Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoned zonder soorten drugs

stoned zonder soorten drugs

152 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
bier zei:
En wat als je geen vrienden hebt? Nou?
Klik om te vergroten...
Dan is er altijd nog nootmuskaat.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
bier zei:
En wat als je geen vrienden hebt? Nou?
Klik om te vergroten...
Dan is er altijd nog nootmuskaat.
Klik om te vergroten...

Dus de minder leuke dingen verdwijnen dan en maken plaats voor leuike dingen?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Exceptional Insight zei:
bier zei:
Dus de minder leuke dingen verdwijnen dan en maken plaats voor leuike dingen?
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Dan heb je ineens níet geen vrienden en maakt de noot je ultiem gelukkig.
Klik om te vergroten...

Toch maar weer eens nootmluskaat gaan halen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
bier zei:
Dus de minder leuke dingen verdwijnen dan en maken plaats voor leuike dingen?
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Dan heb je ineens níet geen vrienden en maakt de noot je ultiem gelukkig.
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Drink ´t wel weg met champagne,
dan is het nog enigszins in stijl.
Klik om te vergroten...

haha okeej. ik hoorde van iemand dat champagne met red bull heel lekker schijnt te zijn..
want champagne is best wel bitter ofzo. dus vind ik niet zo super lekker.. maar hij zei dat als je het combineert met laagje redbull dat het dan wel zoeter word ;D
niet dat dit iets met deze topic temaken heeft maarja xD
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#6
marijecaroline zei:
Oom Klaas zei:
Drink ´t wel weg met champagne,
dan is het nog enigszins in stijl.
Klik om te vergroten...

haha okeej. ik hoorde van iemand dat champagne met red bull heel lekker schijnt te zijn..
want champagne is best wel bitter ofzo. dus vind ik niet zo super lekker.. maar hij zei dat als je het combineert met laagje redbull dat het dan wel zoeter word ;D
niet dat dit iets met deze topic temaken heeft maarja xD
Klik om te vergroten...

:kots:
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#7
bier zei:
marijecaroline zei:
Oom Klaas zei:
Drink ´t wel weg met champagne,
dan is het nog enigszins in stijl.
Klik om te vergroten...

haha okeej. ik hoorde van iemand dat champagne met red bull heel lekker schijnt te zijn..
want champagne is best wel bitter ofzo. dus vind ik niet zo super lekker.. maar hij zei dat als je het combineert met laagje redbull dat het dan wel zoeter word ;D
niet dat dit iets met deze topic temaken heeft maarja xD
Klik om te vergroten...

:kots:
Klik om te vergroten...


ooit geprobeerd dan? ;p
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#8
marijecaroline zei:
ooit geprobeerd dan? ;p
Klik om te vergroten...

Nee, zal ik ook niet zo snel proberen, vrees ik. :wink:
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#9
bier zei:
marijecaroline zei:
ooit geprobeerd dan? ;p
Klik om te vergroten...

Nee, zal ik ook niet zo snel proberen, vrees ik. :wink:
Klik om te vergroten...

haha okeej dan.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#10
marijecaroline zei:
bier zei:
marijecaroline zei:
ooit geprobeerd dan? ;p
Klik om te vergroten...

Nee, zal ik ook niet zo snel proberen, vrees ik. :wink:
Klik om te vergroten...

haha okeej dan.
Klik om te vergroten...

Jij hebt het ook nog nooit gedronken? Ik zou gewoon een biertje nemen, is toch heerlijk een lekker koud biertje in het weekend? :P
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#11
bier zei:
Nee, zal ik ook niet zo snel proberen, vrees ik. :wink:
Klik om te vergroten...

haha okeej dan.[/quote]

Jij hebt het ook nog nooit gedronken? Ik zou gewoon een biertje nemen, is toch heerlijk een lekker koud biertje in het weekend? :P[/quote]

nog nooit gedronken.. maar wel van plan xD
maaar ik drink niet zo vaak. kan niet makelijk aan alcohol komen enzo..
soms op feestjes iets. maar ook niet veel.
nog nooit dronken geweest eigenlijk.. ;$

drink jij graag dan?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#12
marijecaroline zei:
bier zei:
Nee, zal ik ook niet zo snel proberen, vrees ik. :wink:
Klik om te vergroten...

haha okeej dan.
Klik om te vergroten...

Jij hebt het ook nog nooit gedronken? Ik zou gewoon een biertje nemen, is toch heerlijk een lekker koud biertje in het weekend? :P[/quote]

nog nooit gedronken.. maar wel van plan xD
maaar ik drink niet zo vaak. kan niet makelijk aan alcohol komen enzo..
soms op feestjes iets. maar ook niet veel.
nog nooit dronken geweest eigenlijk.. ;$

drink jij graag dan?[/quote]

Ik vind het wel lekker ja, een biertje op z'n tijd. Van me ouders mag ik 2 biertjes in het weekend, en 1 glaasje rum/wodka. Op feestjes wel meer hoor. Ik bedoel gister was ik op de verjaardag van men tante heb ik ook 5 biertjes op, en ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ik er maar 3 op had. En ik jat zo nu en dan ook een fles wijn ja. Maar nu heeft ze er zaterdag een ontdekt dus ze telt de flessen nu precies. En op de flessen die al aangebroken zijn staan streepjes. XD Dus ik drink soms ook wel stiekem ja, best slecht eigenlijk.
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#13
bier zei:
Ik vind het wel lekker ja, een biertje op z'n tijd. Van me ouders mag ik 2 biertjes in het weekend, en 1 glaasje rum/wodka. Op feestjes wel meer hoor. Ik bedoel gister was ik op de verjaardag van men tante heb ik ook 5 biertjes op, en ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ik er maar 3 op had. En ik jat zo nu en dan ook een fles wijn ja. Maar nu heeft ze er zaterdag een ontdekt dus ze telt de flessen nu precies. En op de flessen die al aangebroken zijn staan streepjes. XD Dus ik drink soms ook wel stiekem ja, best slecht eigenlijk.
Klik om te vergroten...

wel chill dat je van je ouders in het weekend wat mag drinken.
ik mag namelijk van mijn ouders niet eens een slokje..
haha niet super slim dat je gesnapt bent..
tja.. jongeren zijn vaak slecht toch.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#14
marijecaroline zei:
bier zei:
Ik vind het wel lekker ja, een biertje op z'n tijd. Van me ouders mag ik 2 biertjes in het weekend, en 1 glaasje rum/wodka. Op feestjes wel meer hoor. Ik bedoel gister was ik op de verjaardag van men tante heb ik ook 5 biertjes op, en ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ik er maar 3 op had. En ik jat zo nu en dan ook een fles wijn ja. Maar nu heeft ze er zaterdag een ontdekt dus ze telt de flessen nu precies. En op de flessen die al aangebroken zijn staan streepjes. XD Dus ik drink soms ook wel stiekem ja, best slecht eigenlijk.
Klik om te vergroten...

wel chill dat je van je ouders in het weekend wat mag drinken.
ik mag namelijk van mijn ouders niet eens een slokje..
haha niet super slim dat je gesnapt bent..
tja.. jongeren zijn vaak slecht toch.
Klik om te vergroten...

Slecht hoef je niet altijd te zijn hoor. :P
Ja stom dat ik gesnapt ben maar ik vergeet soms gewoon om een goede verstopplaats voor de fles te vinden als ik hem leeggedronken heb. Nouja mam vertrouwt me niet, ze heeft gewoon heel me kamer doorzocht. Gelukkig heeft ze verder niets gevonden. Zo voorzichtig ben ik dan wel weer.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kijk, marijecaroline en bier hebben elkaar gevonden.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Petrovic zei:
Haal bij de kruidvat een flesje natterman (siroop). Hier zit codeïne in en daar wordt je aangenaam rustig ontspannen van met wat lichte euforie. Begin met een half flesje, en als dat tegenvalt kan je altijd bijdoseren.
Klik om te vergroten...

sorry dat ik hier nog even op terugkom..maar als Belg weet ik niet precies hoe het zit met die vrij verkrijgbare codeïne in Nederland..Is dit nog steeds zo of enkel in dat specifieke flesje in het kruidvat waar je dan ziek van bent van de siroop an sich...?
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#17
psychopsychedelic zei:
ik zou gewoon een keertje een jointje roken, niet aan al die kruitvat troep beginnen joh, rook gewoon eens een jointje en ga met wat vrienden chillen,..
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja tuurlijk maar codeïne is een laatste redmiddel als alles op is :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Arthur King zei:
Kijk, marijecaroline en bier hebben elkaar gevonden.
Klik om te vergroten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
bier zei:
Hou het maar bij nootmuskaat...
Klik om te vergroten...
Als jij dat lekker doet en dit soort achterlijke adviezen voortaan voor je houdt, dan kunnen wij voortaan samen, zelfs met die dikke bips van jou, door 1 deur.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."