Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxazepam uit 2004: gevaarlijk?

Oxazepam uit 2004: gevaarlijk?

33 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet uit eigen ervaring dat ze nog prima werken al zijn ze 2 jaar oud.
die houdbaarheidsdatum neem ik met een korreltje zout.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oxazepam ja.
Bijna 4 jaar over datum dus.

Ik probeer het wel vanavond als ik thuiskom.

btw,

http://wiki.answers.com/Q/How_long_is_v ... ation_date
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
Zijn er eigenlijk meer mensen met benzo's zo ver over datum als de ts?
Een maat van me heeft een volle doos gevonden toen hij eens goed ging opruimen en die was houdbaar tot 03-2007.
Ik probeer er vanavond wel een paar (ze zijn 10 mg), eens kijken ze nog werken.
Klik om te vergroten...
Welke benzo's? Ook oxaze?
Ik heb eens Zolpidem van 2 jaar oud gebruikt & waren nog goed...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
Oxazepam ja.
Bijna 4 jaar over datum dus.

Ik probeer het wel vanavond als ik thuiskom.

btw,

http://wiki.answers.com/Q/How_long_is_v ... ation_date

Zou dit ook gelden voor oxazepam?
Klik om te vergroten...
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Oom Klaas zei:
Oxazepam ja.
Bijna 4 jaar over datum dus.

Ik probeer het wel vanavond als ik thuiskom.

btw,

http://wiki.answers.com/Q/How_long_is_v ... ation_date

Zou dit ook gelden voor oxazepam?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Het is wel een benzo, dus in dezelfde chemische familie. Ik denk van wel maar ik zou het niet zeker weten.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dan gaat er wat in :grin:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
Dan gaat er wat in :grin:
Klik om te vergroten...
Vergeet niet om iets te laten weten :wink:
Normaal zou die goed werken. Al ervaring met oxazepam?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pammer zei:
Oom Klaas zei:
Dan gaat er wat in :grin:
Klik om te vergroten...
Vergeet niet om iets te laten weten :wink:
Normaal zou die goed werken. Al ervaring met oxazepam?
Klik om te vergroten...

Oxazepam is 1 van m'n favorieten en heb er heel wat leuke ervaringen mee gehad :grin:
Gisteravond 50mg genomen, toen het begon te werken ben ik nog even een peuk gaan roken en het voelde precies zoals 50mg hoort te voelen. Eenmaal in bed was ik snel weg en ik heb hartstikke lang geslapen.

Ze deden het nog helemaal naar behoren!

En aangezien die maat van me een afkeer heeft van dingen die over de datum zijn heb ik de hele doos nu :grin:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Pammer zei:
Oom Klaas zei:
Dan gaat er wat in :grin:
Klik om te vergroten...
Vergeet niet om iets te laten weten :wink:
Normaal zou die goed werken. Al ervaring met oxazepam?
Klik om te vergroten...

Oxazepam is 1 van m'n favorieten en heb er heel wat leuke ervaringen mee gehad :grin:
Gisteravond 50mg genomen, toen het begon te werken ben ik nog even een peuk gaan roken en het voelde precies zoals 50mg hoort te voelen. Eenmaal in bed was ik snel weg en ik heb hartstikke lang geslapen.

Ze deden het nog helemaal naar behoren!

En aangezien die maat van me een afkeer heeft van dingen die over de datum zijn heb ik de hele doos nu :grin:
Klik om te vergroten...

Wat is er precies leuk aan Oxazepam? Recreatief gezien dan?
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zoals alle andere benzo's; die lekker zijn :beer:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
@mike:
Oxazepam vind ik zelf een best aparte benzo, temazepam en lorazepam kunnen bij mij nog een sterk euforische roes geven maar oxazepam is veel dromeriger naar mijn gevoel. Alsof ik net thuis kom door de regen en wind gefiets en dan in bad/douche ga en er vervolgens lekker rozig onder vandaan kom; maar dat dan keer 5 en voor heel wat uurtjes :grin:
Maar als ik benzo's gebruik is het bijna altijd 2 uur voor het slapen gaan, eerst een uurtje lekker van die roes genieten en dan onder de dekens. Zo overdag vind ik het maar zelden prettig.
C
CRYSTALLid
01-01-2024, 00:00
#12
kaasbaas zei:
CRYSTAL zei:
Beetje laat, maar ik heb het geprobeerd! .. maar helaas had het geen effect.
Klik om te vergroten...

Hah weer wat geleerd, ik neem aan dat je ook geen negatieve effecten hebt gevoeld of buik pijn hebt gehad?
Klik om te vergroten...

Nergens last van gehad, maar ik moet er wel bij vermelden, dat alles heel moeilijk werkt bij mij.. hoe dit komt weet ik dan weer niet.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
CRYSTAL zei:
kaasbaas zei:
CRYSTAL zei:
Beetje laat, maar ik heb het geprobeerd! .. maar helaas had het geen effect.
Klik om te vergroten...

Hah weer wat geleerd, ik neem aan dat je ook geen negatieve effecten hebt gevoeld of buik pijn hebt gehad?
Klik om te vergroten...

Nergens last van gehad, maar ik moet er wel bij vermelden, dat alles heel moeilijk werkt bij mij.. hoe dit komt weet ik dan weer niet.
Klik om te vergroten...

Hoeveel had je genomen?
Ik merk helemaal niets van potentie vermindering.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
labradoor zei:
oxazepam is niet bederfelijk toch?
Klik om te vergroten...

That's the question.

Maartje zoals Oom Klaas als postte: http://wiki.answers.com/Q/How_long_is_v ... ation_date

En z'n oxazepam werkte nog gewoon, dus we kunnen wel stellen dat oxazepam een goed aantal jaren nog bruikbaar blijft mits het niet uit de verpakking is gekomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."