#1
Ik denk dat MDMA best leuk is alleen, maar het gewoon niet zo goed tot z'n recht komt dan wanneer je het met een gezelschap doet. Aangezien het onverstandig is om vaker dan iedere ~3 maanden te gebruiken, vond ik dat zonde.
Als je in je eentje wilt genieten kun je denk ik beter een meer introverte drug nemen zoals cannabis of lsd.
Als je in je eentje wilt genieten kun je denk ik beter een meer introverte drug nemen zoals cannabis of lsd.