#1
hmmm er moet toch iemand zijn op dit forum die het al heeft geprobeerD? ![:grin:]()
slunse zei:zou het wel nog proberen hoor. zolang andere mensen niet in mijn hol zitten te wroeten zou ik er wel mee kunnen leven.
lukt dit ook met lsd? of paddestoelen?
LiquidFantasy zei:slunse zei:zou het wel nog proberen hoor. zolang andere mensen niet in mijn hol zitten te wroeten zou ik er wel mee kunnen leven.
lukt dit ook met lsd? of paddestoelen?
stop jij maar eens een paddestoel in je reet![]()
ik weet niet hoor, maar ik denk niet dat je dat fijn gaat vinden
Ellesdee zei:LiquidFantasy zei:slunse zei:zou het wel nog proberen hoor. zolang andere mensen niet in mijn hol zitten te wroeten zou ik er wel mee kunnen leven.
lukt dit ook met lsd? of paddestoelen?
stop jij maar eens een paddestoel in je reet![]()
ik weet niet hoor, maar ik denk niet dat je dat fijn gaat vinden
of je snijd m in stukjes en dan 1 voor 1 er in douwen :P
LiquidFantasy zei:slunse zei:zou het wel nog proberen hoor. zolang andere mensen niet in mijn hol zitten te wroeten zou ik er wel mee kunnen leven.
lukt dit ook met lsd? of paddestoelen?
stop jij maar eens een paddestoel in je reet![]()
ik weet niet hoor, maar ik denk niet dat je dat fijn gaat vinden
lolsjiek daje de uitdaging aangaat!GabberSnoePie zei:ben van plan om dit te gaan doen met oud en nieuw maar heb nog sterk m'n twijfels...
ben echt benieuwd naar t effect![]()
maar k weet niet of k t wel durf/wil want stel je douwt hem er niet goed in ofzo![]()
lol
Mr.jiho zei:sjiek daje de uitdaging aangaat!GabberSnoePie zei:ben van plan om dit te gaan doen met oud en nieuw maar heb nog sterk m'n twijfels...
ben echt benieuwd naar t effect![]()
maar k weet niet of k t wel durf/wil want stel je douwt hem er niet goed in ofzo![]()
lol
laat wel een reportje achter he![]()
en ik denk niet dat je het "verkeerd" kan steken![]()
veel succes :P
Vince_ zei:Niemand hier heeft het over eventuele pijn? Ik krijg er al blaren van in mijn mond, gaat die pil uw endeldarm nie aantasten? Inwendige blaren lijken mij nie echt plezant bij het schijten..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."