Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC op bed

XTC op bed

26 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat MDMA best leuk is alleen, maar het gewoon niet zo goed tot z'n recht komt dan wanneer je het met een gezelschap doet. Aangezien het onverstandig is om vaker dan iedere ~3 maanden te gebruiken, vond ik dat zonde.

Als je in je eentje wilt genieten kun je denk ik beter een meer introverte drug nemen zoals cannabis of lsd.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb wel eens MDMA gedaan in mijn eentje, maar ik vond het verschrikkelijk. Ik had heel erg behoefte aan contact en knuffels en liefdevolle uitingen maar er was niemand om dat mee te delen. Ik ben wat heen en weer gaan whatsappen, maar veel mensen reageerden niet toen. De volgende dag bleken mijn berichtjes ineens een tikkeltje ongemakkelijk.

Ik had er die avond al spijt van, en de dagen erna nog meer toen de dip er nog overheen kwam.
T
TeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Ik heb wel eens MDMA gedaan in mijn eentje, maar ik vond het verschrikkelijk. Ik had heel erg behoefte aan contact en knuffels en liefdevolle uitingen maar er was niemand om dat mee te delen. Ik ben wat heen en weer gaan whatsappen, maar veel mensen reageerden niet toen. De volgende dag bleken mijn berichtjes ineens een tikkeltje ongemakkelijk.

Ik had er die avond al spijt van, en de dagen erna nog meer toen de dip er nog overheen kwam.
Klik om te vergroten...
Herkenbaarrr
T
TeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo,

Wat is jullie ervaring met XTC (of MDMA) gebruiken terwijl je alleen thuis bent en op bed ligt?

Ik heb namelijk een paar snoepjes liggen.
Morgen heb ik al weekend
Ook ben ik alleen thuis zonder verantwooordelijkheden
Ik heb wel zin om te gebruiken


Gewoon doen?
Of beter niet? (Wegens stemmingswisselingen ofzo)
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zelf zou de x bewaren tot een tof feestje/festival, dit om misbruik te voorkomen
T
TeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#6
Laat t inderdaad gewoon liggen, want mezelf kennende ga ik me toch vervelen

Thanks en veel scroll plezier!
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het sociale aspect van X wel echt één van de leukste dingen aan de drug. Alleen gebruiken lijkt mij zelf dus echt zonde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."