#1
bedankt voor alle reacties, ik ga morgen even contact opnemen met die gozer...
en héél erg bedankt spor, dat was precies wat ik wou weten.
en héél erg bedankt spor, dat was precies wat ik wou weten.
Areyouexperienced? zei:Ik betaal 6,5 euro in België voor een doosje, dus hij zou niet meer als 10 euro mogen vragen.
Missnaomi6 zei:hebben jullie ook zon last van je oor als jullie ritalin snuiven?
of ligt dat aan mij en of is dat gefaarlijk?
groetjes jasmin
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."