Hallo,
Morgen voor 't eerst aan de snoepjes tijdens supersized in Eindhoven. Had een paar vraagjes betreft het wauzen.
Hoe groot is de kans op serieuze gevaren, als je de dosis onder de 200mg houdt, en je je netjes aan "de regels" houdt? (Ik ben een gozer van 18, 180cm en tussen de 90-100 kilo, sport regelmatig, wel krachtsport ipv duur).
Morgen wordt het niet echt super weer, maar wil me nu ook weer niet te warm kleden, er zijn wel kluisjes, dus denk dat ik wel een jasje/vest meeneem. Kan kou ook veel kwaad, of kan je het beter te koud hebben, dan te warm?
Het feest duurt van 12-12, en ik kom denk ik rond half 2 op het terrein, nu was ik niet van plan gelijk wat te slikken, maar kan het erg kwaad als ik van te voren een paar biertjes (2-3) drink?
De dag erna moet ik half 9 weer naar college, ik denk wel dat ik de eerste 2 uurtjes oversla, anders zou ik alweer om 7 uur de bus in moeten, maar kan weinig slaap erna veel kwaad?
Bedankt
