Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"pijnstillers eey man ik ben zelf ook verslaafd aan pijnstillers hele zware genaamd (Zaldiar). maar ik ben nu aan het afbouwen omdat het in pricipe gewoon troep is. want, als je bijvoorbeeld gaat slapen en je word de volgende ochtend wakker, heb je zo'n verschrikkelijke pijn omdat, je lichaam eraan gewend is. maar als ik dus geen pijnstillers in neem dan voel je die afkick verschijnselen en dat doet zoooo pijn dat is gewoon niet meer normaal maarja ik ben nu dus aan het afbouwen. het zijn pijnstillers voor volwassene en je mag er maar 2 per dag nemen. en ik neem er 13 op een dag dus dat is een heeeele hoop verschil maarja ik hoop dat het me gaat lukken om snel van die pijnstillers af te komen. dit verhaal wilde ik even kwijt :P gr Wesley"