Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsuhm... Pijnstillers?

uhm... Pijnstillers?

55 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#1
energiedrankjes zuigen ook

meeste zijn equiv. 1 kopje koffie
3 kopjes thee is equiv. 1 kopje koffie

koffie is beter dan energiedrankjes zooi

die taurine die erin zit in energiedrankjes blijkt ook maar matig tot gewoon helemaal niet te werken

maar op de een of andere manier komt de energie bij koffie en thee veel milder aan

ik geloof dat er in energiedrankjes meestal ook veel suiker zit en daar raak je ook opgefokt van
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#2
dallandra zei:
ja,ik ben ook van mening dat je beter wat aan de oorzaak dan aan de klachten kan doen,als je daar de gelegenheid voor hebt.
als je bv hoofdpijn hebt,omdat je moe bent,kan je beter gaan slapen dan dat je een pijnstiller neemt.
je bent trouwens goed op de hoogt van pijnstillers,fnea.
Klik om te vergroten...
ik ben het met alledrie van je beweringen helemaal eens ook de laatste :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wink:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
fneawognfkgln zei:
energiedrankjes zuigen ook

meeste zijn equiv. 1 kopje koffie
3 kopjes thee is equiv. 1 kopje koffie

koffie is beter dan energiedrankjes zooi

die taurine die erin zit in energiedrankjes blijkt ook maar matig tot gewoon helemaal niet te werken

maar op de een of andere manier komt de energie bij koffie en thee veel milder aan

ik geloof dat er in energiedrankjes meestal ook veel suiker zit en daar raak je ook opgefokt van
Klik om te vergroten...

mja energie drankjes, daar zit 3 keer zoveel cafeine in als een kop koffie...
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#4
SpacingBen zei:
mja energie drankjes, daar zit 3 keer zoveel cafeine in als een kop koffie...
Klik om te vergroten...
kan je een naam geven van zo'n een, want ik ben er nog geen 1 tegen gekomen waar meer dan 1 kopje koffie aan caffeïne in zit ... is volgens mij zelfs verboden
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chimera zei:
Caffeine... njah.. Schijn je ook kennen snuiven...
Pure caffeine dan.. Ben je gelijk 8 maanden wakker :P

Maar goed.. Ze neemt het dus niet omdat ze een permante hoofdpijn heeft, maar gewoon gewoon.. En nope, was geen amerikaans drugsforum, maar een nederlands forum met mensen die Borderline hebben
Klik om te vergroten...
wat voor pijnstillers waren het dan?

er zijn mensen die paracetamol snuiven en claimen high te worden ervan, maar dat is gewoon de kick van een lijntje door je neus halen, en die afhankelijkheid is een ritueel, waar je rustig wordt

maar als het depronal ,tramadol whatever was dan kan het inderdaad wel 'echt' zijn met alle aspecten daarvan
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#6
fneawognfkgln zei:
SpacingBen zei:
mja energie drankjes, daar zit 3 keer zoveel cafeine in als een kop koffie...
Klik om te vergroten...
kan je een naam geven van zo'n een, want ik ben er nog geen 1 tegen gekomen waar meer dan 1 kopje koffie aan caffeïne in zit ... is volgens mij zelfs verboden
Klik om te vergroten...

ik heb hier energie blikjes waar er op staat, de inhoud van dit blikje komt overeen met 2-4 koppen koffie, dusja kan zeker wel :wink:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#7
welke zijn die ??

staat er ook op hoeveel mg/ml cafeïne er in zit?
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#8
neen, het zijn golden powers van de aldi, maar ik geloof et wel, er staat ook op dat er taurine in zit
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chimera zei:
Caffeine... njah.. Schijn je ook kennen snuiven...
Pure caffeine dan.. Ben je gelijk 8 maanden wakker :P

Maar goed.. Ze neemt het dus niet omdat ze een permante hoofdpijn heeft, maar gewoon gewoon.. En nope, was geen amerikaans drugsforum, maar een nederlands forum met mensen die Borderline hebben
Klik om te vergroten...

ja,cafeine kan je ook snuiven,of door je drankje mixen,je kan het kopen bij de smartshop.

borderline,dat verklaart.
ze nam het dus gewoon omdat ze aandacht wilde...
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#10
dat is iets te snel geoordeeld, maar het is zeker goed mogelijk bij borderline

maarja; als die pijnstillers haar een lekker gevoel geven zal ze het daarom óók doen... ongelukkig zijn, met de onmacht gevoel van borderline, is moeilijk te verdragen
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat vind ik een uiterst domme opmerking, en trek me dat persoonlijk aan. Als je niet weet wat het is, moet je er ook niet zo simpel over lullen. En aan jouw kortzichtigheid te lezen, weet je er geen zak van.

Ik zal het na moeten vragen fneawog, wat ze pseis neemt, wat voor een studie doe je eigenlijk? Meds? :mrgreen:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#12
uhm?? ik heb een aantal borderliners gekent en die beschreven dat zo?? maarik heb het niet uit psych. literatuur ofzo

nee kdoe geen studie meds :mrgreen: ik geil gewoon op medicijnen
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Borderliners trekken idd aandacht.
Caf kan je zeker snuiven, pep wordt er zelfs heel vaak mee versneden.
Nee, je bent er geen 8 maanden wakker van... duh
GP'tjes of red bulletjes zijn zeker verslavend. Caf en taurine zijn beide verslavend.
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee ik bedoelde jou niet Fneawogn, maar dat wat nu mac ook zegt en dus dallandra daarvoor. Maar goed.. Jullie hebben geen benul van hoe het zit, het wijst alleen maar naar het kortzichtige domme denkenvan sommige (lees: veel) mensen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja maar ik zeg niet dat ze het daarom deed, zeg alleen dat borderliners wel aandacht proberen te trekken. ECHT WEL!!!

Maar hoeft niet te zijn dat ze het daarom deed. Wil je dat ook best geloven, maar ik was iets te vluchtig ook met lezen. Dus kreeg om eerlijk te zijn niet alles heel goed mee :flushed:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chimera zei:
Nee ik bedoelde jou niet Fneawogn, maar dat wat nu mac ook zegt en dus dallandra daarvoor. Maar goed.. Jullie hebben geen benul van hoe het zit, het wijst alleen maar naar het kortzichtige domme denkenvan sommige (lees: veel) mensen.
Klik om te vergroten...

was het perssonlijk op jou bedoelt dan?
en wat denk jij dan dat de reden was dat ze paracetamol snoof?
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#17
fneawognfkgln zei:
ze heeft niet gezegd welke pijnstiller het hier betreft
Klik om te vergroten...

hmm das waar.
iets te snel gereageerd.. :flushed:
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je Borderliners over 1 kam scheert, dan ja.. Heb je het ook persoonlijk tegen mij ja..

Anyway.. Geen zin om hier verder een discussie van te maken en mijn ervaringen hier neer te zetten, en zo ook het gevoel etc wat erbij komt kijken. Geloof me wel aub, dat het een heel krap wereldje is. Treurige is dat mensen jaar in jaar uit hetzelfde doen wat niet werkt. Ik ben gestopt met alles wat op hulp leek en ben me gaan storten op boeken, en dat is het beste wat ik ooit heb kunnen doen. Maar in de tijd van automutilatie, slaan etc etc. Wist niemand in mijn omgeving er wat van.. Dus het is echt niet een aandacht `ziekte´. Wellicht zijn er mensen die het gebruiken, en die inderdaad aandacht vragen (lees smeken). Maar dat is niet zoveel of zelfs meer dan de mensen die er écht een probleem mee hebben.

Ok.. sorry.. dat was het echt :beer:

Anyway... Ik zal eens vragen WAT te heeft gehad.. zal der even met je termen en ingredienten confronteren :wink: De reden waarom precies zal ik inderdaad ook nog even vragen.. Want gewoon ineens ZIN hebben om IETS te snuiven... :rolleyes:


Grtz
Remko
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
zeg alleen dat borderliners wel aandacht proberen te trekken. ECHT WEL!!!
Klik om te vergroten...

Hm, ik heb het maar even opgezocht, en dat aandacht trekken blijkt dus helemaal geen symptoom van de ziekte te zijn...hooguit een gevolg van andere symptomen zoals impulsiviteit en weinig zelfvertrouwen :wave: .
Check deze site maar eens: http://www.trimbos.nl/default1736.html
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik wist dit ook niet, maar sowieso...meestal is het bij persoonlijkheidsstoornissen wat genuanceerder dan veel mensen denken. Iemand met Gilles de la Tourette is ook niet de hele dag aan het schelden...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."