Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe smaakt MDMA

hoe smaakt MDMA

59 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#1
gezien mijn leeftijd kan ik niet aan drugs komen maar nieuwsgierig ben ik wel.
ik kijk redelijk vaak op het forum en de laatste vraag ik me af:

Hoe smaakt MDMA?
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is drugsforum niet 18+?
Maargoed hoe kan je uitleggen hoe mdma smaakt?
Er komt maar 1 woord in me op en dat is vies. :wave:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het smaakt soms een beetje als paracetamol, en soms gewoon chemisch/bitter. Maar het smaakt altijd naar meer. :hearteyes:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
chemisch.en dan niet red bull chemisch :P
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind MDMA zuur/bitter en inderdaad chemisch smaken. Maar je zult het toch echt zelf moeten proeven voordat je echt een duidelijk antwoord krijgt. :P
R
RondjeslopenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Naar Chemische troep(medicijn smaak, hele sterke asparine smaak).Ik kauw er altijd op en dan moet ik echt spoelen om die ranzige smaak uit mijn mond te halen.

Hoe oud ben je dan als je geen drugs kan krijgen, kan het me namelijk niet voorstellen.
Ik was zelf best jong toen ik begon met blowen en de rest van de experimetele fase was ik ook niet echt bepaald oud.

Wel verstandig om je nu al in te lezen!
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vies!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
DrippTone zei:
Het smaakt soms een beetje als paracetamol, en soms gewoon chemisch/bitter. Maar het smaakt altijd naar meer. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Vooral het laatste. Maar het smaakt een beetje alsof je verpoederde paracetamol mixt met dreft afwasmiddel en glassex spray. En dat met een lepeltje gaat eten.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ligt maar net aan je omgeving, niet aan de leeftijd of iets makkelijk voorhanden is.

De smaak van mdma vind ik echt afschuwelijk, ik vind dit het vieste goedje dat er bestaat, viezer dan pep, viezer dan ghb, viezer dan salvia bladeren [ja die zijn op een vage manier ook in mn mond terecht gekomen :flushed: ).

Een sterke, doordringende bittere smaak.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kon in principe aan XTC komen toen ik 13 was, maar ik had toen hele andere interesses. Eerste keer MDMA was op m'n 16'de geloof ik.
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mr.Vanderkart zei:
Is drugsforum niet 18+?
Klik om te vergroten...

volgens mij niet
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Angramar Temenos zei:
Ik kon in principe aan XTC komen toen ik 13 was, maar ik had toen hele andere interesses. Eerste keer MDMA was op m'n 16'de geloof ik.
Klik om te vergroten...

ok :confused: nou ik ben 12. (geen negatieve reacties graag over mijn leeftijd) maar ik ben nog lang niet van plan om te gebruiken, alleen nieuwsgierig.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, als dat zo was had ik een hekel aan LSD, want da's de enige drug die ik zo ongeveer onbeperkt en redelijk goedkoop bij veel bronnen in kan kopen. Oh en, ketamine kan ik ook wel regelen redelijk makkelijk, maar daarvoor moet ik naar utrecht of amsterdam. En in utrecht is het versneden...
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rondjeslopen zei:
Wel verstandig om je nu al in te lezen!
Klik om te vergroten...

dankje, ik ben 12. ik heb echt lang zitten twijfelen of ik zou aanmelden of niet maar mijn nieuwsgierigheid won...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou, het is iig een stuk goorder dan spruitjes en witlof :)
R
RondjeslopenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je nu al nieuwsgierig bent naar de smaak van xtc, dan kan ik jou wel vertellen dat je voor dat 16 bent geblowd heb en voor dat je 18 bent aan de pillen en nog veel meer andere zooi hebt gezeten.
Zo lang je maar weet wat je gebruikt, nooit zo maar iets doen omdat anderen het zeggen, heb ik ook nooit gedaan.
f
funuserLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het is zo goor dat wanneer ik het zonder water neem ik echt kotsneigingen moet onderdrukken. Ik moest laats een keerje een verpoederd pilletje wegwerken op het toillet zonder water, want je mocht je flesje niet meenemen. :rolleyes:

Als ik dan eenmaal high ben echter, smaakt het opeens naar salmiak . Maar toch krijg ik dan nog die kotsneigingen dus kennelijk is er nog wel een deel van mijn lichaam dat zich niet laat foppen :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wacky zei:
Nou, het is iig een stuk goorder dan spruitjes en witlof :)
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: So true.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het smaakt bitter. Enorm bitter. Denk bitter, en dan drie keer zo bitter. En het smaakt heel chemisch.

Erg vies eigenlijk, maar zodra je de smaak met het effect associeert, dan smaakt het eigenlijk wel goed.

Ik kan de nasmaak ondertussen wel waarderen.

Het smaakt niet zo lekker als coke, though.

Olle
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Waarom wil kleine Justin dat eigenlijk weten?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."