#1
Dan is er altijd nog nootmuskaat.bier zei:En wat als je geen vrienden hebt? Nou?
Dan is er altijd nog nootmuskaat.bier zei:En wat als je geen vrienden hebt? Nou?
Exceptional Insight zei:Dan is er altijd nog nootmuskaat.bier zei:En wat als je geen vrienden hebt? Nou?
Exceptional Insight zei:Inderdaad. Dan heb je ineens níet geen vrienden en maakt de noot je ultiem gelukkig.bier zei:Dus de minder leuke dingen verdwijnen dan en maken plaats voor leuike dingen?
Inderdaad. Dan heb je ineens níet geen vrienden en maakt de noot je ultiem gelukkig.bier zei:Dus de minder leuke dingen verdwijnen dan en maken plaats voor leuike dingen?
Oom Klaas zei:Drink ´t wel weg met champagne,
dan is het nog enigszins in stijl.
marijecaroline zei:Oom Klaas zei:Drink ´t wel weg met champagne,
dan is het nog enigszins in stijl.
haha okeej. ik hoorde van iemand dat champagne met red bull heel lekker schijnt te zijn..
want champagne is best wel bitter ofzo. dus vind ik niet zo super lekker.. maar hij zei dat als je het combineert met laagje redbull dat het dan wel zoeter word ;D
niet dat dit iets met deze topic temaken heeft maarja xD

bier zei:marijecaroline zei:Oom Klaas zei:Drink ´t wel weg met champagne,
dan is het nog enigszins in stijl.
haha okeej. ik hoorde van iemand dat champagne met red bull heel lekker schijnt te zijn..
want champagne is best wel bitter ofzo. dus vind ik niet zo super lekker.. maar hij zei dat als je het combineert met laagje redbull dat het dan wel zoeter word ;D
niet dat dit iets met deze topic temaken heeft maarja xD
![]()
marijecaroline zei:ooit geprobeerd dan? ;p
bier zei:marijecaroline zei:ooit geprobeerd dan? ;p
Nee, zal ik ook niet zo snel proberen, vrees ik.![]()
marijecaroline zei:bier zei:marijecaroline zei:ooit geprobeerd dan? ;p
Nee, zal ik ook niet zo snel proberen, vrees ik.![]()
haha okeej dan.
bier zei:Nee, zal ik ook niet zo snel proberen, vrees ik.![]()
marijecaroline zei:bier zei:Nee, zal ik ook niet zo snel proberen, vrees ik.![]()
haha okeej dan.
bier zei:Ik vind het wel lekker ja, een biertje op z'n tijd. Van me ouders mag ik 2 biertjes in het weekend, en 1 glaasje rum/wodka. Op feestjes wel meer hoor. Ik bedoel gister was ik op de verjaardag van men tante heb ik ook 5 biertjes op, en ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ik er maar 3 op had. En ik jat zo nu en dan ook een fles wijn ja. Maar nu heeft ze er zaterdag een ontdekt dus ze telt de flessen nu precies. En op de flessen die al aangebroken zijn staan streepjes. XD Dus ik drink soms ook wel stiekem ja, best slecht eigenlijk.
marijecaroline zei:bier zei:Ik vind het wel lekker ja, een biertje op z'n tijd. Van me ouders mag ik 2 biertjes in het weekend, en 1 glaasje rum/wodka. Op feestjes wel meer hoor. Ik bedoel gister was ik op de verjaardag van men tante heb ik ook 5 biertjes op, en ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ik er maar 3 op had. En ik jat zo nu en dan ook een fles wijn ja. Maar nu heeft ze er zaterdag een ontdekt dus ze telt de flessen nu precies. En op de flessen die al aangebroken zijn staan streepjes. XD Dus ik drink soms ook wel stiekem ja, best slecht eigenlijk.
wel chill dat je van je ouders in het weekend wat mag drinken.
ik mag namelijk van mijn ouders niet eens een slokje..
haha niet super slim dat je gesnapt bent..
tja.. jongeren zijn vaak slecht toch.
Petrovic zei:Haal bij de kruidvat een flesje natterman (siroop). Hier zit codeïne in en daar wordt je aangenaam rustig ontspannen van met wat lichte euforie. Begin met een half flesje, en als dat tegenvalt kan je altijd bijdoseren.
Helemaal mee eens.psychopsychedelic zei:ik zou gewoon een keertje een jointje roken, niet aan al die kruitvat troep beginnen joh, rook gewoon eens een jointje en ga met wat vrienden chillen,..
Arthur King zei:Kijk, marijecaroline en bier hebben elkaar gevonden.
Als jij dat lekker doet en dit soort achterlijke adviezen voortaan voor je houdt, dan kunnen wij voortaan samen, zelfs met die dikke bips van jou, door 1 deur.bier zei:Hou het maar bij nootmuskaat...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."