Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"in het begin nam ik 2 mg en ervoer ik milde euforie. Dit samen met Dex, was lekker. Bij 4mg, kon ik me niets meer herinneren. Ik moest de volgende ochtend van mijn vriendin horen dat de tv erg hard stond en ik zelf een film had pgezet, die ik NOOIT ziu kijken, namelijk the Last Samurai. Ik was dus echt van de wereld en werd om 02:30 wakker zonder het te herinneren dat ik uberhaubt naar bed ben gegaan. net weer geprobeerd. 4 mg Flunitrazepam, maar slecht een keine piek in mijn stemming, maar geen euforie en ik ben gewoon bij de tijd. Geheugen is er nog. ik nerm aan dat dit tolerantie is. Hoelang zou het duren eerdat ik weer kan genieten van mijn Flunitrazepammetjes? Ik slik zo af en toe, voor het slapen ook Temazepam ( ik wissel af, maar wil de Fluni's bewaren voor het recreatieve deel), maar is het nu zo dat als je tolerantie opbouwt voor Flunitrazepam, deze niet afneemt als je tussendoor een andere Benzo, slikt?"
"ik gebruikte het 1x per week. maar het gekke is dat ik de opgewekte stemming van de volgende ochtend merk als ik het heb geslikt met dex. heb 6mg geprobeerd. milde euforie. de volgende dag, maar geen vergeetachtigheid zoals ik eerst had bij 4mg. ik wil dat terug. moet ik nu stoppen met iedere benzo voor een paat weken of gewoon 10mg slikken? is dat safe? tussendoor slik ik weleens Temazepam en Nitrazepam. Temezapam is recreatieg verwaarloosbaar, maar wat als ik nigrazepam combineer met 6/10 mg flunitrazepam? krijg ik dan eindelijk werr dat blije gevoel als eerst? of zegt je... even afkicken is beter, maar hoelang is dat bij een willekeurige gebruiker gemiddeld?"
"ik heb nu ook Nitrazepam. Maar leek mij nie zo recreatief. Met Temazepam nog nooit lol kunnen beleven. Wel is Fluni nog steeds lekker, als ik eerst 30mg dex neem, zo rond een uur of 20:00. met 2mg Fluni+ alcohol. Dan zo rond 01:00 nog eens 4mg fluni+ alcohol en gaan pitten. Dan is het wakker worden echt heel plezierig. De hele dag een zelfverzekerd gevoel met een opgewekte toon. ik hoop dat dat blijft. Ik heb idd gemerkt dat tolrantie erg snel gaat. Kon ik me de eerste keer bij 4mg, de volgende dag niets meer herinneren, kon ik nu 10mg innemen, zonder iets te merken. Wel de volgende dag iets vrolijker, maar duurde maar even. Holang blijft zo'n tolerantie voor de euforie van een Benzo? ik weet dat dat per individu anders is, maar met dex en methyl ( in het geval van tolerantie) men zegt " stop even twee weken met slikken" en idd. Zhet effect is dan weet stukken beter. Hoe zit dat met Benzo's zoals Flunitrazepam? ik wil niet 10mg moeten slikken en me de volgende dag allen nog kunnen herinneren. Vond het dan ook echt een flut middel. Is dit de zogenaamde 'Rape-drug'.? lol"
"ok, met tolerantie kan 10mg geen kwaad? kan ik wel andere Benzo's slikken? of is er kruistolerantie met alle benzo's? ik heb nu ook Nitrazepam. kan ik dat met een gerust hart slikken? omdat dit ook epileptische aanvallen stopt namelijk. Zou jammer zijn dat ik 3 maanden stop met Fluni, ik ongemerkt mijn tolranti in stand aan het houden ben, door het slikken van Nitrazepam of Temazepam. Benzo's zijn benzo's, dus mijn gevoel zegt dat er kruis tolerantie is maar ik hoop van niet. Hopen mag altijd, toch? heb mu liggen Flunitrazepam Temazepam Nitrazepam Is er naast Fluni, nog een andere uit het lijstje die recreative potentie heeft? maar dan hebben we weer de kruistolerantie, nietwaar?"
"had net voor mij ook, maar het kekkerste is Flunitrazepam met Dex en alcohol. Dan voo het slapen gaan nog eens 4mg Flunitrazepam met alcohol. dan het gevoel de volgende ochtend metvwakker worden is heel lekker. Dat wil ik terug. Dus het ene weekend neem ik Methylfenidaat en slaap ik in met Temazepam of Nitrazepam ( alles op recept ) en dan net andere weekend Dex met Fluni. Dus afwisselen per week. Had gehoopt dat ik dan de tolerantie voor Fluni onder controle zou houden want wat me wel is opgevallen is dat ik wel tolerantie heb voor Flunitrazepam, maar heb daarvoor wel al 2 jaar, ieder weekend 20/30mg Temazepam met alcohol ingenomen, om in slaap te komen na de methyl of Dex. Ondanks het twee jarige gebruik van Temazepam, was ik compleet vannde wereld van 4mg Flunitrazepam en kon ik me niks herinneren. Dus er is wel kruistolerantie, maar die is denk ik la g niet zo gretig als de tolerantie die je opbouwt, wanneer je 2-3x in een week Fluni heb genomen. Dus ik laat de Fluni nu zo lang mogelijk staan en ga ik even verder met de Temazepam of Nitrazepam. Even afwisselen dan maar. Maar Fluni met Dex.... echt een aanrader!"
"Heb dit weleens eerder gehad. Een goed effect van 50mg methylfenidaat en 25mg DEX. Goede euphorie. Zat tegen het plafond. Toen twee weken gestopt en weer genomen. Opeens na twee weken staken, geen resultaat. Dus ik dacht. Tolerantie? Was bij mij altijd weg na twee weken. Maar een dag na die teleurstellende dosering nogmaals geprobeerd en weer niks. Zelfs geen kippenvel na een hoge dosis door (vaatvernauwing)? Had echt het idee dat ik wel 200mg methyl en DEX kon wegwerken, want zelfs bij hoge tolerantie voelde ik altijd wel een lichte stemmingsverbetering. Dus ik dacht weer. Tolerantie zal nu wel nog hoger zijn. Beide dosissen nam ik in Op lege maag dus maaginhoud had geen invloed. Ook geen andere medicijnen., Op 50mg Temazepam de nacht daarvoor, na. Maar weer een dag later probeerde ik het nogmaals. De euforie Kwam behoorlijk opzetten zoals ik gewend was. Ook weer op lege maag. Dus of het wegblijven van het effect lag aan tolerantie? Ik voelde me alle dagen wel Heel goed. Niet down oid.. Dus m'n stemming was goed en al die nachten minimaal 13 uur geslapen { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Zou het de nasleep zijn van de Temazepam? Wat ik me afvraag is wat speelt nog meer mee, naast tolerantie, inhoud maag, medicatie, teveel slaap, omgeving etc.? Vreemd dat ik dagen achter elkaar niks voel op lege maag en plotseling een top effect na dagen niets gevoeld te hebben en zonder break. Iemand zei " lijkt op een gevalletje SET EN SETTING " iemand e'en idee wat dit precies inhoud ? Vond het gewoon gek.... Geen maaginhoud, en normaal voelde ik bij tolerantie op zn minst een huppeltje in mn stemming. Maar zelfs DAT NIET. Op lege maag, ingenomen Tyrosine de afgelopen dagen. Mijn stemming is overigens erg goed, dus aan mn stemming ligt het niet zou je zeggen. Heb wel droge mond en hoge hartslag. Heb de laatste twee dagen wel weinig gedronken. That's it."
"Hoeveel mg , is een fijne euforische dosis ? Heb 4mg geprobeerd en was redelijk, 6mg ook. Werd vreemd genoeg na Flunitrazepam en alcohol Al na 4 uurtjes wakker met een opgewekte stemming wat redelijk lang aanhield. Maar tot hoever kan je gaan in milligrammen met alcohol? Flunitrazepam slik ik af en toe maar dokter schrijft het voor als Dagelijks gebruik. Heb ondertussen dozen vol liggen, maar weet niet de maximale, euforische dosis."
"Het schijnt , zoals ik me herinner, dat Valproinezuur , bijdraagt aan het herstel Van Gaba receptoren. Dus de uiteindelijke uitwerking van een Benzo. Kan er naast zitten, maar las het in een paper Valproinezuur is een stemmingsstabilisator, zoals Depakine . Neem het dus niet in Gelijk met een upper. Her zorgt voor een vloertje en plafond, waartussen de pieken in de hersenen blijven. Daarom slikken Manische, mensen dit"
"Flunitrazepam 4mg. met alcohol. Alleen kan ik me tot de dag van vandaag niets meer herinneren. Ik werd om 02:30 wakker in bed. De geheugen tussen een kwartier na inname en het wakker worden in bed, was weg. Dat was heel bizar. wel bouw je snel tolerantie op en heeft het ook kruistolerantie met Temazepam. Was ik bij 4mg geheel ontremt en was mn geheugen weg en ervaarde ik euforie. Net na 4 mg en een halve fles wijn, een lichte stemmingsverbetering. Deze 'rape/-drug, heeft dus p mij geen effevt meer. Is dit tolerantie? want heb twee weken geleden wel in korte tijd een heel doosje opgegeten."
"Vond 30mg lekker Weet nog de eerzte keer dat ik dat deed Werd botergeil. Zo erg dat iemand anders naar de winkel moest omdat ik zelf niet kon gan. Maar ondanks pauzes, is de euforie altijd terug gekomen maar die geilheid is niet meer opgekomen haha Iets met rechtsdraaiende isomeren? Maar niet meer ervaren helaas. 30mg, Dex. .. Vond ik lekker en dan achteraf 4 of 6mg Flunitrazepam met alcohol. Val je goed in slaap en je wordt (raar maar waar ) al na 4uurtjes, licht euforisch wakker. En super uitgerust. Volgens mij beetje late reactie dit haha, maar ik ben mn ei, kwijt"