#1
30 euro voor 30 10mg tabletjes ? laat me niet lachen
er zijn zoveel mensen die ritalin voorgeschreven krijgen die er niks meedoen ... dat is echt geen cent waard hoor ![:grin:]()
Ontopic zei:Areyouexperienced? zei:Geniet van de relatine maar geraak er niet verslaafd aan, het is nog een zeer groot taboe onder vele mensen. Het is een nuttig middel, als het juist gebruikt wordt. Ik snap nog altijd niet hoe het is kunnen gebeuren bij mij.. het sluipt er ook heel langzaam in...
Hoe wat heeft kunnen gebeuren?
CHIASME zei:30 euro voor 30 10mg tabletjes ? laat me niet lachener zijn zoveel mensen die ritalin voorgeschreven krijgen die er niks meedoen ... dat is echt geen cent waard hoor
![]()
Greetjew zei:Ik heb zelf ADHD en als je je niet meer kunt concentreren wanneer je ritalin hebt genomen, betekent dit dat je GEEN ADHD hebt. Jouw hersenen maken het stofje dat ADHD-ers missen wél aan en zodoende werkt ritalin averechts.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."