Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan je het xtc-gevoel opwekken zonder te gebruiken?

Kan je het xtc-gevoel opwekken zonder te gebruiken?

28 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja dat kan! Ik heb het ook regelmatig! Meestal houdt het enkele uurtjes aan en kan komen door juiste setting en wat drankjes inderdaad. Vooral als je laatste keer nog redelijk vers in het geheugen zit. Soms feest ik 2 dagen achter elkaar (bewuste keuze) de eerste avond xtc, volgende dag weer opladen met slapen chillen en eten, en 's avonds de stad in ofzo, enkele drankjes en evt een jointje volstaan om mij weer min of meer dat zelfde gevoel te geven. 2 dagen pret, voor de neurotoxische prijs van 1 :rolleyes: Gisteren ben ik nog wezen stappen, en had energie voor 10, puur door de juiste mindset :)
Momenteel gebruik ik een stuk minder vaak dan ik deed, want in het begin lustte ik er wel pap van. Het 'helpt' voor mij wel om heel bewust gebruik te maken en te genieten van de happiness die je zelf aanmaakt, daar heb je niks voor nodig :) chill toch dat je lichaam zo veel kan?
O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#2
2 dagen pret, voor de neurotoxische prijs van 1
Klik om te vergroten...

:P En inderdaad herkenbaar, door bepaalde muziek te luisteren die ook gedraaid werd toen ik gebruikte kan ik het gevoel weer helemaal (nou ja, bijna) terugkrijgen.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er is een filmpje van spuiten en slikken waarbij drie dames van het programma onder hypnose gaan en er een bepaalde drug word terug gehaald die ze ooit hebben gedaan. Ze reageren echt precies zoals je zou doen als je die drugs op hebt.

Volgens mij was het paddo's xtc en blowen die laatste weet ik neit zeker.
Kon het linkje zo niet vinden.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
bobsacamano zei:
Er is een filmpje van spuiten en slikken waarbij drie dames van het programma onder hypnose gaan en er een bepaalde drug word terug gehaald die ze ooit hebben gedaan. Ze reageren echt precies zoals je zou doen als je die drugs op hebt.

Volgens mij was het paddo's xtc en blowen die laatste weet ik neit zeker.
Kon het linkje zo niet vinden.
Klik om te vergroten...
Ik ga hem even kijken, maar ik geloof het zo.

Overigens kun je zonder drugs te gebruiken nog veel fijnere gevoelens dan die van xtc hebben, al gaat daar wel werk en geduld inzitten in het begin met meditatie.

Edit: Gezien. Echt super, dat wil ik ook eens proberen! Maar waar heeft die vent en de lui die reageren het over, dat ze zeggen dat paddo's nooit meer zo speciaal zullen zijn als de eerste keer... Dan doe je echt iets fout, want bij mij wordt het na 50x nog steeds beter. :grin:
r
roll-upLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik herken het ook wel.
Vaak als ik aangeschoten ben 1 week nadat ik xtc gebruikt heb kom ik ook weer in de space terecht helaas voor maar 30/50 minutjes maar toch mooi meegenomen.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
denk je je incognito vodka meegenomen te hebben, is het je ketamine...
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van het weekend naar Tresor geweest in Berlijn, binnen no time zwaar aan het spacen daar alsof ik aan de pillen zat :grin:
F
Fissagirl123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
kingdalton zei:
Van het weekend naar Tresor geweest in Berlijn, binnen no time zwaar aan het spacen daar alsof ik aan de pillen zat :grin:
Klik om te vergroten...

Kan ook bijna niet anders daar.. Ben er ook laatst geweest, wat een tent
:hearteyes: :hearteyes:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychedelibee zei:
Tijdloos zei:
ooscaar zei:
Ja, grappig is dat toch altijd, dan snappen de mensen die dus wel lekker gaan er meestal ook niets van. :P Ik zie ook vaak dat ik niet eens bij de wc's even een slokje water kan drinken uit de kraan zonder dat mensen me komen waarschuwen dat te veel water ook gevaarlijk is. Heb ik nuchter dan zo'n pillenkop? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Tja zo werd ik vroeger uitgemaakt voor stoney terwijl ik nooit een joint had gezien of gebruikt (wel 2 oog operaties :rolleyes: )

Zal echt wel meevallen , komt vast door de situatie en locatie :)
Klik om te vergroten...
Had je ook altijd rode ogen dan Tijdloos. Een vriend van mij heeft dat ook, hij lijkt altijd stoned. Kleine oogjes en ook redelijk bloed doorlopen...

In het geval van de pillenkop zal dat wel meevallen denk ik. Water en feestjes wordt gewoon snel met pillen geassocieerd. Evenals een zonnebril en feestjes trouwens.
Klik om te vergroten...

Mwah niet gek vaak rode ogen. Ik keek scheel en had +4 glazen voor operatie's.
Wel blij met resultaat verder :)
OT
Krijg het gevoel in mindere mate
Als ik geen zorgen heb warme douche neem speciaal nummer opzet , soms.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."