Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsstoned zonder soorten drugs

stoned zonder soorten drugs

152 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Petrovic zei:
Helemaal niet aan gedacht, maar je kan ook eens naar de smartshop gaan, hier wordt je gewoon toegelaten zelfs als je 14 bent.

Wel leuke dingen om uit te proberen:
- Kratom = Heeft een ontspannen werking.
- Guarana + kolanoot = Soort caffeïne alleen dan wordt je wat minder opgefokt.
- l-tyrosine = meer energie en concentratie

De mensen in de smartshop kunnen je er wel meer over vertellen.
Klik om te vergroten...

aaaight. dat is denk ik nog beste optie dan.. thx !
haha zien ze opeens klein meisje van 14 staan..
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#2
Berbatov zei:
Smarties lijken me wel iets voor jou. Daar zit een lichte MAO-remmer in. Niet heel heftig, maar het geeft wel een plezant effect.
Klik om te vergroten...
okeeeej. =D
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Berbatov zei:
Smarties lijken me wel iets voor jou. Daar zit een lichte MAO-remmer in. Niet heel heftig, maar het geeft wel een plezant effect.
Klik om te vergroten...

Haha. M&M's niet? :grin:
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fresh zei:
Berbatov zei:
Smarties lijken me wel iets voor jou. Daar zit een lichte MAO-remmer in. Niet heel heftig, maar het geeft wel een plezant effect.
Klik om te vergroten...

Haha. M&M's niet? :grin:
Klik om te vergroten...

ik snap niet wat smarties zijn eigenlijk.. ;$
gewoone smarties denk ik niet toch xD
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#5
14jaar.... komop....
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mensen van 14 horen inderdaad nog niks sterkers te gebruiken dan energydrink en chocola, in mijn boekje.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#7
marijecaroline zei:
Fresh zei:
Berbatov zei:
Smarties lijken me wel iets voor jou. Daar zit een lichte MAO-remmer in. Niet heel heftig, maar het geeft wel een plezant effect.
Klik om te vergroten...

Haha. M&M's niet? :grin:
Klik om te vergroten...

ik snap niet wat smarties zijn eigenlijk.. ;$
gewoone smarties denk ik niet toch xD
Klik om te vergroten...

Jawel chocola is een lichte mao-remmer.
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#8
bier zei:
Jawel chocola is een lichte mao-remmer.
Klik om te vergroten...

haha okeeeej. (: thnx
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#9
blu zei:
Mensen van 14 horen inderdaad nog niks sterkers te gebruiken dan energydrink en chocola, in mijn boekje.
Klik om te vergroten...

energydrink is echt heel erg vies.
en chocola werkt goed tegen verdriet enzo.. maar niet echt iets wat ik zoek ofzo..
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#10
marijecaroline zei:
blu zei:
Mensen van 14 horen inderdaad nog niks sterkers te gebruiken dan energydrink en chocola, in mijn boekje.
Klik om te vergroten...

energydrink is echt heel erg vies.
en chocola werkt goed tegen verdriet enzo.. maar niet echt iets wat ik zoek ofzo..
Klik om te vergroten...

Ik zal dan maar even een verstandig persoon zijn, en je afraden om nu al te experimenteren met allerlei stofjes. Als je drugs/medicijnen/etc. interessant vindt, dan raad ik je aan om eens op www.erowid.org te kijken of naar de bibliotheek te gaan voor een goed boek over een van deze onderwerpen. Zo leer je de theoretische kant van allemaal soorten stofjes kennen, en kun je later voor jezelf besluiten of je deze stofjes ook daadwerkelijk een keer wilt uitproberen.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je kunt ook een chloortablet inslikken, heb ik ook weleens gedaan, werkt echt :grin:
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#12
Carlitos zei:
Heb niet alles gelezen hoor.
Maar het feit dat je met problemen zit kan je dat niet bespreekbaar maken met iemand ?
Dokter heeft sowieso geheimhoudplicht.

Het feit dat je jezelf al zoveel af vraagt voordat je iets gaat gebruiken zegt al iets over een stukje onzekerheid denk ik,tenminste je doet niet zomaar met een groepje mee(gelukkg).Maar het is wel goed dat je vooraf iets uitzoekt en vraagt.
Ik bedoel ik nam op me 15e zonder al teveel na te denken me eerste keer xtc en dat was geweldig.
Leerde het gevoel van drugs kennen en wou weten wat andere drugs deden, alles liep totaal uit de hand terwijl het voor mij ook maar voor af en toe om bedoeld was om wat fun te hebben.
Je wilt meer experimenteren en drugs kennen en dan blijkt er toch wel een favoriet uit te komen (vroeger coke,nu speed)
Gelukkig vind ik blowen niks.
Klik om te vergroten...

je kan beter eerst uitzoeken en vragen dan meteeen alles gaan proberen denk ik..
15e dan was jij ook jong? of valt dat wel mee? ik ehb eigenlijk geen idee..
het loopt bij heel veel mensen uit de hand.
ondanks dat ik zeker vanmelf ben dat ik wel controle kan houden heb ik eigenlijk dat gevoel ook niet helemaal.. dus ik weet ook wel dat het waaarschijnlijk wel fout gaat.
beste excuus om het gewoon niet te doen denk ik.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Carlitos zei:
Heb niet alles gelezen hoor.
Maar het feit dat je met problemen zit kan je dat niet bespreekbaar maken met iemand ?
Dokter heeft sowieso geheimhoudplicht.
Klik om te vergroten...
Iedereen heeft wel eens problemen, daar ga je toch niet voor naar een dokter! Beter eerst alles lezen voordat je zomaar iets gaat roepen, denk je niet?

Carlitos zei:
Het feit dat je jezelf al zoveel af vraagt voordat je iets gaat gebruiken zegt al iets over een stukje onzekerheid denk ik,tenminste je doet niet zomaar met een groepje mee(gelukkg).
Klik om te vergroten...
Natuurlijk is het onzekerheid, want ze bezit de kennis nog niet. Dan is het niet meer dan logisch dat ze die zekerheid hier komt zoeken.

Carlitos zei:
Maar het is wel goed dat je vooraf iets uitzoekt en vraagt.
Klik om te vergroten...
Oh. Dat dan weer wel?

Carlitos zei:
alles liep totaal uit de hand
Klik om te vergroten...
Ik houd niet zo van de rampscenario's. Het is prima dat mensen elkaar waarschuwen. Maar werkt het echt? Het is net als het opvoeden van een kind, je kunt het verschil tussen goed en kwaad uitleggen, maar uiteindelijk gaan ze zelf hun keuzes maken. Objectieve informatie verstrekken is beter dan bangmakerij.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#14
En wat als je geen vrienden hebt? Nou?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
bier zei:
En wat als je geen vrienden hebt? Nou?
Klik om te vergroten...
Dan is er altijd nog nootmuskaat.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Exceptional Insight zei:
bier zei:
En wat als je geen vrienden hebt? Nou?
Klik om te vergroten...
Dan is er altijd nog nootmuskaat.
Klik om te vergroten...

Dus de minder leuke dingen verdwijnen dan en maken plaats voor leuike dingen?
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Exceptional Insight zei:
bier zei:
Dus de minder leuke dingen verdwijnen dan en maken plaats voor leuike dingen?
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Dan heb je ineens níet geen vrienden en maakt de noot je ultiem gelukkig.
Klik om te vergroten...

Toch maar weer eens nootmluskaat gaan halen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
bier zei:
Dus de minder leuke dingen verdwijnen dan en maken plaats voor leuike dingen?
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Dan heb je ineens níet geen vrienden en maakt de noot je ultiem gelukkig.
m
marijecarolineLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
Drink ´t wel weg met champagne,
dan is het nog enigszins in stijl.
Klik om te vergroten...

haha okeej. ik hoorde van iemand dat champagne met red bull heel lekker schijnt te zijn..
want champagne is best wel bitter ofzo. dus vind ik niet zo super lekker.. maar hij zei dat als je het combineert met laagje redbull dat het dan wel zoeter word ;D
niet dat dit iets met deze topic temaken heeft maarja xD
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#20
marijecaroline zei:
Oom Klaas zei:
Drink ´t wel weg met champagne,
dan is het nog enigszins in stijl.
Klik om te vergroten...

haha okeej. ik hoorde van iemand dat champagne met red bull heel lekker schijnt te zijn..
want champagne is best wel bitter ofzo. dus vind ik niet zo super lekker.. maar hij zei dat als je het combineert met laagje redbull dat het dan wel zoeter word ;D
niet dat dit iets met deze topic temaken heeft maarja xD
Klik om te vergroten...

:kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."