Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszwaarste benzo op de markt

zwaarste benzo op de markt

40 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
MeejheM zei:
Daarna moet je eigenlijk alles combineren met een fles sterke drank.
Klik om te vergroten...

Ligt het aan mij of is er geen 'daarna'
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
een goed eind touw, een trein of een vuurwapen zijn volgens mij favoriet. Daarna moet je eigenlijk alles combineren met een fles sterke drank.
B
Benzo93Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Benzos

Wat is nu echt dé sterkste benzo/slaappil?
Ik hoorde dat tema examen de sterkste is?
Klopt dit of is flunitrazepam de sterkste?

Graag meer info

Alvast bedankt voor jullie antwoord
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Welkom!

Heb je vraag verplaatst naar dit topic , hier staan al de nodige antwoorden.

Waar ga je het voor gebruiken?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
De kortwerkende hypnotische zijn over het algemeen het sterkst.
Midazolam is water oplosbaar dus kan gesnoven worden waardoor het sneller en harder inslaat.

Gr. Benzoboss
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Benzos

Benzo93 zei:
Wat is nu echt dé sterkste benzo/slaappil?
Ik hoorde dat tema examen de sterkste is?
Klopt dit of is flunitrazepam de sterkste?

Graag meer info

Alvast bedankt voor jullie antwoord
Klik om te vergroten...
Clonazepam is volgens mijn psychiater heel sterk spul. Wordt wel gebruikt (icm anti-psychotica) om een manie de kop in te drukken...
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#7
flurazepam (staurodorm) 60 mg wordt ook gehyped als een heel zware benzo, omdat het langer dan een week in je bloed zit (als enige benzo) en omdat het een zwaar slaapmiddel is

-by mij werkt het niet zo gigasuper, ook niet als ik er 2 neem van 60 mg:
-ik slaap dan een kleine 11 uur, maar de volgende nacht ook nog eens 11 uur, zonder iets te moeten nemen :tongueout:
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Exceptional Insight zei:
Op alle benzo's die ik heb gebruikt kan ik wakker blijven, behalve op Flunitrazepam. Dus dan kies ik die.

Maar het is een klein beetje een appels en peren verhaal.[/Q

Flunitrazepam (rooie knol) is allang niet meer zo werkzaam als in de 80' s, op dit moment is Midazolam 15mg toch 1 van de sterkste, als je geen neppert koopt op internet, de " echte" Midazolam van Roche krijgt je onder de pannen.
Ik heb ooit een oud tablet Vesparax genomen van mijn oma (lang geleden) en die zijn uit de handel gehaald, teveel mensen stierven destijds door overdosering/ alcoholgebruik icm Vesparax.
Klik om te vergroten...
T
Tyson TerriërLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alprazolam 2 mg
Flunitrazepam 1 mg (maar dan wel de blauwe)
En Tranxene 50 mg zekers ook niet onderschatten.

En verder natuurlijk de inslapende benzo's he : Zolpidem , Zopiclon enz.
J
Jade JordanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kan aan alles komen, neem contact met me op
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jade Jordan zei:
Ik kan aan alles komen, neem contact met me op
Klik om te vergroten...

Ik zou dit eens lezen... https://drugsforum.nl/help/terms
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
SanneBanne zei:
Ik zou dit eens lezen... https://drugsforum.nl/help/terms
Klik om te vergroten...
Zullen we vast uitzwaaien SanneBanne? En doei zeggen?
Doeiiiii Jade Jordan! :wave::wave:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#13
:wave::wave::wave::wave::wave: Jade!

Lol. Hi5 Dunnetjes :rock::mrgreen:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dunnetjess33 zei:
Zullen we vast uitzwaaien SanneBanne? En doei zeggen?
Doeiiiii Jade Jordan! :wave::wave:
Klik om te vergroten...

:coldsweat:

Daar gaat mijn kans om drie kilo slaapmiddelen te bestellen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
SanneBanne zei:
Ik zou dit eens lezen... https://drugsforum.nl/help/terms
Klik om te vergroten...
Graag een melding maken in het vervolg sanne. In dit geval had dunnetjes het al gedaan en is die persoon bij deze verbannen.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ah, dan krijgen jullie een berichtje ofzo? Goed dat ik het weet. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
SanneBanne zei:
Ah, dan krijgen jullie een berichtje ofzo? Goed dat ik het weet. :confused:mile:
Klik om te vergroten...
Klopt, als je op de knop meld klikt krijgen wij daar een melding van inderdaad. Maakt het voor ons ook weer wat makkelijker om hier te modereren.

Overigens hoef je geen melding meer te maken als iemand een streep door zijn naam heeft staan, want dan hebben we die gene al verbannen.
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik persoonlijk vindt Xanax 2mg Pfizer het zwaarste hier in BE (als mijn vriendin er over heeft hehe). Krijg zelf ook een x aantal doosjes flunitrazepam 1mg, tranxene 50mg en nog dergelijke van een "losse" arts/psych maandelijks.
Alhoewel toen Dormicum hier in BE nog op de reguliere apothekers markt was vondt ik deze de nr 1 (de 15mg tabs)
P
PiraatPandaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lunalu zei:
Dormicum !
Klik om te vergroten...
:hearteyes: mijn favoriete benzo om te slapen. Één van de weinige waar ik op kan slapen (tot de tolerantie bitch toeslaat). Zolpidem is ook wel lekkere inslapen, iets milder.

Flurazepam, Flunitrazepam, temazepam daar val ik helemaal niet van in slaap. Slaap er soms wel langer door, of ben de dag erna een duf konijn.

Xanax, diazepam, oxazepam en lorazepam zijn wel lekker om te chillen.

Flubromazepam wil ik nog wel eens proberen
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flunitrazepam 4mg. met alcohol.
Alleen kan ik me tot de dag van vandaag niets meer herinneren. Ik werd om 02:30 wakker in bed.
De geheugen tussen een kwartier na inname en het wakker worden in bed, was weg. Dat was heel bizar.

wel bouw je snel tolerantie op en heeft het ook kruistolerantie met Temazepam.
Was ik bij 4mg geheel ontremt en was mn geheugen weg en ervaarde ik euforie. Net na 4 mg en een halve fles wijn, een lichte stemmingsverbetering.

Deze 'rape/-drug, heeft dus p mij geen effevt meer. Is dit tolerantie? want heb twee weken
geleden wel in korte tijd een heel doosje opgegeten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."