Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsuhm... Pijnstillers?

uhm... Pijnstillers?

55 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#1
SpacingBen zei:
fneawognfkgln zei:
dosering paracetamol: maximaal 6 500 mg tabletten per dag verdeeld over dag in innames van maximaal 2 tabletten, vanwege leverschade.
Klik om te vergroten...

Bovendien neem ik altijd een behoorlijke hoeveelheid paracetamolletjes, anders werkt het niet :wink:
Klik om te vergroten...




ze komen in tabletten van 500 mg

dat is niet voor niks zo :rolleyes:

ik heb t toch al gezegd eppo , bij molletjes werken grote hoeveleheden averechts, 1 f 2 tabletjes werkt prima

niet zeiken dat ze niet werken

als ze niet werken neem je maar morfine
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
whehe nee, gewoon niks :P

En anders een stukje spacecake :P

1 Medicijn is meer dan voldoende :P
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb eigenlijk nooit hoofdpijn. en als ik het dan heb gewoon een asprine en klaar
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#4
SpacingBen zei:
1 Medicijn is meer dan voldoende :P
Klik om te vergroten...
combinaties :sunglasses:

paracetamol met cafeïne werkt aangetoond beter bijvoorbeeld, dit wrodt ook gewoon verkocht in combinatiepreparaten

en als je een kut dag hebt en je bent net zo gestoord als mij kun je de dag perfect doorkomen met een benzo en een stimulant tegelijk: je wordt kalm van de tranquillizer en door de stimulant kan je toch al je verantwoordelijkheden doen.

bovendien wordt je er vrolijk van :tongueout:, nee serieus vroeger werden in amerika bijvoorbeeld combinatiepreparaten van amfetamine en een barbituraat gegeven als anti-depressivum, later vervangen door valium e.d., tegenwoordig prozac, seroxat enz
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
hehehe mja kj, ik ben bij combinaties alleen bang voor afhankelijkheid:wink:

De gewoonte om cafeine te drinken vind ik ook niet altijd even prettig :confused:

eerst 1 enerie drankje, dan 2 en dan op lange zware dagen 3 of 4.

Gevolg: Hoofdpijn...

Maja sommige combinaties zullen zeker goed werken :)
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#6
energiedrankjes zuigen ook

meeste zijn equiv. 1 kopje koffie
3 kopjes thee is equiv. 1 kopje koffie

koffie is beter dan energiedrankjes zooi

die taurine die erin zit in energiedrankjes blijkt ook maar matig tot gewoon helemaal niet te werken

maar op de een of andere manier komt de energie bij koffie en thee veel milder aan

ik geloof dat er in energiedrankjes meestal ook veel suiker zit en daar raak je ook opgefokt van
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#7
dallandra zei:
ja,ik ben ook van mening dat je beter wat aan de oorzaak dan aan de klachten kan doen,als je daar de gelegenheid voor hebt.
als je bv hoofdpijn hebt,omdat je moe bent,kan je beter gaan slapen dan dat je een pijnstiller neemt.
je bent trouwens goed op de hoogt van pijnstillers,fnea.
Klik om te vergroten...
ik ben het met alledrie van je beweringen helemaal eens ook de laatste :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
fneawognfkgln zei:
energiedrankjes zuigen ook

meeste zijn equiv. 1 kopje koffie
3 kopjes thee is equiv. 1 kopje koffie

koffie is beter dan energiedrankjes zooi

die taurine die erin zit in energiedrankjes blijkt ook maar matig tot gewoon helemaal niet te werken

maar op de een of andere manier komt de energie bij koffie en thee veel milder aan

ik geloof dat er in energiedrankjes meestal ook veel suiker zit en daar raak je ook opgefokt van
Klik om te vergroten...

mja energie drankjes, daar zit 3 keer zoveel cafeine in als een kop koffie...
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#9
SpacingBen zei:
mja energie drankjes, daar zit 3 keer zoveel cafeine in als een kop koffie...
Klik om te vergroten...
kan je een naam geven van zo'n een, want ik ben er nog geen 1 tegen gekomen waar meer dan 1 kopje koffie aan caffeïne in zit ... is volgens mij zelfs verboden
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chimera zei:
Caffeine... njah.. Schijn je ook kennen snuiven...
Pure caffeine dan.. Ben je gelijk 8 maanden wakker :P

Maar goed.. Ze neemt het dus niet omdat ze een permante hoofdpijn heeft, maar gewoon gewoon.. En nope, was geen amerikaans drugsforum, maar een nederlands forum met mensen die Borderline hebben
Klik om te vergroten...
wat voor pijnstillers waren het dan?

er zijn mensen die paracetamol snuiven en claimen high te worden ervan, maar dat is gewoon de kick van een lijntje door je neus halen, en die afhankelijkheid is een ritueel, waar je rustig wordt

maar als het depronal ,tramadol whatever was dan kan het inderdaad wel 'echt' zijn met alle aspecten daarvan
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#11
fneawognfkgln zei:
SpacingBen zei:
mja energie drankjes, daar zit 3 keer zoveel cafeine in als een kop koffie...
Klik om te vergroten...
kan je een naam geven van zo'n een, want ik ben er nog geen 1 tegen gekomen waar meer dan 1 kopje koffie aan caffeïne in zit ... is volgens mij zelfs verboden
Klik om te vergroten...

ik heb hier energie blikjes waar er op staat, de inhoud van dit blikje komt overeen met 2-4 koppen koffie, dusja kan zeker wel :wink:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#12
welke zijn die ??

staat er ook op hoeveel mg/ml cafeïne er in zit?
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#13
neen, het zijn golden powers van de aldi, maar ik geloof et wel, er staat ook op dat er taurine in zit
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chimera zei:
Caffeine... njah.. Schijn je ook kennen snuiven...
Pure caffeine dan.. Ben je gelijk 8 maanden wakker :P

Maar goed.. Ze neemt het dus niet omdat ze een permante hoofdpijn heeft, maar gewoon gewoon.. En nope, was geen amerikaans drugsforum, maar een nederlands forum met mensen die Borderline hebben
Klik om te vergroten...

ja,cafeine kan je ook snuiven,of door je drankje mixen,je kan het kopen bij de smartshop.

borderline,dat verklaart.
ze nam het dus gewoon omdat ze aandacht wilde...
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#15
dat is iets te snel geoordeeld, maar het is zeker goed mogelijk bij borderline

maarja; als die pijnstillers haar een lekker gevoel geven zal ze het daarom óók doen... ongelukkig zijn, met de onmacht gevoel van borderline, is moeilijk te verdragen
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat vind ik een uiterst domme opmerking, en trek me dat persoonlijk aan. Als je niet weet wat het is, moet je er ook niet zo simpel over lullen. En aan jouw kortzichtigheid te lezen, weet je er geen zak van.

Ik zal het na moeten vragen fneawog, wat ze pseis neemt, wat voor een studie doe je eigenlijk? Meds? :mrgreen:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#17
uhm?? ik heb een aantal borderliners gekent en die beschreven dat zo?? maarik heb het niet uit psych. literatuur ofzo

nee kdoe geen studie meds :mrgreen: ik geil gewoon op medicijnen
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Borderliners trekken idd aandacht.
Caf kan je zeker snuiven, pep wordt er zelfs heel vaak mee versneden.
Nee, je bent er geen 8 maanden wakker van... duh
GP'tjes of red bulletjes zijn zeker verslavend. Caf en taurine zijn beide verslavend.
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee ik bedoelde jou niet Fneawogn, maar dat wat nu mac ook zegt en dus dallandra daarvoor. Maar goed.. Jullie hebben geen benul van hoe het zit, het wijst alleen maar naar het kortzichtige domme denkenvan sommige (lees: veel) mensen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja maar ik zeg niet dat ze het daarom deed, zeg alleen dat borderliners wel aandacht proberen te trekken. ECHT WEL!!!

Maar hoeft niet te zijn dat ze het daarom deed. Wil je dat ook best geloven, maar ik was iets te vluchtig ook met lezen. Dus kreeg om eerlijk te zijn niet alles heel goed mee :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."