Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums24 pillen op 1 avond, broodje aap verhaal?

24 pillen op 1 avond, broodje aap verhaal?

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een kennis van mij vertelde dat zij in haar twintige jaren 24 xtc pillen op 1 dag heeft geslikt.
Ze wilde er niet over opscheppen en geneerde zich hier een beetje over.

Ik heb zelf mijn vraagtekens bij dit verhaal. Is het mogelijk om zoveel pillen op 1 dag/avond te slikken?
Lijkt mij een broodje aap verhaal toch.

24 x 25 mg = 600
24 x 50 mg = 1200
24 x 100 mg = 2400
24 x 200 mg = 4800

Die 600 mg kan ik nog net begrijpen.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe oud is de bewuste kennis? XTC was in de jaren 80 / 90 een stuk minder sterk.
Ook vraag ik me af hoe goed je nog kan tellen met een dergelijke hoeveelheid.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
In de jaren 90 waren de pillen gemiddeld 80mg of zo, en dan kon je er wel een paar nemen als je schijt had aan de 1,5mg/kg lichaamsgewicht (die stelregel bestond toen trouwens nog geeneens, de mensen deden maar wat lol).

Tellen gaat inderdaad niet meer, maar ik weet nog wel dat ik enkele malen de 10 pillen heb overschreden met een uitschieter richting de 15 of er misschien net over. (dat waren kwantitatief ongeteste pillen, geen idee hoeveel mg, maar zeker aan de lage kant)

Tegenwoordig bevat een gemiddelde pil zo'n 180mg, en dan heb je het met een paar echt wel gehad.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Casaan zei:
Hoe oud is de bewuste kennis? XTC was in de jaren 80 / 90 een stuk minder sterk.
Ook vraag ik me af hoe goed je nog kan tellen met een dergelijke hoeveelheid.
Klik om te vergroten...

Zij is nu 32 geworden en slikte toen op een vrij jonge leeftijd. Ik bedenk nu ineens dat ze wel 24 pillen geslikt kon hebben maar dat 22 pillen paracetamol kon zijn. Alhoewel.... 22 paracetamol dan lig je ook op apegapen.
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#5
zeer slechte kwaliteit / andere stoffen is ook nog een optie als ze niet getest waren.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laat ik het zo zeggen: ik zou 24 pillen niet aanraden :sweatsmile:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
En nu ben ik wel heel erg benieuwd hoe deze dag ervaren is door deze mevr :relaxed:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan er wel 1000 slik.

10000*
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
homeopatische xtc uiteraard
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kwak zei:
Alhoewel.... 22 paracetamol dan lig je ook op apegapen.
Klik om te vergroten...
Naahh, das niet waar, dat kan ik gerust bevestigen. Als we het hebben over 500mg pillen en dan dat aantal op 1 dag. Ik slikte d'r voorheen 100'en per week, met flinke tops.
Zoveel pillen XTC kan, maar is niet gezond voor je. :P
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nouja ik ken iemand die van 3 pillen heel licht voelde bij zijn eerste keer. Hij nam per halfje en voelde gewoon steeds niks. Na 3 moest hij stoppen van ons. Is ook wel een maffe kerel, lichtelijk autistisch sowieso.

En je hebt sowieso dingen die de werking van MDMA verminderen (niet in het geval van die vriend tho), hoewel ik er zo 1 2 3 geen kan noemen. Antipsychotica remmen de werking van speed meen ik. Althans ik heb eens een verhaal gehoord van iemand die dacht dat hij een ziek hoge ondergrens had, maar od'de toe hij stopte met antipsychotica. Slikte je kennis andere medicijnen?
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#12
De vraag is niet of je het kan, de vraag is of je het overleefd.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik kan me herinneren dat er eind jaren 90 heel veel speed pillen op de markt waren.
Daar gooide wij er ook een hoop van achterover en dan voelde we niks.

Ze waren ook niet zo groot.
Het kan zijn dat het speed pillen waren.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Kan zoveel redenen hebben dat iemand ze wel heeft kunnen nemen zou alleen geen gokje wagen dit aantal te halen.

Bij mij werken dingen die je moet slikken ook minder goed tot soms helemaal niet. Elk stukje van je darmen werkt op zn eigen manier en verwerkt de stoffen die je neemt en aangezien er bij mij stukken uit zijn schijnt dat de reden te zijn volgens mn huisarts.

Dus het kan van alles zijn. Minder heftig als gedacht misschien.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Neem nou maar van mij aan dat je op weg richting 24 de tel aardig kwijtraakt (en waarschijnlijk het zakje ook) en dat je dan als je weer een beetje nuchter bent niet verder komt dan 'veel' als iemand aan je vraagt hoe veel pillen je op had.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
acht.zes zei:
Neem nou maar van mij aan dat je op weg richting 24 de tel aardig kwijtraakt (en waarschijnlijk het zakje ook) en dat je dan als je weer een beetje nuchter bent niet verder komt dan 'veel' als iemand aan je vraagt hoe veel pillen je op had.
Klik om te vergroten...
Gewoon maar 24 meenemen, dan kun je ook nooit teveel nemen en weet je precies hoeveel je hebt genomen als het zakje leeg is.
L
Lid 147000Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Kwak zei:
Een kennis van mij vertelde dat zij in haar twintige jaren 24 xtc pillen op 1 dag heeft geslikt.
Ze wilde er niet over opscheppen en geneerde zich hier een beetje over.

Ik heb zelf mijn vraagtekens bij dit verhaal. Is het mogelijk om zoveel pillen op 1 dag/avond te slikken?
Lijkt mij een broodje aap verhaal toch.

24 x 25 mg = 600
24 x 50 mg = 1200
24 x 100 mg = 2400
24 x 200 mg = 4800

Die 600 mg kan ik nog net begrijpen.
Klik om te vergroten...

In de jaren 90 kon alles haha
Tollerantie, na 2000 werd het mdma naar nederland halen ook lastig, waardoor ze vervangende stoffen gingen gebruiken.
Is niet meer te vergelijken met de pillen van de laatste jaren inderdaad.
Ik nam ook na jaren hakkuh steeds meer, dus haar aantal is niet gek als uitschieter!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."