Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kingdalton zei: Van het weekend naar Tresor geweest in Berlijn, binnen no time zwaar aan het spacen daar alsof ik aan de pillen zat Klik om te vergroten... Kan ook bijna niet anders daar.. Ben er ook laatst geweest, wat een tent"
"Ik vind het kutste verschil tussen alleen X of de combi 4F met X dat de kick-in bij mij altijd vrij vervelend is. Als ik een kwartje of halfje heb ingenomen word ik altijd eerst misselijk en heb ik een kutgevoel, bij 4FMP heb ik dit nooit. Verder kan het bij mij met XTC twee kanten op; de ene keer ben ik helemaal niet in een dansbui maar wil ik lekker zitten en kletsen en knuffelen met mensen, terwijl ik de andere keer gewoon keihard wil dansen en in mijn eigen zone zit. Bij 4fmp wil ik eigenlijk altijd dansen en kan ik ook echt uren doorgaan (ook als ik daarna nog XTC bijpak). Maar alleen XTC vind ik alsnog leuker dan 4FMP, 4FMP is gewoon heel steady en chill, en met XTC kan je gewoon echt dat ultieme lekker-gaan gevoel hebben, waar het bij 4FMP gewoon chill en helder blijft. De andere kant daarvan is wel dat ik snel net teveel pak, waardoor dat wause gevoel van XTC overheerst, wat ik zelf niet zo chill vind. Maar al met al is alleen XTC zeker mijn favoriet. De reden dat ik nu meestal de combinatie pak van 4FMP en XTC is dat ik me bij alleen XTC dus vaak misselijk voel en soms ook echt te waus wordt, terwijl ik dat nooit heb als ik begin met 4FMP. Echter heb ik de laatste ker dat ik deze combinatie gebruikte na het innemen van 4FMP heel erg last gehad van misselijkheid, wat ook echt 2 uur ofzo aanhield. Daarnaast is combineren natuurlijk wel een extra klap voor je hersenen. Als je je houdt aan 2-3 maanden tussenperiode tussen gebruik, zou ik XTC aanraden. Het blijft toch gewoon echt het leukste spul voor mij. Hou er dan alleen wel rekening mee dat het anders is dan 4FMP, voornamelijk dat je minder helder bent en niet per se in een dansbui hoeft te zijn. Dat is mijn ervaring althans! Succes!"
"Hoi iedereen, Ik heb vorige week op koningsdag voor het laatst xtc gebruikt (in combinatie met 4fmp). Vandaag was ik op een festival. Mijn vrienden en ik hadden besloten om niks te gebruiken, vanwege de volgende feestjes die op de planning staan. Ik zat dus gewoon aan de alcohol. Op een gegeven moment werd er heerlijk gedraaid en stond ik lekker te dansen. Op dat moment zat ik zo in de muziek dat het net voelde alsof ik wel een pilletje had genomen. Ik bleef maar door dansen en voelde me heerlijk, ik sloot af en toe half mijn ogen en voelde me dan ook heerlijk spacey. Het voelde gewoon precies alsof ik xtc had gebruikt, maar dan was ik wel gewoon helder. Ik begon zelfs mijn kaak strak te trekken en met m'n mond te bewegen. Dit 'xtc-gevoel' hield vrij lang aan, ook toen we even gingen rondlopen en zitten. Het is niet de eerste keer dat ik me zo voel terwijl ik niks genomen heb. Ik vraag me af of dit voor jullie herkenbaar is en of het mogelijk is om je dus echt onder invloed te voelen van xtc terwijl je dat niet bent, Of dat het gewoon iets is wat je jezelf automatisch 'aanleert' als je je in een bepaalde vibe met bepaalde muziek bevindt die je doet denken aan momenten dat je lekker bent gegaan op xtc. Ik had het idee dat ik het gevoel heel erg kon opwekken, door even met m'n ogen dicht te dansen op de muziek. Daarom vraag ik me af of dit gevoel op te wekken is? - mits in een setting die vergelijkbaar is met die waarin je normaal xtc gebruikt. Ik ben benieuwd!"
"kingdalton zei: Dat gevoel ken ik zeker wel. Daar teer ik ook op bij meerdaagse festivals,gewoon doorknallen op dat gevoel Ik heb het trouwens ook wel eens gehad als ik aan het autorijden was en ik een nummer van Black Sun Empire opzette, ongeveer een week nadat ik ze had horen draaien, plankgas! Klik om te vergroten... Haha! Als je maar wel voorzichtig doet Ik vond het inderdaad ook heel chill! Niet aan het focken met je serotine, en toch dat lekkere gevoel. Leuk om te horen dat ik niet de enige ben die dit wel eens ervaren heeft"
"XTC kan elke keer weer verschillen qua effect. Ik heb ook dat ik de ene keer veel meer wil dansen, de andere keer juist wil zitten, praten en knuffelen en dan weer dat ik heel erg in mezelf ga spacen. Ik heb zelf het idee dat het enigszins aan de pil ligt, van rode ups word ik bijvoorbeeld altijd aardig space terwijl ik van een ander soort pillen altijd lekker ga dansen. Verder zal het waarschijnlijk aan je mood, de setting en dergelijke liggen. Ik neem zelf altijd pas bij als het juist een beetje uitwerkt. Het effect komt op in ups en downs, zodra je op je hoogtepunt bijpakt heb je - naar mijn eigen ervaring - meer kans om snel te hard te gaan. Maar dit is misschien bij iedereen anders. Als je het kut vindt dat je soms niet echt zin hebt om te dansen of in de muziek opgaat en met mensen gaat lullen waar je later spijt van krijgt zou ik je misschien aanraden een keer 4fmp te gebruiken! Naar mijn ervaring vind ik 4fmp veel stabieler dan xtc, ik krijg eigenlijk altijd hetzelfde effect; veel energie, heel lekker kunnen dansen, vrolijk, lekker gevoel en heerlijke tintelingen door je lichaam. Verder blijf je veel helderder in je kop. Verder qua xtc moet je denk ik maar accepteren dat je het effect niet altijd kan voorspellen. ik kan er soms ook van balen als ik de dag na een feestje besef dat ik amper met de muziek bezig ben geweest maar alleen maar heb lopen roken en lullen met mensen, maar ja, op dat moment voelde dat toch ook heel lekker dus was het het waard denk ik altijd maar"