Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja dat kan...er ligt al een paar dagen een halve te wachten hier op tafel...maar ik ben een schijterd"
"Is dat niet wat kort door de bocht? Ze waren niet echt goedkoop 94,-- euro voor 60 stuks (niet dat de prijs natuurlijk wat zegt) en ik heb hier ook weleens op het forum gelezen dat iemand een groot verpakking Valium had van 1000 stuks. Als die persoon van zijn voorraad 60 stuks los verkoopt zijn ze dan gelijk ook niet meer oke? Op de envelop waar ze in zaten stond wel gewoon een complete naam en adres van de persoon waar ze afkwamen. Ik heb hiervoor ook weleens Valium besteld via internet bij een privepersoon uit Zeeland maar die durfde ik dus echt niet te slikken. Dat waren pas echt vage pillen. Lichtgele pilletjes zonder enige opdruk. Maar van deze is dus wel een afbeelding op internet te vinden en ik heb ze via een website besteld. Volgens de site komen ze oorspronkelijk bij H K Pharmacy vandaan. Die bestaan in elk geval wel want dat heb ik opgezocht. Ik zou graag wat reacties van mensen willen die deze pillen ooit hebben gezien e/o hebben gebruikt en wat hun ervaringen zijn. Ik heb wel een afbeelding maar weet niet hoe ik die moet plaatsen hier."
"Ik heb het testcentrum van de jellinek al gebeld maar die testen inderdaad geen benzo's. Ze zeiden wel dat ik het inderdaad naar de apotheek kan brengen en dat zij dan waarschijnlijk de pil naar een testlaboratorium voor me sturen. Maar het kan zijn dat de kosten voor mezelf zijn. Het testen kost ongeveer 4 uur. Kostbare zaak dus. Maar goed...wat is belangrijker natuurlijk..je gezondheid of je portemonnee. En Iris een vraagje; ik neem aan dat jij ze gewoon in een doosje in blisters krijgt. Welk merk staat er dan op het doosje? groetjes"
"Iris; Oh mijn oxezepam is ook van PCH. Maar inderdaad die zijn gewoon netjes van de huisarts. Dank je wel voor je advies. Ik ga er eentje naar de apotheek brengen en zeggen dat ik me zorgen maak over een familielid. Goede tip! Ga wel even naar een andere apotheek dan de mijne want die weet natuurlijk dat ik oxa slik..zou misschien verdacht kunnen zijn. Nogmaals dank voor het meedenken groetjes"
"Meen je dat echt Oom klaas? Of is u vlinder in de maling aan het nemen? Ik stuur er zo een paar op hoor...geen enkel probleem"
"Er is al een pil via mijn apotheek voor analyse naar het lab gezonden vorige week. Krijg over anderhalve week de uitslag"
"Ik heb een vraagje...heeft iemand misschien ervaring met HKvalium? het zijn blauwe ronde pillen met aan één kant de print 10 en aan de andere kant de letters HK direct aan elkaar geschreven in een ovaaltje. De rand is ietsjes geslepen. Ik heb ze recent besteld in de USA maar de afzender van het pakketje was iemand in Thailand. Ze zijn los geleverd en dus niet in een blister. De site waar ik ze besteld heb zag er zeer betrouwbaar uit maar omdat ze niet in een blister zitten ben ik toch wat huiverig."
"Neem maar contact met me op ..ik verstuur wel."
"En groot gelijk heb je!"
"Iris... Still alive and kicking Eergisteren de apotheek gebeld voor de uitslag. Hebben ze nog niet binnen ivm vakantietijd bladiebla. Maar ik hou jullie op de hoogte. Het zijn trouwens wel degene zoals op het plaatje. greetzzz"