#1
Hoi allemaal!
In februari dit jaar heb ik mijn maag laten verkleinen. Dit was noodzakelijk, ik was echt veel te dik en voor mij de beste oplossing. Ik weet wel dat bepaalde medicatie dus niet meer goed opgenomen wordt (Ibu, diclofenac, naproxen etc. mag alleen nog maar paracetamol)
Vanaf nov. 2014 ben ik enigszins aan het experimenteren geweest met drugs. 2 keer een pilletje geprobeerd, maar het had niet het gewenste effect.
Nu wil ik het nog een keer proberen, gewoon om het effect te ondervinden.
Is het aan te raden om na een maagverkleining toch weer een keer een pilletje te gebruiken of zeggen jullie NEE, doe het niet?
In februari dit jaar heb ik mijn maag laten verkleinen. Dit was noodzakelijk, ik was echt veel te dik en voor mij de beste oplossing. Ik weet wel dat bepaalde medicatie dus niet meer goed opgenomen wordt (Ibu, diclofenac, naproxen etc. mag alleen nog maar paracetamol)
Vanaf nov. 2014 ben ik enigszins aan het experimenteren geweest met drugs. 2 keer een pilletje geprobeerd, maar het had niet het gewenste effect.
Nu wil ik het nog een keer proberen, gewoon om het effect te ondervinden.
Is het aan te raden om na een maagverkleining toch weer een keer een pilletje te gebruiken of zeggen jullie NEE, doe het niet?