Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgewicht 1 ritalinpil

gewicht 1 ritalinpil

30 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
s
sv1.2.3Lid
01-01-2024, 00:00
#1
is ritalin verkrijgbaar (legaal) belgië en is dit dan met of zonder voorschrift?
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
dont wurry, ik ga niet snuiven... zelfs al kan ik alleen aan poeder komen dan neem ik de hoeveelheid stof van 1 pil en slik dat.

Toch heb ik 1 probleem met je theorie dat een pilletje 10 mg weegt:P
met een 10 mg pilletje word bedoeld dat er 10 mg actieve stof (methylfenidaat.HCl) inzit, maar daar zit ook nog kalk / andere bindmiddelen bij dat ook nog z'n gewicht heeft, en omdat het maar super kleine pilletjes zijn lijkt me dat dat snel van invloed is.

Grz

Peter
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
't is sowieso geen 10mg, 1 pil is wel een stuk zwaarder...Waren 't maar pure methylfenidaat plakken, dan zou het een stuk fijner zijn geweest :grin:

Oh en pijn doet het zeker niet, pep vind ik een stuk meer branden in m'n neus...
En je kan het imo beter slikken dan snuiven, 't ritueel van snuiven vind ik dan wel weer leuker maar 't geeft mij een stuk minder effect...De rush van 't slikken is wel aangenaam, maar de comedown na 4/5 uurtjes vind ik dan weer zo vervelend dat ik 't sowieso niet meer doe
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#4
Areyouexperienced? zei:
Ritaline wordt doorgaans meestal verkocht in dosissen van 10 mg. (dus 1 pil = 10 mg)
Klik om te vergroten...

Wat wil zeggen dat er in één pil 10 mg van de WERKZAME STOF zit...!
Niet dat één pil 10 mg weegt!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als hij de medicatie heeft, waarom verkoopt hij ze dan niet los?
Ik zou gewoon een blister bestellen als ik jou was. Dan weet je tenminste wat je slikt
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat is een blister?

ik weet dat hij het soms verkoopt als pep. Maar ik hoop ook dat hij het gewoon verkoopt als het nog in de verpakking zit (misschien is dat ook wat jij bedoelde, Flameon?) want dan weetje gewoon dat het een pilletje is, en dat hij er niet nog allemaal rommel doorheen gegooit heeft...
mja, niemand die toevallig wat van die pilletjes heeft liggen die hij even op een weegschaal kan gooien om te zien hoeveel er in een gram gaan?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat bedoelde ik inderdaad. Als de dealer je gewoon de pilletjes verkoopt dan weet je dat je geen versneden rommel krijgt. Speed is om in poeder te krijgen, ritalin is om in pilvorm te krijgen vind ik. Of je het dan versnijdt of slikt, die keuze ligt bij jou.

Mag ik vragen wat 1 gram ritalin poeder kost volgens jou dealer?
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
7,50€/gram zou die ritalin moeten kosten...

volgens mij fucking duur maar ik weet het niet, ik heb nooit eerder ritalin gekocht van dealers, alleen ooit een stuk of 30 18mg pilletjes concerta + stuk 30 36mg pilletjes concerta van een gast gekocht voor 20 a 30 € voor dat totaal dus... was echt een koopje, maar hij ging over op de stratera en had geen connecties enzo, en ze waren een maandje over de datum (alsof dat een f*ck uit maaktxD) dusja... heb ik toen meer dan een twee jaar mee gedaan, dus weet ook niet meer heel precies wat ik er toen voor betaald heb.
Dit was ook een reden dat ik het hier vraag, want ik wil wel beetje weten hoeveel pillen ik kan verwachten voor m'n geld, en een week aan de pep zie ik ook niet direct zitten. Ik weet dat ik erg verslavingsgevoelig ben, en bij MF (MethylFenidaat) valt dat best mee; Pep daarentegen trekt al héél hard aan me als ik het 1 avondje gebruik (laat staan een week lang om te leren)...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
pfff, ik zou het niet vertrouwen als hij ze gestampt verkoopt.
Hij heeft geen enkele goede reden om ze te stampen voordat hij ze verkoopt.
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn excuses, er zit idd wss maar 10 mg methylfenidaat in zoals jullie zeggen, ben dan ook niet zo bezig met pillen en poeders in het algemeen en kan niet goed schatten in mg/gram.

"Oh en pijn doet het zeker niet, pep vind ik een stuk meer branden in m'n neus...
En je kan het imo beter slikken dan snuiven, 't ritueel van snuiven vind ik dan wel weer leuker maar 't geeft mij een stuk minder effect...De rush van 't slikken is wel aangenaam, maar de comedown na 4/5 uurtjes vind ik dan weer zo vervelend dat ik 't sowieso niet meer doe"

Vind zelf ook niet dat het pijn doet hoor.
Enja idd snuiven is fijner als slikken, maar zit nu voor de tweede keer met een loopneus die echt fucking irritant is. Het is al beter nu, maar de eerste week kon ik niet eens inademen langs mijn neus zonder te niezen. Kheb ook gemerkt dat het een pak verslavender is als je het snuift.

OT: Hij heeft idd geen enkele reden om er poeder van te maken, buiten opschepperij dan. Of andere zooi bij te gooien. Gwn doosje kopen if possible :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik jou was zou ik gewoon een doosje kopen indien dat mogelijk is. Anders kun je met minder ook wel eens proberen wat ritalin is. De eerste keer kun je al veel plezier hebben met pilletje of 3.
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Areyouexperienced? zei:
Ritaline wordt doorgaans meestal verkocht in dosissen van 10 mg. (dus 1 pil = 10 mg)
In een doosje zitten 20 van die pilletjes.

10 pillen = 1 gram

Ik raad trouwens aan om te slikken ipv te snuiven. Kheb al twee weken een verkoudheid door ritaline te snuiven. Als je het toch doet, leg dan dunne lijntjes. Effect is ook fijner en langer als je slikt. En de tolerantie komt bij snuiven heel snel kijken.

Er bestaan ook pillen van 20 mg, ik weet niet of dit populairder is in nederland (aangezien je de naam ritaline gebruikt), maar ik gok dat hij 10 mg's heeft.

Anyway, enjoy

grtz
Klik om te vergroten...

is niet zo.
Kennis van mij heeft nog heel veel ritalin liggen en die had doses van 37 dacht ik
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Melanie1 zei:
Areyouexperienced? zei:
Ritaline wordt doorgaans meestal verkocht in dosissen van 10 mg. (dus 1 pil = 10 mg)
In een doosje zitten 20 van die pilletjes.

10 pillen = 1 gram

Ik raad trouwens aan om te slikken ipv te snuiven. Kheb al twee weken een verkoudheid door ritaline te snuiven. Als je het toch doet, leg dan dunne lijntjes. Effect is ook fijner en langer als je slikt. En de tolerantie komt bij snuiven heel snel kijken.

Er bestaan ook pillen van 20 mg, ik weet niet of dit populairder is in nederland (aangezien je de naam ritaline gebruikt), maar ik gok dat hij 10 mg's heeft.

Anyway, enjoy

grtz
Klik om te vergroten...

is niet zo.
Kennis van mij heeft nog heel veel ritalin liggen en die had doses van 37 dacht ik
Klik om te vergroten...


Rilatine? 37 mg? Never heard of that :)
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kennis van mij heeft nog heel veel ritalin liggen en die had doses van 37 dacht ik
Klik om te vergroten...
hm, bedoel je dan niet concerta van 36mg? Concerta is de time-released versie van ritalin, en bevat daarom meer actieve stof.

maar ontopic: is _echt_ niemand die mij kan vertellen hoeveel pillen er in 1 gram gaan? want ja: ik wil een doosje kopen (en géén poeder) maar wil dan wel beetje weten wat ik betaal en of ik niet genaaid word kwa prijs, nu kan die gast zoveel lullen.
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik betaal 6,5 euro in België voor een doosje, dus hij zou niet meer als 10 euro mogen vragen.
j
jori150Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Iedereen zegt hier dat er 10mg per pil in zit. Maar dat hoeft helemaal niet. Je hebt ook gewoon pilletjes met 5mg. Dus let wel goed op dat je dealer niet die verstampt ofso want die hebben dus de helft minder MF. In een doosje zitten trouwens 30 pilletjes (5mg)
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#17
wees er toch maar voorzichtig mee, ik maak al rare dingen mee als ik een halfje neem.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou ! Ik heb voor je gekeken en een ritalin pil weeg 142 mg ! Zullen er dus net geen 7 in een gram gaan.

en 6,5 euro voor een doosje is fucking goedkoop :openmouth: de verzekering betaald als ik me neit vergis in nederland rond de 130 euro voor een doosje van 30 !
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
DreamerOfDreams zei:
wees er toch maar voorzichtig mee, ik maak al rare dingen mee als ik een halfje neem.
Klik om te vergroten...

Wat merk jij dan voor rare dingen mee na een half pilletje ritalin?

Areyouexperienced? zei:
Ik betaal 6,5 euro in België voor een doosje, dus hij zou niet meer als 10 euro mogen vragen.
Klik om te vergroten...

6.50 euro per 30 tabletten?
Weet je dan wel zeker dat het echte ritalin is. Zoals spor al aangeeft is ritalin een dure medicatie, en moet de verzekering hier veel voor betalen
P
PeterblaatLid
01-01-2024, 00:00
#20
bedankt voor alle reacties, ik ga morgen even contact opnemen met die gozer...
en héél erg bedankt spor, dat was precies wat ik wou weten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."