#1
Ik weet uit eigen ervaring dat ze nog prima werken al zijn ze 2 jaar oud.
die houdbaarheidsdatum neem ik met een korreltje zout.
die houdbaarheidsdatum neem ik met een korreltje zout.
Welke benzo's? Ook oxaze?Oom Klaas zei:Zijn er eigenlijk meer mensen met benzo's zo ver over datum als de ts?
Een maat van me heeft een volle doos gevonden toen hij eens goed ging opruimen en die was houdbaar tot 03-2007.
Ik probeer er vanavond wel een paar (ze zijn 10 mg), eens kijken ze nog werken.
Oom Klaas zei:Oxazepam ja.
Bijna 4 jaar over datum dus.
Ik probeer het wel vanavond als ik thuiskom.
btw,
http://wiki.answers.com/Q/How_long_is_v ... ation_date
Zou dit ook gelden voor oxazepam?
Oom Klaas zei:Oom Klaas zei:Oxazepam ja.
Bijna 4 jaar over datum dus.
Ik probeer het wel vanavond als ik thuiskom.
btw,
http://wiki.answers.com/Q/How_long_is_v ... ation_date
Zou dit ook gelden voor oxazepam?
Vergeet niet om iets te laten wetenOom Klaas zei:Dan gaat er wat in![]()
Pammer zei:Vergeet niet om iets te laten wetenOom Klaas zei:Dan gaat er wat in![]()
Normaal zou die goed werken. Al ervaring met oxazepam?
Oom Klaas zei:Pammer zei:Vergeet niet om iets te laten wetenOom Klaas zei:Dan gaat er wat in![]()
Normaal zou die goed werken. Al ervaring met oxazepam?
Oxazepam is 1 van m'n favorieten en heb er heel wat leuke ervaringen mee gehad![]()
Gisteravond 50mg genomen, toen het begon te werken ben ik nog even een peuk gaan roken en het voelde precies zoals 50mg hoort te voelen. Eenmaal in bed was ik snel weg en ik heb hartstikke lang geslapen.
Ze deden het nog helemaal naar behoren!
En aangezien die maat van me een afkeer heeft van dingen die over de datum zijn heb ik de hele doos nu![]()

kaasbaas zei:CRYSTAL zei:Beetje laat, maar ik heb het geprobeerd! .. maar helaas had het geen effect.
Hah weer wat geleerd, ik neem aan dat je ook geen negatieve effecten hebt gevoeld of buik pijn hebt gehad?
CRYSTAL zei:kaasbaas zei:CRYSTAL zei:Beetje laat, maar ik heb het geprobeerd! .. maar helaas had het geen effect.
Hah weer wat geleerd, ik neem aan dat je ook geen negatieve effecten hebt gevoeld of buik pijn hebt gehad?
Nergens last van gehad, maar ik moet er wel bij vermelden, dat alles heel moeilijk werkt bij mij.. hoe dit komt weet ik dan weer niet.
labradoor zei:oxazepam is niet bederfelijk toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."