#1
lol damn ;P dit is toch echt een wonderpil he. om 7 uur 2de genomen , kheb nu al 70 procent perfect met details enal in men hoofd kunne rammen, nog 30 procent te gaan ^^ morgen wordt een eitje.
Complicity zei:Ik heb nu ook tentamens en ik kan redelijk makkelijk aan Concerta komen (een vriend van mij slikt z'n medicijnen niet dus houdt hele potjes over). Ik vroeg me af, werkt dit ook goed voor concentratie op korte termijn? Het zijn natuurlijk wel langzame afgifte tabletten, ga je daar iets van merken als je geen ADD of ADHD hebt?
Areyouexperienced? zei:Geen goed idee dus.. Misschien heb je wel ADD? De variant van ADHD zonder de hyperactiviteit.
Hoe geraak je trouwens aan rilatine zonder voorschrift?
Een pilletje werkt bij een ADDer ongeveer 3 Ã 4 uur (afhankelijk per persoon)
Dit medicament gaat GEEN werking op jou hebben, dus doe het niet.
Het is medicatie voor mensen met een probleem dat jij niet hebt dus ga het niet misbruiken
en maak rilatine zijn naam niet nog slechter...
Rilatine houd idd de slaap tegen, het is aan te raden niets meer te nemen na ten laatste 6 uur.
Doe je dit toch zal je een slaaptekort opbouwen, dat dan weer in verband te brengen is met geheugenproblemen én nog meer concentratieproblemen.
De werking zal geleidelijk aan verminderen bij dagelijks gebruik, zeker als men ze niet op de juiste
tijdstippen inneemt, maar zoals ik al zei, jij hebt er geen baat bij.
Drink een shitload koffies en guarana en al die andere zeik, maar ge niet onnodig risico's nemen.
Dat is natuurlijk mijn mening![]()
haaitand zei:ne maat van mij neemt concerta en ij at ne keer rond 18 uur eentje gepakt om te studeren maar waneer we dan weg gingen om te gaan fuifen at tij 2 red bullkes op. gat em moeten zien ij stond recht en zijn been was gewoon zot zwaar aan trillen zonder dat ij daar aan kon doen weet er iemand of da ook zou gaan met dex of is da gevaarlijk?
kben net naar mijn neuroloog geweest voor te testen werkt nog naar schijnt dus da goe en ke ook gevraagd of dex op lang termijn iets doet met uw hersens en bij mensen in mijn geval nie ma bij normaale mensen weet ik het ook niehaaitand zei:ik heb zwaare adhd en rilatine werkt niet meer bij mij (na 6 jaar of zo) ik neem nu dex 4 de jaar wel op voorschr maar ik denk dat het geen invloed meer heeft en da vlak voor de exa. gebruik dit ook op fuifen maar slaapt dan wel zeer slecht
Ritaline werkt bij mij super goed
Ik kan dan opletten als ik in de les zit, ik kan normaal nooit opletten in de les.
Ik heb zelf geen adhd (denk ik) add zou ik misschien nog wel is kunnen hebben.
Maar ritaline is perfect spul voor je exames!!
Bedankt voor de reacties.
Ik denk dat jasper en pepprincess wel wat beter op de hoogte zijn dan areyouexperienced? want rilatine heeft wel degelijk effect op mensen zonder ADHD.
En van koffie gaat je concentratie niet verbeteren, ik denk zelfs het tegendeel hiervan.
Ik ben zeker dat ik geen ADHD heb en waarschijnlijk ook geen ADD, als iets mij interesseert heb ik namelijk geen enkel probleem met concentratie. Ik wil het nu ook enkele een tweetal weekjes in de examens gaan nemen en daarna niet meer.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."