#1
Gisterenavond gestart met 25 mg quetiapine. Ik wilde er niet teveel over nadenken. Heb het dus ingenomen voordat ik ging slapen samen met 2 alprazolam. Ik denk dat ik ongeveer binnen 45 minuten vertrokken was. Ik heb redelijk goed geslapen, maar ben wel 1 of 2 kort wakker geworden.
Bij mij is er geen sprake van afbouw met risperidon. Ik ben van eenmaal 0,75 mg en eenmaal 1 mg per dag overgestapt naar 2 x 25 mg quetiapine per dag.
Bijwerkingen zijn tot nu toe 0,0. Het is misschien nog een beetje te vroeg om er uitspraak over te doen, aangezien het middel ook een spiegel moet opbouwen lijkt mij?
Wiet roken erbij gaat tot nu toe prima, maar ik merk nog geen verschil met de risperidon.
Ik merk nog geen veranderingen,verbetering of verslechtering.
Conclusie: Tot nu toe wil ik het best blijven innemen.
Als ik nog vragen heb , dan hoor je het wel.
Bij mij is er geen sprake van afbouw met risperidon. Ik ben van eenmaal 0,75 mg en eenmaal 1 mg per dag overgestapt naar 2 x 25 mg quetiapine per dag.
Bijwerkingen zijn tot nu toe 0,0. Het is misschien nog een beetje te vroeg om er uitspraak over te doen, aangezien het middel ook een spiegel moet opbouwen lijkt mij?
Wiet roken erbij gaat tot nu toe prima, maar ik merk nog geen verschil met de risperidon.
Ik merk nog geen veranderingen,verbetering of verslechtering.
Conclusie: Tot nu toe wil ik het best blijven innemen.
Als ik nog vragen heb , dan hoor je het wel.