#1
Bedankt! ![:wink:]()
Eristoff zei:Ik heb nogal problemen om mij te concentreren terwijl ik mijn leerstof zou moeten leren, na een half uur ofzo heb ik al totaal geen zin meer, raak ik afgeleid en geef ik het gewoon op, met slechte schoolresultaten tot gevolg. (er is nog geen ADHD/ADD bij mij vastgesteld, eigenlijk heb ik mijzelf daar nog nooit op laten testen)
Eristoff zei:[*]Wanneer zou ik de Ritalin moeten nemen? Voor ik begin te studeren en/of voor ik het examen afleg?
Eristoff zei:[*]Hoe zou ik het best innemen? Slikken of snuiven of wat dan ook.
[*]Welke dosis moet ik nemen?[/list]
Graag gedaan. Het forum is ervoor om elkaar te helpen tochEristoff zei:Bedankt, dit heeft me echt geholpen!![]()
Ritalin zal je wellicht kunnen helpen met het verhogen van je concentratie vermogen. In bepaalde situaties kan het soms wel eens handig zijn, maar zoals je zelf al aangeeft moet je er proberen voor te zorgen dat het geen gewoonte gaat worden.Eristoff zei:Daarom wil ik gewoon eens Ritalin proberen, zodat ik kan zien of het mij echt helpt. Ik weet dat dit dan slechts een tijdelijke oplossing is en ik later zelfstandig zonder medicatie zal moeten leren studeren.
Goya zei:Toen het begon te werken begonnen spieren samen te trekken, licht strak gevoel, daarna werd ik loom en een soort tintelingen door mijn lichaam
Spor zei:Afhangend van waar je het krijgt zal een doosje van 30×10mg ongeveer 30 euro kosten. Dit kan echter oplopen tot 150 euro ( !! ) maar dat is nou eenmaal wat een doosje kost voor de verzekeraar. Maar 30 euro is een prima prijs

Areyouexperienced? zei:Geniet van de relatine maar geraak er niet verslaafd aan, het is nog een zeer groot taboe onder vele mensen. Het is een nuttig middel, als het juist gebruikt wordt. Ik snap nog altijd niet hoe het is kunnen gebeuren bij mij.. het sluipt er ook heel langzaam in...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."