Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb laatst weer een pilletje gedaan met een vriend van mij, wij hadden hem dus ingenomen, zijn naar een speeltuintje gefietst, en hebben daar ook nog een beetje wiet gesmoked. mijn vriend zij al vrij snel (ongeveer 15-30 minuten na inname) dat hij hem voelde, en niet veel later was hij al helemaal aan het spacen, maar ik voelde nog bijna niks, na een half uur voelde ik een heel klein beetje, en na een uur voelde ik me wel blij, ik had energie maar ik voelde me niet zoals het hoorde, ik was er gewoon "bij" met mijn gedachte, normaal voelt het voor mij alsof het allemaal maar gebeurt. hij had veel te veel energie, overal in klimmen, en ik dus bijna niks. tot 2 uur na inname, we gingen weer een joint smoken, en 5 minuten daarna kickte hij meteen heel hard in, ik was blij dat hij het gelukkig wel heeft gedaan. ik had ditzelfde probleem daarvoor, maar toen bleef ik niks voelen (ik heb alleen van te voren een beetje wiet gesmoked). het gaat om dezelfde pillen, we hebben deze pillen (gele warner bros) al vaker gebruikt, iets van 5 keer en we waren juist erg positief over deze, we halen ze altijd bij dezelfde vertrouwde dealer. Kan iemand mij vertellen waarom het niet goed werkte? ps. ik heb gewoon normaal gegeten van te voren, maar dat had mijn vriend ook."
"maar 2 uur na inname? en het lijkt mij geen toeval dat hij in kickte nadat we weer gingen smoken na die 2 uur dus. en de keer daarvoor hadden we niet gesmoked en had ik hetzelfde maar voelde ik gewoon helemaal niets, mijn vriend dus wel."
"er zit 200mg mdma in de pillen die wij gebruikt hadden. en dus van een dealer die wij goed kennen en dus ook vertrouwen."
"hoi, ik ben nogal nieuw met drugs, ben afgelopen zomer begonnen, ik heb tot nu toe alleen nog maar xtc en wiet gebruikt. Ik heb alleen vaak als ik wiet rook dat er veel lucht in mijn buik vast zit, nou ja, zo voelt het. en dat is best irritant, laatst had ik dat ook, toen ben ik even buiten gaan staan, toen moest ik mijn grootste boer ooit laten, en later moest ik overgeven, 2 keer zelfs, maar ik voelde me helemaal niet slecht ofzo. en ik vind dit best irritant want dan is de hele fun van wiet eraf, doe ik iets fout met het roken? - Marco"
"het zou best kunnen dat ik het niet goed inadem hoor, niemand heeft het mij echt uitgelegd ofzo, alleen mijn vriend zij wel een beetje hoe het moest. ik neem eerst een hijs, dan zit die rook dus even in mijn mond, dan adem ik in via mijn mond en via mijn neus zoals hij zei, want dan gaat het minder zwaar over je longen. maar dat slikken kan misschien wel, ik had een paar keer als ik de rook in mijn longen heb dat ik moest slikken"
"Hoi, Heeft het zin om 2 pilletjes op 1 avond te doen? Of word de "love-feeling" daar niet beter of langer van? Ik heb gelezen dat als je ze verspreid de "love-feeling" niet langer word, maar dat je later alleen maar wat vager bent. Ik weeg zelf rond de 70 kilo, ik ben een jongen, en ik weet dat er in de pil die wij laatst vaak gebruiken 200mg mdma zit."
"Dus eigenlijk maakt het het juist minder leuk om 2 pilletjes te doen?"