Lµserg
Bericht weggehaald.
Bericht weggehaald.

Berbatov zei:Ik heb het al uitgebreid uitgelegd en doordat je verschillende dingen weg hebt geknipt geeft het een vertekend beeld van de situatie. Ik vraag je om het weg te halen.
DrippTone zei:Hatsjoe! Gezondheid. Dankje.![]()
Ik moet zeggen dat wanneer ik kristallen heb, dan lik ik het gewoon op. Kristallen smaken niet zo vies als pillen vind ik.
zorg gewoon niet dat het op je tanden komt...Angramar Temenos zei:DrippTone zei:Hatsjoe! Gezondheid. Dankje.![]()
Ik moet zeggen dat wanneer ik kristallen heb, dan lik ik het gewoon op. Kristallen smaken niet zo vies als pillen vind ik.
Gaan je tanden daar niet keihard door aan?
Ben wel benieuwd of Jussie ondertussen 9 jaar later zelf heeft kunnen ervaren wat een verschrikkelijke smaak het heeftHet is zo vies als de koelere, heb zelf moeite met het weg slikken van die dingen. Ik kan het alleen weg krijgen met koffie. Die grote pillen zijn zo moeilijk weg te krijgen, doe ze daarom in halve of kwartjes.
Deze ga ik onthouden, voor het geval ik ooit ga dealen. ;')TrippyShit zei:Echt heIk hoop dat ie versneden was met paardenpoep
Ollemann zei:Deze ga ik onthouden, voor het geval ik ooit ga dealen. ;')TrippyShit zei:Echt heIk hoop dat ie versneden was met paardenpoep
Olle
underworld zei:stoer hoor, wat hebben wij hier aan?Angramar Temenos zei:Haha, als dat zo was had ik een hekel aan LSD, want da's de enige drug die ik zo ongeveer onbeperkt en redelijk goedkoop bij veel bronnen in kan kopen. Oh en, ketamine kan ik ook wel regelen redelijk makkelijk, maar daarvoor moet ik naar utrecht of amsterdam. En in utrecht is het versneden...
Angramar Temenos zei:Omdat versneden ketamine echt zo macho is.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."