#1
Is dat niet wat kort door de bocht? Ze waren niet echt goedkoop 94,-- euro voor 60 stuks (niet dat de prijs natuurlijk wat zegt) en ik heb hier ook weleens op het forum gelezen dat iemand een groot verpakking Valium had van 1000 stuks. Als die persoon van zijn voorraad 60 stuks los verkoopt zijn ze dan gelijk ook niet meer oke? Op de envelop waar ze in zaten stond wel gewoon een complete naam en adres van de persoon waar ze afkwamen.
Ik heb hiervoor ook weleens Valium besteld via internet bij een privepersoon uit Zeeland maar die durfde ik dus echt niet te slikken. Dat waren pas echt vage pillen. Lichtgele pilletjes zonder enige opdruk. Maar van deze is dus wel een afbeelding op internet te vinden en ik heb ze via een website besteld. Volgens de site komen ze oorspronkelijk bij H K Pharmacy vandaan. Die bestaan in elk geval wel want dat heb ik opgezocht.
Ik zou graag wat reacties van mensen willen die deze pillen ooit hebben gezien e/o hebben gebruikt en wat hun ervaringen zijn.
Ik heb wel een afbeelding maar weet niet hoe ik die moet plaatsen hier.
Ik heb hiervoor ook weleens Valium besteld via internet bij een privepersoon uit Zeeland maar die durfde ik dus echt niet te slikken. Dat waren pas echt vage pillen. Lichtgele pilletjes zonder enige opdruk. Maar van deze is dus wel een afbeelding op internet te vinden en ik heb ze via een website besteld. Volgens de site komen ze oorspronkelijk bij H K Pharmacy vandaan. Die bestaan in elk geval wel want dat heb ik opgezocht.
Ik zou graag wat reacties van mensen willen die deze pillen ooit hebben gezien e/o hebben gebruikt en wat hun ervaringen zijn.
Ik heb wel een afbeelding maar weet niet hoe ik die moet plaatsen hier.
