#1
Zijn er tegenwoordig nog wel xtc tabletten zonder speed er in? Zo ja normer een paar.
Fool zei:zo ongeveer 99% van de pillen op de Nederlandse markt bevat geen amfetamine hoor.![]()
MeejheM zei:ik haal eigenlijk al mijn pillen gewoon in verzegelde farmaceutische kwaliteit. de rest van de pillen die ik koop bevatten altijd hoge doseringen amfetamine. zal wel aan mn inkoper liggen.
Klopt, dat maakt het ook zo vermoeiend. Kansloze discussie is het.Susanne zei:Maar ja.. deze discussie heb ik zo vaak gevoerd
Psychedelibee zei:Wat is het toch dat iedereen maar denkt dat xtc altijd/vaak speed bevat... Volgens mij moet je eerder moeite doen om aan xtc met speed erin te komen. Ik ben ze in ieder geval nog nooit tegengekomen. Gelukkig ook maar, want vind die combinatie qua effect zwaar tegenvallen en het is nog eens extra neurotoxisch ook.
Laat je pillen testen voordat je bullshit gaat geloven of verspreiden...
Fool zei:zo ongeveer 99% van de pillen op de Nederlandse markt bevat geen amfetamine hoor.![]()
Dat zien we niet over het hoofd, dat is in dit geval gewoon niet relevant. :PMeejheM zei:het antwoord is 2,6% van de geteste pillen bevat levo/dextro amfetaminesulfaat.
in mijn post bedoelde ik medicijnen die van de apotheek komen die ik op recept krijg, en jullie zien keihard over het hoofd dat MDMA ook amfetamine is...
Fool zei:Dat zien we niet over het hoofd, dat is in dit geval gewoon niet relevant. :PMeejheM zei:het antwoord is 2,6% van de geteste pillen bevat levo/dextro amfetaminesulfaat.
in mijn post bedoelde ik medicijnen die van de apotheek komen die ik op recept krijg, en jullie zien keihard over het hoofd dat MDMA ook amfetamine is...
Ga je nou bijdehand zitten doen terwijl je zelf tot twee maal toe iets post wat totaal niet relevant is voor het topic...? :P Maargoed, ik neem dit hele topic eigenlijk niet zo serieus gelukkig.MeejheM zei:er zijn zo ongeveer 150 varianten amfetaminen bekend en beschreven. en neem niet alles zo serieus... t'is bijna weekend!
Dunnetjess33 zei:Fool zei:zo ongeveer 99% van de pillen op de Nederlandse markt bevat geen amfetamine hoor.![]()
Precies! Ik denk dat je echt moeite moet doen als je ze mét pep wil hebben.![]()
kokosmakroon900 zei:ik heb nog nooit pillen met speed gehad.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."