#1
Midazolam is geniaal lekker
dank jullie voor de tips ![:)]()
Eendagsvlieg zei:Van 9 tot 15:00
Niet gevaarlijk, maar het moet ook lukken. Het enige wat ik nodig heb is iets tegen onrust en angst.Winehouse zei:Het is niet gevaarlijk om met kalmeringsmiddelen op te sporten..........
Readerbot zei:Je zou alprazolam kunnen proberen. Midazolam werkt extreem kort maar is heel sterk; Misschien een kwart tabletje daarvan?
Haha, jawel. Spieren worden slapper (ik ga uit van benzo's) mentaal minder scherp, coördinatie is minder. Ga dan maar eens voluit met gewichten bezig zijn. Dan val je zo om als je deadlift, squat etc.Winehouse zei:Het is niet gevaarlijk om met kalmeringsmiddelen op te sporten..........

Hey, je kan altijd andere middelen nemen buiten benzo's. En als hij echt lef heeft gaat hij zijn angsten aan. People don't bite.Winehouse zei:Ga dan op een andere tijd sporten, of pas iets anders aan. Want de werkingsduur van benzo's zijn niet te veranderen hoor..
sjoerd101 zei:Kalmeringsmiddelen zijn geen oplossing voor onrust en angst, het werkt tijdelijk, en als je stopt komt die onrust net zo hard weer terug. Ik zou je probleem aan de huisarts voorleggen dan verwijst die je waarschijnlijk door naar een psycholoog. Die weet vast wel wat het beste voor jou is.
En als je dan toch een kalmeringsmiddel wilt gaan kopen zou ik voor oxazepam gaan, werkt circa 6 uur en is snel uit je lichaam verdwenen, daardoor bouw je in mijn ervaring ook minder snel tolerantie op.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."