Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsblauwe valiumpillen

blauwe valiumpillen

33 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
n
nachtvlinder37Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Is dat niet wat kort door de bocht? Ze waren niet echt goedkoop 94,-- euro voor 60 stuks (niet dat de prijs natuurlijk wat zegt) en ik heb hier ook weleens op het forum gelezen dat iemand een groot verpakking Valium had van 1000 stuks. Als die persoon van zijn voorraad 60 stuks los verkoopt zijn ze dan gelijk ook niet meer oke? Op de envelop waar ze in zaten stond wel gewoon een complete naam en adres van de persoon waar ze afkwamen.
Ik heb hiervoor ook weleens Valium besteld via internet bij een privepersoon uit Zeeland maar die durfde ik dus echt niet te slikken. Dat waren pas echt vage pillen. Lichtgele pilletjes zonder enige opdruk. Maar van deze is dus wel een afbeelding op internet te vinden en ik heb ze via een website besteld. Volgens de site komen ze oorspronkelijk bij H K Pharmacy vandaan. Die bestaan in elk geval wel want dat heb ik opgezocht.
Ik zou graag wat reacties van mensen willen die deze pillen ooit hebben gezien e/o hebben gebruikt en wat hun ervaringen zijn.
Ik heb wel een afbeelding maar weet niet hoe ik die moet plaatsen hier.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flameon zei:
Geen blister = weggooien!
Klik om te vergroten...

Veel te kort door de bocht.
Genoeg van wat je online bestelt komt niet in blister, word vaak wel vermeld.
Ook een blister is trouwens na te maken.
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgends mij betekent HK Hong Kong...

Die van mij zijn ook blauw, 10 mg en staat op KAS en FR, heb er nog nooit zo op gelet omdat ik ze van de huisarts heb. Als daar opeens HK op zou staan, was het me niet eens opgevallen... :confused:

Je kunt er ja een nemen en op je hand schrijven wat je hebt gehad mogt het misgaan....of een naar de apotheek brengen en zeggen dat je wilt weten wat een ''familielid'' van jou slikt.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan je toch gewoon naar het testcentrum brengen? of testen ze daar geen benzo's?
n
nachtvlinder37Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het testcentrum van de jellinek al gebeld maar die testen inderdaad geen benzo's.
Ze zeiden wel dat ik het inderdaad naar de apotheek kan brengen en dat zij dan waarschijnlijk de pil naar een testlaboratorium voor me sturen. Maar het kan zijn dat de kosten voor mezelf zijn. Het testen kost ongeveer 4 uur. Kostbare zaak dus. Maar goed...wat is belangrijker natuurlijk..je gezondheid of je portemonnee.

En Iris een vraagje; ik neem aan dat jij ze gewoon in een doosje in blisters krijgt. Welk merk staat er dan op het doosje?

groetjes
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Diazepam 10 PCH
Pharmachemie BV Haarlem

Je kunt er gewoon een naar de apotheek brengen en zeggen dat je jou ernstige zorgen maakt om jou neef/nichtje verzin maar iets. Deed ik ook een keer en heeft me geen cent gekost.

Groetjes trug...
n
nachtvlinder37Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Iris;
Oh mijn oxezepam is ook van PCH. Maar inderdaad die zijn gewoon netjes van de huisarts.
Dank je wel voor je advies. Ik ga er eentje naar de apotheek brengen en zeggen dat
ik me zorgen maak over een familielid. Goede tip!
Ga wel even naar een andere apotheek dan de mijne want die weet natuurlijk dat ik oxa slik..zou misschien verdacht kunnen zijn. Nogmaals dank voor het meedenken :)

groetjes
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kunt ze proberen................
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geef d'r maar 1 aan mij, ik test wel :beer:
n
nachtvlinder37Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Meen je dat echt Oom klaas? Of is u vlinder in de maling aan het nemen? :openmouth:
Ik stuur er zo een paar op hoor...geen enkel probleem :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik neem je in de maling :grin:

De, meeste, drugs die ik doe zijn getest.
Ik neem liever geen risico's daarmee, doet al genoeg schade :P
n
nachtvlinder37Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja dat kan...er ligt al een paar dagen een halve te wachten hier op tafel...maar ik ben een schijterd :flushed:
n
nachtvlinder37Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb een vraagje...heeft iemand misschien ervaring met HKvalium? het zijn blauwe ronde pillen met aan één kant de print 10 en aan de andere kant de letters HK direct aan elkaar geschreven in een ovaaltje. De rand is ietsjes geslepen.
Ik heb ze recent besteld in de USA maar de afzender van het pakketje was iemand in Thailand.
Ze zijn los geleverd en dus niet in een blister.
De site waar ik ze besteld heb zag er zeer betrouwbaar uit maar omdat ze niet in een blister zitten ben ik toch wat huiverig.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geen blister = weggooien!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."