#1
Om MDMA een beetje leuk te houden en geen hersenschade op te bouwen wordt er aangeraden tussen elke keer normaal gebruik 3 maanden te houden. Je zegt dat je er normaal geen last van hebt, dat kan best, maar zodra je er wel last van krijgt ben je te laat. :P
Mensen onderschatten vaak hoe slecht MDMA voor je hersenen is, als je op deze manier blijft gebruiken zou het me niet verbazen als je over een paar jaar aan de antidepressiva zit. Ik zou wel eventjes gaan nadenken of je je gebruiksritme niet wat omlaag zou willen gooien als je hiervan hersteld bent.![:wink:]()
Mensen onderschatten vaak hoe slecht MDMA voor je hersenen is, als je op deze manier blijft gebruiken zou het me niet verbazen als je over een paar jaar aan de antidepressiva zit. Ik zou wel eventjes gaan nadenken of je je gebruiksritme niet wat omlaag zou willen gooien als je hiervan hersteld bent.
