#1
Ik heb wel eens mdma in mn cola gedaan. Ja het was smerig, maar niet half zo smerig als wanneer je het gewoon van je vinger lekt.
Psychedelibee zei:Een vriend van mij doet dit ook soms, waarom is mij nog steeds een raadsel eigenlijk. Persoonlijk pas ik er voor, de smaak lijkt me echt ranzig en het is ook slecht voor je tanden. Het verschil in de snelheid van opname zal verder echt minimaal zijn.
In de categorie aparte dingen heb ik ook vrienden die hun pillen altijd op kouwen omdat ze dan denken dat het sneller wordt opgenomen. En dan klagen dat de smaak van mdma zo ranzig is haha.
Heb ook een keer een meisje een stukje van een pil zien pletten en daarna snoof ze het..... :')Psychedelibee zei:In de categorie aparte dingen heb ik ook vrienden die hun pillen altijd op kouwen omdat ze dan denken dat het sneller wordt opgenomen. En dan klagen dat de smaak van mdma zo ranzig is haha.

Dat zal wel niet zo'n vaart lopen als je ééns in de drie maanden je MDMA snuift :PTekzor668 zei:Daag neusbeentje![]()
Fool zei:Dat zal wel niet zo'n vaart lopen als je ééns in de drie maanden je MDMA snuift :PTekzor668 zei:Daag neusbeentje![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."