Nu inmiddels 3 weken verder en het gaat uitstekend!
Zo een beetje alles wat risperidon veroorzaakte is verdwenen. Ik ben veel rustiger geworden, stemmingen zijn redelijk, cannabisbehoefte is wat afgenomen (maar ik blow nog steeds te veel), caffeinebehoefte is afgenomen, vreetkicks zijn minder geworden, minder piekeren, urine incontinentie verdwenen, minder angstig, beven/trillen is flink afgenomen, blijvend zeurend hongergevoel flink afgenomen, duizeligheid bij opstaan afgenomen, minder prikkels van buitenaf, minder stressgevoelig, ook heb ik bij lange na niet het meer idee/gevoel dat antipsychotica met cannabis vloekt. Mijn gebruik van alprazolam ligt echter nog wel iets aan de te hoge kant. 6 x 0,5 mg per dag. Maar nu is het gebruik wel stabieler. 2 x ' s ochtend's 2 x ' s middags 2 x 's avonds. Soms had ik voor 14:00 uur s' middags al 6 stuks achter mijn kiezen.
S' ochtends na de eerste inname van quetiapine ga ik nog wel regelmatig 2-3 uurtjes verder slapen. Maar mijn zweetvoeten zijn nog steeds niet verdwenen.
Ik begrijp nu wel beter waarom jij een ander beeld op antipsychotica hebt, dan dat ik dat had.
Waarschijnlijk hoorde die risperidon gewoon echt niet in mij thuis. (verkeerd uitgepakt?)