#1
Omdat het juist zo goed is om ook eens tot jezelf te komen. MDMA helpt daar ontzettend bij en ik zou zo'n ervaring juist het tegenovergestelde van eenzaam noemen. Met MDMA kun je imo veel meer bereiken dan alleen het bekende love-gevoel/iedereen lief vinden.Narayani zei:Alleen waarom zou je in je eentje thuis aan de xtc gaan? Lijkt me zo eenzaam![]()
Je moet het natuurlijk niet doen om je dagelijkse leven te ontvluchten, om je beter te voelen, of als je je al eenzaam voelt, want dan komt die eenzaamheid natuurlijk extra hard terug als het uitgewerkt is. Ben je niet eenzaam van jezelf, dan zie ik er geen probleem in echter.