat hij recht Maar klaarkomen is een andere zaak..."
"Weet er iemand of je zomaar valium kan krijgen bij de dokter als je bv. zegt dat je vliegangst hebt? :P"
"Ok mensen ben dus ondertussen naar de dokter geweest , hij heeft mijn xanax 0.5mg voorgeschreven. En jammer genoeg geen dia of oxezapam , Heeft er hier iemand ervaring met xanax ? En maakt het je ook rustig , want ik zou ook niet in slaap willen vallen op de vlucht aangezien het maar 2 uur vliegen is. En kan ik er nog helder op blijven denken ? Alvast bedankt voor de reacties !"
"Mooie eerste kennismaking met xtc , alleen niet erg leuk om te lezen als je al maandenlang niet aan mdma kunt geraken.:P Alleen maar mcpp en rommel te vinden hier tegewoordig."
"Ja ik vertrek binnen een week op vakantie en ik heb ook wel redelijk veel schrik in een vliegtuig dus dat zou wel vanpas komen. Niet da ik er persé valium voor nodig heb maar ik heb alleen nog maar ervaring met temesta en die vond ik niet zo spectaculair daarom dat ik aan diazepam dacht , maar kan ik tegen de dokter zeggen dat ik graag diazepam zou hebben of zou ik dat niet doen en hem gewoon iets laten voorschrijven dat ook goed werkt oxazepam bv? :P"