Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaak pep in ecstasy

Vaak pep in ecstasy

32 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
G
Ganjaman181Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn er tegenwoordig nog wel xtc tabletten zonder speed er in? Zo ja normer een paar.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat zijn de testresultaten van jouw "speedpillen" dan? Juist, laats je zooi testen en je zal merken dat het overgrote meerendeel zuiver is en dus geen speed bevat.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
zo ongeveer 99% van de pillen op de Nederlandse markt bevat geen amfetamine hoor. :wink:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hebt serieus dealers die in clubs en discotheken ADHD-medicatie, zoals bijvoorbeeld dextro-amfetamine en methylfenidaat, met enorm veel winst proberen te verkopen door de koper(s) wijs te maken dat het een XTC-pil is. Dit trucje flikken ze vaak bij jongeren, immers, dealers hebben er een neus voor om te zien wie ze wel of niet kunnen bedonderen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
dubbel0seven zei:
Exceptional Insight zei:
MeejheM zei:
ik haal eigenlijk al mijn pillen gewoon in verzegelde farmaceutische kwaliteit.
Klik om te vergroten...
Farmaceutische MDMA? Betaal je de hoofdprijs of mag je zelf een graai doen bij het lokale laboratorium?
Klik om te vergroten...
Volgens mij weet meneer niet helemaal wat farmaceutisch kwaliteit precies inhoud. Dat houd iets meer in dan alleen een zuiver eindproduct produceren van 84%. Famaceutische kwaliteit wordt het pas wanneer het aan zeer strenge eisen en normen voldoet die men hanteert bij de productie van medicijnen. :smoke:
Klik om te vergroten...
Iets zegt me dat hij dat wel weet.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Topic is eigenlijk redelijk nutteloos. Zonder testresultaat mag je zoveel gaan speculeren als je wil. Heb je een amfetaminegevoel bij een avond snoepen kan dat aan zoveel factoren liggen zoals setting, mindset, tolerantie,... En het is een feit dat momenteel weinig pillen met amfetamines in rond gaan. Research chemicals met MDMA-effecten maken volgens mijn mening meer kans om in een pil gedrukt te worden maar zoals gezegd, als je test heb je zekerheid.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
dubbel0seven zei:
Volgens mij weet meneer niet helemaal wat farmaceutisch kwaliteit precies inhoud. Dat houd iets meer in dan alleen een zuiver eindproduct produceren van 84%. Famaceutische kwaliteit wordt het pas wanneer het aan zeer strenge eisen en normen voldoet die men hanteert bij de productie van medicijnen. :smoke:
Klik om te vergroten...

met 229.71 g/mol kom ik uit op 84,1%. dat noem ik minstens knap klaargemaakt, als farmaceutische kwaliteit je te hoog gegrepen is.

en zoals ik al eerder zei is het 2,6% dacht ik van de geteste pillen. je kan je beter druk maken over PMMA.
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#8
MeejheM zei:
dubbel0seven zei:
Volgens mij weet meneer niet helemaal wat farmaceutisch kwaliteit precies inhoud. Dat houd iets meer in dan alleen een zuiver eindproduct produceren van 84%. Famaceutische kwaliteit wordt het pas wanneer het aan zeer strenge eisen en normen voldoet die men hanteert bij de productie van medicijnen. :smoke:
Klik om te vergroten...

met 229.71 g/mol kom ik uit op 84,1%. dat noem ik minstens knap klaargemaakt, als farmaceutische kwaliteit je te hoog gegrepen is.

en zoals ik al eerder zei is het 2,6% dacht ik van de geteste pillen. je kan je beter druk maken over PMMA.
Klik om te vergroten...

Zeker weten dat het knap is 84% te produceren in die illegale laboratoriums. En tegenwoordig zijn die labs ook steeds professioneler dat zie je terug in de kwaliteit.

Klopt ook dat er wel eens een druk opduikt waar iets anders in zit dan MDMA. Maar om te stellen dat er "VAAK" speed in pillen wordt aangetroffen klopt niet. Dat stoort mij nogal. "Zelden" is een beter gebruikt begrip.
Verder niks persoonlijks ofzo! :smoke:

En PMMA is helemaal gevaarlijk. Beter ver bij uit de buurt blijven. Snap ook niet dat mensen met een geweten dit in zogenaamde xtc stoppen. Kost op die manier te vaak onnodige levens.
Ik heb er een vriend aan verloren en ben zelf net aan ontkomen. Dit door zogenaamde "xtc" met als inhoud PMMA/MCPP. Foute rommel.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fool zei:
zo ongeveer 99% van de pillen op de Nederlandse markt bevat geen amfetamine hoor. :wink:
Klik om te vergroten...


Precies! Ik denk dat je echt moeite moet doen als je ze mét pep wil hebben. :wink:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik haal eigenlijk al mijn pillen gewoon in verzegelde farmaceutische kwaliteit. de rest van de pillen die ik koop bevatten altijd hoge doseringen amfetamine. zal wel aan mn inkoper liggen.
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#11
MeejheM zei:
ik haal eigenlijk al mijn pillen gewoon in verzegelde farmaceutische kwaliteit. de rest van de pillen die ik koop bevatten altijd hoge doseringen amfetamine. zal wel aan mn inkoper liggen.
Klik om te vergroten...

Heb je je pillen laten testen? Zoals Fool zegt bevatten XTC-pillen zelden speed, en speedpillen komen zelden voor.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Susanne zei:
Maar ja.. deze discussie heb ik zo vaak gevoerd
Klik om te vergroten...
Klopt, dat maakt het ook zo vermoeiend. Kansloze discussie is het.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat is het toch dat iedereen maar denkt dat xtc altijd/vaak speed bevat... Volgens mij moet je eerder moeite doen om aan xtc met speed erin te komen. Ik ben ze in ieder geval nog nooit tegengekomen. Gelukkig ook maar, want vind die combinatie qua effect zwaar tegenvallen en het is nog eens extra neurotoxisch ook.

Laat je pillen testen voordat je bullshit gaat geloven of verspreiden...
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelibee zei:
Wat is het toch dat iedereen maar denkt dat xtc altijd/vaak speed bevat... Volgens mij moet je eerder moeite doen om aan xtc met speed erin te komen. Ik ben ze in ieder geval nog nooit tegengekomen. Gelukkig ook maar, want vind die combinatie qua effect zwaar tegenvallen en het is nog eens extra neurotoxisch ook.

Laat je pillen testen voordat je bullshit gaat geloven of verspreiden...
Klik om te vergroten...

Het komt gewoon door mensen die te vaak xtc hebben gebruikt en daarom alleen de oppeppende effecten ervaren. Maar het is op zoveel manieren onlogisch: pep is veel minder geconcentreerd. Het volume van een xtc pil, maar dan met speed, daar voel je heel weinig van. Vooral als je het slikt. Van een deel speed in een pil dus al helemaal niet. Daarnaast neutraliseert pep de effecten van xtc. Gezien de stijgende sterkte van xtc pillen maakt een producent zijn xtc dus waardeloos als hij er pep bij pleurt. Maar ja.. deze discussie heb ik zo vaak gevoerd :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat deze vraag in 2015 nog gesteld kan worden... onbegrijpelijk... :rolleyes:

Zoals gezegd...

Fool zei:
zo ongeveer 99% van de pillen op de Nederlandse markt bevat geen amfetamine hoor. :wink:
Klik om te vergroten...

Einde verhaal :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gele ups werden al nagemaakt op pillreports te zien. Supermans zou ik zwz al niet vertrouwen met het pma verhaal. Rode wolfjes schijnen schoon te zijn.. Komt erop neer, laat je spul altijd testen. Dan ben je op de hoogte wat je neemt of net niet wil nemen...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#17
het antwoord is 2,6% van de geteste pillen bevat levo/dextro amfetaminesulfaat.

in mijn post bedoelde ik medicijnen die van de apotheek komen die ik op recept krijg, en jullie zien keihard over het hoofd dat MDMA ook amfetamine is...

hij is alleen wat gecompliceerder opgebouwd.

MethyleenDioxyMethylAmphetamine



er zijn zo ongeveer 150 varianten amfetaminen bekend en beschreven. en neem niet alles zo serieus... t'is bijna weekend!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
MeejheM zei:
het antwoord is 2,6% van de geteste pillen bevat levo/dextro amfetaminesulfaat.

in mijn post bedoelde ik medicijnen die van de apotheek komen die ik op recept krijg, en jullie zien keihard over het hoofd dat MDMA ook amfetamine is...
Klik om te vergroten...
Dat zien we niet over het hoofd, dat is in dit geval gewoon niet relevant. :P
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fool zei:
MeejheM zei:
het antwoord is 2,6% van de geteste pillen bevat levo/dextro amfetaminesulfaat.

in mijn post bedoelde ik medicijnen die van de apotheek komen die ik op recept krijg, en jullie zien keihard over het hoofd dat MDMA ook amfetamine is...
Klik om te vergroten...
Dat zien we niet over het hoofd, dat is in dit geval gewoon niet relevant. :P
Klik om te vergroten...

+1 :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
MeejheM zei:
er zijn zo ongeveer 150 varianten amfetaminen bekend en beschreven. en neem niet alles zo serieus... t'is bijna weekend!
Klik om te vergroten...
Ga je nou bijdehand zitten doen terwijl je zelf tot twee maal toe iets post wat totaal niet relevant is voor het topic...? :P Maargoed, ik neem dit hele topic eigenlijk niet zo serieus gelukkig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."