Als je te weinig voelt van je 2c-b moet je het snuiven, komt het wat harder aan in mijn ervaring.
Nienke zei:...Ik ervaar het als niet leuk, krijg het super heet ... Ik wordt er echt iedere keer ziek van... En echt het gevoel alsof ik ziek ben, koortsig, slap lichaam, enz ...
daar deed het mij ook aan denken, maar het kan op zich wel.PatrickBateman zei:Maar dat topic wat je had gemaakt deed toch sterk denken aan mCPP in plaats van MDMA..
Done! Leuke combinatie, goede volgorde ook; de volgorde voor het combineren van deze twee als je het mij vraagt. Het fijnste is als de 2CB het stokje over neemt als de M uitwerkt, dus een beetje timing komt er bij kijken. Tis wel kut als je M eerder uit werkt dan je 2CB begint te werken, die nuchtere periode is dan wel gaar :P Zelf 2 keer deze combi gedaan geloof ik, en één keer met Methylone en 2CB..of was het in totaal 2x waarvan 1x Methylone...hmm..nou ja het effect is een beetje hetzelfde.VivaLaBlonde zei:Is de combinatie MDMA met 2C-B done, of not done? Ik las ergens dat het braakneigingen kan verzoorzaken, daar sta ik niet zo op te wachten.
Ik ben van plan eerst een paar uurtjes te roezen op de MDMA (300mg totaal) en later de avond zo'n 2C-B'ertje achterover te slaan; is die volgorde verstandig of raden jullie anders aan?
Is ook zoImmo zei:Zover ik weet zijn het 2 stoffen die prima gecombineerd kunnen worden.![]()

PatrickBateman zei:Nienke zei:...Ik ervaar het als niet leuk, krijg het super heet ... Ik wordt er echt iedere keer ziek van... En echt het gevoel alsof ik ziek ben, koortsig, slap lichaam, enz ...
Maar dat topic wat je had gemaakt deed toch sterk denken aan mCPP in plaats van MDMA..
Dit is een topic uit 2009 en VivaLaBlonde is sinds 2016 niet meer hier online geweest. Vermoedelijk leest ze dit dan ook niet en zal haar voorraad wel verdwenen zijn. Gelieve enigszins in de gaten te houden hoe actueel een topic nog is.Mooie voorraad heb je VivaLaBlonde haha.
Dan wil ik gewoon naar huis en slapen :P"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."