Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen thuis android pil nemen

Alleen thuis android pil nemen

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Narayani zei:
Alleen waarom zou je in je eentje thuis aan de xtc gaan? Lijkt me zo eenzaam :(
Klik om te vergroten...
Omdat het juist zo goed is om ook eens tot jezelf te komen. MDMA helpt daar ontzettend bij en ik zou zo'n ervaring juist het tegenovergestelde van eenzaam noemen. Met MDMA kun je imo veel meer bereiken dan alleen het bekende love-gevoel/iedereen lief vinden.

Je moet het natuurlijk niet doen om je dagelijkse leven te ontvluchten, om je beter te voelen, of als je je al eenzaam voelt, want dan komt die eenzaamheid natuurlijk extra hard terug als het uitgewerkt is. Ben je niet eenzaam van jezelf, dan zie ik er geen probleem in echter.
i
iAmNumberOneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo forum!

Ik zit hier nog met een Android pil van een kameraad. Groen van kleur natuurlijk :P

Zelf heb ik wel eens XTC gebruikt, maar dat was met kameraden.
Deze week ben ik nog vrij van school en zat te denken om dus er wat van te nemen.

Lekker thuis muziek luisteren en mijn eigen ding doen.

Ik weeg 55kg en wil hem niet helemaal nemen. Gewoon om de nacht door te gaan en het voelen!

Kan iemand mij hiermee helpen met hoeveel ik moet nemen en wat ik allemaal kan doen :P
Is het mogelijk om te gamen op MDMA?

Als laatst. Ik heb wat nieuws berichten gelezen over dat er mensen door zijn gegaan aan Androids? Moet ik mij zorgen gaan maken?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Aangeraden hoeveelheid is nog steeds 1 a 1,5 keer je eigen lichaamsgewicht. Met 'groene android' kan niemand iets, je zal dus je drugs moeten laten testen om erachter te komen hoeveel mg mdma erin zit...

Je hebt er maar eentje begrijp ik, weet je toevallig van vrienden of zij nog over hebben of weten je vrienden hoeveel erin zit?
i
iAmNumberOneLid
01-01-2024, 00:00
#4
ZERO- zei:
Aangeraden hoeveelheid is nog steeds 1 a 1,5 keer je eigen lichaamsgewicht. Met 'groene android' kan niemand iets, je zal dus je drugs moeten laten testen om erachter te komen hoeveel mg mdma erin zit...

Je hebt er maar eentje begrijp ik, weet je toevallig van vrienden of zij nog over hebben of weten je vrienden hoeveel erin zit?
Klik om te vergroten...

Me beste kameraad gaf het. Volgens hem zat er 220mg inplaats van de normale 150mg voor een XTC pil?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar heeft hij ze echt laten testen dan? Vrienden zeggen namelijk vaak zoveel, tenzij hij het echt getest heeft en je vertrouwd hem kun je het beter met een korrel zout nemen.

Ik weet niet waar je woont, maar bij het testcentrum in Amsterdam hoef je je pil niet in te leveren als ze hem herkennen. Dan schaven ze er alleen een heel klein beetje af voor een zuurtest en krijg je direct de uitslag mee.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je weet nooit wat en hoeveel er in je pil zit zonder te testen. Als je ze toch neemt zonder testen raad ik aan te starten met een kwartje. Dit is ook een ideale startdosis voor thuis die je nog kan aanvullen met een kwartje. Toch raad ik je aan om je logo te laten testen want elke pil is makkelijk nagemaakt.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Moet die laatste zin niet andersom? Toch raad ik je aan om je pil te laten testen want elke logo is makkelijk nagemaakt.

Tekzor668 zei:
Je weet nooit wat en hoeveel er in je pil zit zonder te testen. Als je ze toch neemt zonder testen raad ik aan te starten met een kwartje. Dit is ook een ideale startdosis voor thuis die je nog kan aanvullen met een kwartje. Toch raad ik je aan om je logo te laten testen want elke pil is makkelijk nagemaakt.
Klik om te vergroten...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bobsacamano zei:
Moet die laatste zin niet andersom? Toch raad ik je aan om je pil te laten testen want elke logo is makkelijk nagemaakt.
Klik om te vergroten...

Heb je helemaal gelijk in Bob, was nog vroeg in de morgen :P
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alleen waarom zou je in je eentje thuis aan de xtc gaan? Lijkt me zo eenzaam :(
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Narayani zei:
Alleen waarom zou je in je eentje thuis aan de xtc gaan? Lijkt me zo eenzaam :(
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik ook Narayani tot ik een avond niets te doen had en een kwartje nam na zo'n 4 maanden pauze. Heel aangename ervaring. Met een rustige mindset helemaal relaxed en blij :grin:. Zou wel geen 1,5mg per kg startdosis aanraden anders ga je op je eentje stuiteren ^^
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Denk zelfs lager. Ik heb met mijn candyflip ongeveer 70mg genomen geloof ik misschien 80mg dat is minder dan 1mg per kilo. Had een top avond.

Tekzor668 zei:
Narayani zei:
Alleen waarom zou je in je eentje thuis aan de xtc gaan? Lijkt me zo eenzaam :(
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik ook Narayani tot ik een avond niets te doen had en een kwartje nam na zo'n 4 maanden pauze. Heel aangename ervaring. Met een rustige mindset helemaal relaxed en blij :grin:. Zou wel geen 1,5mg per kg startdosis aanraden anders ga je op je eentje stuiteren ^^
Klik om te vergroten...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
iAmNumberOne zei:
Me beste kameraad gaf het. Volgens hem zat er 220mg inplaats van de normale 150mg voor een XTC pil?
Klik om te vergroten...
Hoe kom je bij "de normale 150mg voor een xtc pil"?

Er is geen vaste dosis voor een XTC pil, en 150mg is dus niet de normale dosis ofzo. Elke batch pillen varieert van dosis. Groene androids bestaan er dus ook in meerdere soorten en doses. Het enige wat je kunt doen is laten testen.

Als je hem eerder gebruikt hebt weet je in ieder geval dat ie goed is. Hoe sterk hij is is heel lastig te bepalen.

Er vanuitgaande dat hij 220mg is (als je hem eerder gebruikt hebt) en je weegt 55 kilo zou ik je aanraden om een kwartje te nemen.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bobsacamano zei:
Moet die laatste zin niet andersom? Toch raad ik je aan om je pil te laten testen want elke logo is makkelijk nagemaakt.
Klik om te vergroten...

Je bedoeld dat een stempel van kwalitatief goede pillen erg veel waard is, maar de betere tabletteerder liever regelmatig van stempel verwisselt, en zodoende de stempels soms, of zeg maar altijd, in handen komen van stumpers die net genoeg weten om een pil in te binden zonder dat de helf breekt voordat ze droog genoeg zijn...

zodoende kan de kwaliteit en werkzame stof van een pil per persing, maars soms zelfs individueel erg verschillen...

denk ik :)
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Narayani zei:
Alleen waarom zou je in je eentje thuis aan de xtc gaan? Lijkt me zo eenzaam :(
Klik om te vergroten...
Omdat het juist zo goed is om ook eens tot jezelf te komen. MDMA helpt daar ontzettend bij en ik zou zo'n ervaring juist het tegenovergestelde van eenzaam noemen. Met MDMA kun je imo veel meer bereiken dan alleen het bekende love-gevoel/iedereen lief vinden.

Je moet het natuurlijk niet doen om je dagelijkse leven te ontvluchten, om je beter te voelen, of als je je al eenzaam voelt, want dan komt die eenzaamheid natuurlijk extra hard terug als het uitgewerkt is. Ben je niet eenzaam van jezelf, dan zie ik er geen probleem in echter.
Klik om te vergroten...

Hmmm dat heb ik dus totaal niet. Tot mezelf komen vind ik tof hoor maar dat zou ik liever nuchter doen of op een andere drug. MDMA zie ik toch meer als een sociale (en vaak maar niet noodzakelijk, een party-) drug gezien de effecten, en is daarom iets wat ik liever met minimaal 1 ander persoon zou gebruiken. Maar ieder zijn ding :P
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb je het wel geprobeerd dan?

Want je voorstelling van dit soort dingen (net als bijvoorbeeld je voorstelling van trippen, voordat je het zelf ervaren hebt) is heeeel wat anders dan het zelf ook echt ervaren. :)
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
De topicstarter zit nog op school. Het lijkt mij een beter idee om te wachten totdat je 18 bent, en daarna steeds drie maanden pauze te nemen. Als je nu zo nodig moet gebruiken, doe het dan als er zich een mooie gelegenheid voor doet. Wat denk je dat dit je gaat brengen?

Tenzij je voor meditatie gaat zoals Mindless, maar ik veronderstel even dat dat niet zo is. Op deze manier heeft de topicstarter alleen maar een excuus om zijn gebruik goed te praten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."