Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"PatrickBateman zei: Nienke zei: ...Ik ervaar het als niet leuk, krijg het super heet ... Ik wordt er echt iedere keer ziek van ... En echt het gevoel alsof ik ziek ben, koortsig, slap lichaam, enz ... Klik om te vergroten... Maar dat topic wat je had gemaakt deed toch sterk denken aan mCPP in plaats van MDMA.. Klik om te vergroten... Ik had een keer mdma en 1 ander snoepje op wat waarsch mcpp of 2cb was op. het was een combi."
"Iedereen zit zo te zeiken, je moet je shit ook indd wel laten testen. Maar als je zelf geen connecties hebt en je staat op een feestje en wilt graag wat...ja en het gaat mis en je bent niet zo n drugskenner als jullie allemaal wil je graag even weten hoe en wat en aangezien jullie er zo n verstand van hebben is dat perfect hier!!!!!!!!!!!!! Dus help haar gewoon een handje of houd je giegeltje gewoon!!!!!!! Ik had ook een nare ervaring, maar wel ietsje anders. Lees m maar eens:http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=18&t=20693"
"Hmmmmm onlangs een jongen overleden door paddo s te combineren met xtc. Sindsdien denk ik: je kan beter paddo s alleen zuiver gebruiken zonder te combineren!!! Dus is dat niet ontzettend leip????"
"Ik heb 1 x mdma gebruikt en 1 2cb en 1 keer een xtc pilletje en 1 2cbtje. Ik ervaar het als niet leuk, krijg het super heet. En mijn visuele gedeelte wordt mega versterkt. De eerste keer tripte ik heel erg en de tweede keer ging ik mijn hele leven overdenken. Ik kan 2 dagen later pas savonds weer goed slapen. Ik wordt er echt iedere keer ziek van. En echt het gevoel alsof ik ziek ben, koortsig, slap lichaam, enz. Die 2cb ik vind het niets. Missch dat het leuk is om een keer puur alleen een kwartje te nemen maar ik hoef die shit niet meer."