Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC op bed

XTC op bed

26 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je op je eentje zonder drugs het best gezellig kan maken dan kan je dat ook wel met mdma hoor. En als je het benauwd heb om met niemand te kunnen praten/appen licht een vriend(in) in over wat je wil doen en of deze eventueel wil paraat staan voor wat appjes. Wat muziek, gezellige thuiskledij, knus maken in de ruimte waar je gaat gebruiken, wat verduisteren,...

Wat me wel opvalt mensen met wat meer levenservaring (lees ouder) en innerlijke rust kunnen alleen mdma makkelijker verdragen dan bv een jonger energiek iemand die smacht naar sociaal contact, ontwikkeling, openleven,.. meningen?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
PsyTekZ zei:
eventueel wil paraat staan voor wat appjes
Klik om te vergroten...

Appen met Mdma op dat is wel de slechste tip in dit rijtje.
Gewoon met iemand samen doen is veel beter.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Pff. Vroeger toen ik nog thuis woonde eind van de nacht terugkomen van een feestje en dan op bed naar t plafond staren, ik krijg er nog de rillingen van als ik daar aan terug denk.

Een duidelijk nee dus.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Genieter zei:
Appen met Mdma op dat is wel de slechste tip in dit rijtje.
Gewoon met iemand samen doen is veel beter.
Klik om te vergroten...

Als je een dosis neemt waarvan je niet meer recht kan kijken word dat inderdaad moeilijk.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#5
PsyTekZ zei:
Als je een dosis neemt waarvan je niet meer recht kan kijken word dat inderdaad moeilijk.
Klik om te vergroten...

Met mdma op wil ik gezellig kletsen en knuffelen.
En wil mijn telefoon helemaal niet zien.
Vind de telefoon vaak een stoorzender als ik op de m ben.
Vaak al geklooi met muziek via de computer met bluetooth..
Gooit ie hem er ineens af, misschien wel een bekend verhaal voor vele.
Geklooi met techniek is niks voor mij met een m op.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#6
Juist, je kan wel thuis heel chill doen, maar wel met iemand erbij. Leuker, fijn om te praten of samen tv te kijken, lachen, diepgaande gesprekken of juist niets en alleen maar elkaar checken of je ok gaat.
Vooral dat laatste, is het niet belangrijk dat er dan iemand bij je is? Stel het gaat mis..?

Vind dit stofje nu echt niet leuk om alleen te doen, ga ik me vervelen, uren tv kijken op herhaling, me ergeren aan mijn telefoon en weet ik wat. Plafonddienst alleen, man man man wat een ergernis.

Een dikke vette nee voor mij dus!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
PsyTekZ zei:
Wat me wel opvalt mensen met wat meer levenservaring (lees ouder) en innerlijke rust kunnen alleen mdma makkelijker verdragen dan bv een jonger energiek iemand die smacht naar sociaal contact, ontwikkeling, openleven,.. meningen?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je hier een goed punt hebt!
Of jongere mensen weten het ECHTE mdma gevoel niet te herkennen of waarderen? Willen alleen op feestjes hard gaan?
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Ik denk dat je hier een goed punt hebt!
Of jongere mensen weten het ECHTE mdma gevoel niet te herkennen of waarderen? Willen alleen op feestjes hard gaan?
Klik om te vergroten...
Het ECHTE mdma gevoel?? Dat gevoel dat alleen oude knarren kennen? Wat een rare gedachte :shrugwoman:

Zou het heel misschien kunnen dat dat gewoon nogal persoonlijk ligt wat voor jou de ideale omstandigheden zijn voor m, en wat het ECHTE mdma gevoel Is?

Ik ben ook oud :) en toch moet ik er niet aan denken m te nemen op een andere setting dan daar waar ik omringd ben met 'gelijkgestemden' ( voor dat moment). Ik hou gewoon ontzettend van dat sociale aspect, van weer even kinderlijk kunnen spelen met mensen die je net ontmoet hebt. Dansje, spelletje, lollietje uitdelen. Loving it.

Ook wel eens m thuis en in de natuur gehad, kon ik niks mee. Miste in de natuur het mooie van paddo's ( vond alles écht lelijk zelfs), thuis miste ik echt de interactie met anderen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekZ zei:
Wat me wel opvalt mensen met wat meer levenservaring (lees ouder) en innerlijke rust kunnen alleen mdma makkelijker verdragen dan bv een jonger energiek iemand die smacht naar sociaal contact, ontwikkeling, openleven,.. meningen?
Klik om te vergroten...

Mdma is gebruikt in therapie vroeger zodat iemand open werd en meer ging vertellen.
Dus ja een jonger iemand heeft zeker iemand nodig om tegen te kletsten.
Als je dat een paar keer hebt gehad dan zal de behoefde niet meer zo groot zijn als het bdgin.
Maar wees nou gewoon eerlijk mdma is geen drugs om alleen te gebruiken.
Daar hoeft toch voor de rest geen uitleg bij dat snapt iemand die mdma heeft gebruikt best wel.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Genieter zei:
Maar wees nou gewoon eerlijk mdma is geen drugs om alleen te gebruiken.
Daar hoeft toch voor de rest geen uitleg bij dat snapt iemand die mdma heeft gebruikt best wel.
Klik om te vergroten...

Zijn hier meerdere leden op het forum die mdma zeker al gebruikt hebben en het alleen kunnen apprecieren maar daar hoef je verder geen uitleg over :grin:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekZ zei:
Zijn hier meerdere leden op het forum die mdma zeker al gebruikt hebben en het alleen kunnen apprecieren maar daar hoef je verder geen uitleg over :grin:
Klik om te vergroten...
I am one of them!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#12
PsyTekZ zei:
Zijn hier meerdere leden op het forum die mdma zeker al gebruikt hebben en het alleen kunnen apprecieren maar daar hoef je verder geen uitleg over :grin:
Klik om te vergroten...

Ook een goede comeback.
Misschien wel leuk om er een poll van te maken en te zien hoe de stmming uitpakt.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Genieter zei:
Misschien wel leuk om er een poll van te maken en te zien hoe de stmming uitpakt.
Klik om te vergroten...

Aan jou de eer.
T
TeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik dacht ik ga t eens uitproberen,
Woon ondertussen op mezelf,
Heb in m'n slaapkamer zo'n RGB disco achtige lamp staan en muziekje op,

maar merk dat ik constant me mobiel erbij pak en me dan erger aan dit ding.

Xtc is dus niet de drugs voor mij wanneer ik alleen ben

Ketamine daar in tegen gaat er in als een maagd in Mia Khalifa
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk dat MDMA best leuk is alleen, maar het gewoon niet zo goed tot z'n recht komt dan wanneer je het met een gezelschap doet. Aangezien het onverstandig is om vaker dan iedere ~3 maanden te gebruiken, vond ik dat zonde.

Als je in je eentje wilt genieten kun je denk ik beter een meer introverte drug nemen zoals cannabis of lsd.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb wel eens MDMA gedaan in mijn eentje, maar ik vond het verschrikkelijk. Ik had heel erg behoefte aan contact en knuffels en liefdevolle uitingen maar er was niemand om dat mee te delen. Ik ben wat heen en weer gaan whatsappen, maar veel mensen reageerden niet toen. De volgende dag bleken mijn berichtjes ineens een tikkeltje ongemakkelijk.

Ik had er die avond al spijt van, en de dagen erna nog meer toen de dip er nog overheen kwam.
T
TeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neo-Shulginist zei:
Ik heb wel eens MDMA gedaan in mijn eentje, maar ik vond het verschrikkelijk. Ik had heel erg behoefte aan contact en knuffels en liefdevolle uitingen maar er was niemand om dat mee te delen. Ik ben wat heen en weer gaan whatsappen, maar veel mensen reageerden niet toen. De volgende dag bleken mijn berichtjes ineens een tikkeltje ongemakkelijk.

Ik had er die avond al spijt van, en de dagen erna nog meer toen de dip er nog overheen kwam.
Klik om te vergroten...
Herkenbaarrr
T
TeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hallo,

Wat is jullie ervaring met XTC (of MDMA) gebruiken terwijl je alleen thuis bent en op bed ligt?

Ik heb namelijk een paar snoepjes liggen.
Morgen heb ik al weekend
Ook ben ik alleen thuis zonder verantwooordelijkheden
Ik heb wel zin om te gebruiken


Gewoon doen?
Of beter niet? (Wegens stemmingswisselingen ofzo)
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zelf zou de x bewaren tot een tof feestje/festival, dit om misbruik te voorkomen
T
TeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#20
Laat t inderdaad gewoon liggen, want mezelf kennende ga ik me toch vervelen

Thanks en veel scroll plezier!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."