#1
het heeft niet zoveel zin van meer te pakken. pak tijdens je zwaardere examens ook weer gewoon een pilletje- half pilletje en neem er eentje bij (half of heel) wanneer je merkt dat het uit begint te werken. zorg er echter wel voor dat je zeker niet na 17 00 nog eentje pakt. niet kunnen slapen tijdens een examen is zwaar kut en zorgt ervoor dat je veel dingen gaat vergeten enzo. dus na 17 00 doe het gewoon op je eigen kracht dan. ook niet overmoedig worden van och ik kan toch wel slapen ik slik er nog gauw eentje, echt niet doen. ok genoeg gehamert
Ik had niet echt de indruk dat mijn concentratie verminderde maar je voelt wel het verschil van relatine en wnnr je zonder zit.
Ik had niet echt de indruk dat mijn concentratie verminderde maar je voelt wel het verschil van relatine en wnnr je zonder zit.