Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheeft het zin om 2 pilletjes op 1 avond te doen?

heeft het zin om 2 pilletjes op 1 avond te doen?

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sommigen zouden het niet met me eens zijn, maar de effecten spreken mij minder aan. :wink:
m
marcooo4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi,
Heeft het zin om 2 pilletjes op 1 avond te doen? Of word de "love-feeling" daar niet beter of langer van? Ik heb gelezen dat als je ze verspreid de "love-feeling" niet langer word, maar dat je later alleen maar wat vager bent.

Ik weeg zelf rond de 70 kilo, ik ben een jongen, en ik weet dat er in de pil die wij laatst vaak gebruiken 200mg mdma zit.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je wordt er alleen maar vager van en de 'fijne' effecten(verliefde gevoel) wordt minder. Daarbij is het ook nog eens een heel stuk slechter voor je. :P
m
marcooo4Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dus eigenlijk maakt het het juist minder leuk om 2 pilletjes te doen?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe meer je neemt, hoe vager je wordt. Sommige van mijn vrienden vinden dat chill, maar persoonlijk vind ik dat super vaag zijn niet leuk meer. Beetje waus van de m is leuk, maar zodra je zoveel neemt dat het vaag zijn overheerst en je zo scheelt kijkt dat je niet meer verder dan 2 meter voor je uit kunt kijken is de lol voor mij er toch wel vanaf. Daarbij is het echt bijzonder slecht voor je hersenen.

200mg is al best veel, zou dus zeker niet meer dan die ene pil doen op een avond. Begin met een halve en neem dan gewoon nog 2 keer een kwartje ofzo. Op die manier blijft het leuk en verleng je effect ietsjes.
T
T-BoneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het bij mezelf heel raar, maar als ik aan de XTC zit vind ik het juist zalig om knoerhard te gaan.. weet niet goed hoe dit komt. Hou mij wel altijd aan de 3 maanden regel ! Dus ik vind het 'alleen maar vaag zijn' van die 2 de extra pil wel de moeite voor mezelf. Al besef ik wel dat dit slecht is voor de hersenen en je alleen maar meer schade toebrengt.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je jou mooi aan de drie maanden regel houd zie ik er geen problemen in. Zoals anderen hier hou ik er ook van om keihard waus te gaan op een 2de pil. Euforischer zal je er niet van worden maar je word er zeker niet minder gelukkig van :rock:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind dat ook heerlijk. Lekker helemaal in je eigen wereldje aan t eind van een feestje, beetje hallucineren enzo. Rechtop staand midden in een droom belanden :tearsofjoy:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Als de pil 200mg is zou ik hem in kwartjes nemen en dan het beste bij 1 pil houden. Als het een wat lichtere pil is neem ik hem dan in halfjes en dan bijv. 1,5e pil.
Heb wel eens 2 pillen van 180mg op maar dat was verspreid over een tijdsbestek van 12 uur. :tongueout: Voor op een avondje is 't niet zo handig. Op het eind was ik sowieso eigenlijk nogal dood haha. Dat krijg je met afters.

Ik ken trouwens ook mensen die het echte hard gaan ook erg fijn vinden. Niet een heel gezonde voorkeur dacht ik zo, maar ja..
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Toen ik nog pillen gebruikte vond ik ook niets mooiers dan 200 mg pillen erin kletsen en vervolgens snoeihard te gaan. :sunglasses: Zoals hierboven aangegeven, kwestie van smaak. :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nouja, die 3-maandenregel is wel gebaseerd op het gebruik van 1.5-2.0 (1.0-1.5 voor de vrouwen) milligram per kilo lichaamsgewicht. Als je daarboven gaat zitten gaat dat natuurlijk niet meer op. :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tekzor668 zei:
Euforischer zal je er niet van worden maar je word er zeker niet minder gelukkig van
Klik om te vergroten...
Als je serotoninespiegel overhool ligt en je voor langere termijn geen voldoende serotonine meer in je brein hebt, word je er wel degelijk minder gelukkig van!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."