#1
Joey94 zei:Beste ts,
Ik heb augustus vorig jaar mijn maagverkleining gehad en inmiddels 65 kg kwijt. Hoop dat het jou ook goed vergaat.
On topic:
ik heb de eerste 4 maanden na mijn operatie niets gebruikt en ben daarna rustig gaan experimenteren met mdma en xtc. Alles valt bij mij wel goed, het enige is dat ik veel minder nodig heb. Ik heb nu nog maar een kwartje of soms een halfje van een pil nodig, en een paar slokken soep (mdma in water). Maar dit is dan wel op mik gebaseerd. Ik raad je aan om dit eerst thuis uit te proberen en het rustig aan te doen en jijken wanneer je lichaam goed reageert.
wry voor het reageren op een oude post maar was benieuwd , ik ben vanplan om een maagverkleining te doen , ik weet nog niet og ik voor bypass of sleeve ga maar vroeg mij af of je nog pille kunt pakken na de operatie ?