Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruik Anabolen-steroiden

Gebruik Anabolen-steroiden

50 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Doe je aan topsport of zo? Wat is je doel? Voor wie gebruik je het?
B
BeastbodyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi,

Je spieren hebben een geheugen, dus je zal sneller weer op je oude niveau zijn dan als je nooit getraind hebt.
Eiwitten zijn puur voor de ondersteuning bij fitness en BB en horen standaard bij je dagelijkse voeding.
Puur voor het herstel van je spieren.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toch bijzonder he, dat iemand speciaal een account aanmaakt op een drugs forum om een vraag over anabolen te stellen. Waarom niet een account op een bodybuilders forum?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eén zak droogkloten a.u.b.
B
BeastbodyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste mensen,

Ik zal me even kort voorstellen;
Ik ben Marco, 25 jaar en al 8 jaar bezig met Bodybuilding.
Ik train 6 x per week en gebruik af en toe een kuur om een stapje hoger te komen, echter heb ik de eerste 5 jaar wel clean getraind.

Omtrend het gebruik van anabolen-steroiden bestaan nogal een hoop vragen en onduidelijkheden.
Ik zou de forumgebruiker in de gelegenheid willen stellen zijn of haar vraag hier in deze topic te stellen.
Ik zal dan proberen deze zo goed mogelijk te beantwoorden.
Als je dit liever prive doet, kun je me een PM sturen.

Vr Gr
Marco
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat gebruik je zelf precies, en wat voor bijwerkingen ondervind je ervan?

Hemi
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#7
sorry hoor, maar ksnap niet wat je hier komt doen?

hier de leraar body-building uithangen? er bestaan 1000000 fitness en body build forums dus als we daar wat over wille weten gaan we daar wel heen...

no offense maar dit is zonde van je tijd, in deze tijd kon je beter aan de gewichten hangen :wave:

overigens snap ik bodybuilding nooit echt zo, je traint (bijna) elke dag en je let op je voeding je drinkt niet gebruikt geen drugs etc etc. en dan gaan ze anabolen gebruiken waardoor je 15jaar later je lever/hart-kwalen krijgt.

even wat punten/feiten/meningen op een rijtje.

1. je past moeilijk "normale" kleren, bent focking breed waardoor je veel normale dingetjes niet eens kan doen omdat je simpelweg te breed bent.
2. je moet (bijna) alles laten voor je lichaam.
3. je leeft voor je lichaam waardoor je dus bijna niet kan genieten van andere mooie dingen, alleen van je gespierde lichaam dan.
4. met gebruik van anabolen verkort je je levensduur enorm waardoor je op je 40-50ste last krijgt van hart of lever kwalen etc.
5. als je ouder word en nog leeft, kan je niet zomaar stoppen, moet je eerst afbouwen, dus je leeft echt alleen maar daarvoor en dat is het natuurlijk niet waard.

het is een beetje hetzelfde als een drugsjunkie, alleen dan met fitness dus eigenlijk ook best wel zielig.... :openmouth:
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Beastbody zei:
Ik rook helemaal niet..

Ik ken overigens genoeg mensen die anabolen met (soft) drugs combineren.
Klik om te vergroten...

gefeliciteerd man! :rockband:
B
BeastbodyLid
01-01-2024, 00:00
#9
speeseend zei:
Doe je aan topsport of zo? Wat is je doel? Voor wie gebruik je het?
Klik om te vergroten...

Hoi,

Ik doe 2 x per jaar mee aan een BB-wedstrijd, dus in zoverre kun je het topsport noemen.
Ik gebruik het puur voor mezelf.

Mijn doel is mijn lichaam er scherp te laten uitzien op een verantwoorde manier.
Dus niet zomaar wat inspuiten en of slikken, alles gebeurt met beleid op een verantwoorde manier.
Dus niet iemand die voor de zomer zijn armen even wat groter wil hebben en de rest van het jaar geen reet uitvoerd..

Ik laat 1 x per jaar ook mijn bloed testen om te kijken in hoeverre ik gezond bezig ben.

Steroiden kunnen je lichaam een paar treden hoger laten komen, en dat is voor veel mensen interessant.
Echter speelt je voeding ook hier een hele grote rol, want wat je ook spuit, zonder voeding en training ga je er weinig van merken.

Gr
B
BeastbodyLid
01-01-2024, 00:00
#10
3970 zei:
Wat gebruik je zelf precies, en wat voor bijwerkingen ondervind je ervan?

Hemi
Klik om te vergroten...

Ik heb gebruikt:

-Testosteron enanthaat (Voor massa en kracht, deze is langwerkend)
-Deca (massa, sneller herstel van je spieren)
-Dianabol (massa)
-Sustanon (massa, kracht)
-Testosteron propionaat (massa, kracht, deze is snelwerkend)
-Trenbolone (zorgt voor een superpomp en kracht, kan agressie opwekken)
-Stromba (hardere look)

Anabolen werken niet verslavend, echter wil je je winst (extra massa en kracht) niet verliezen waardoor je al snel weer aan de 'snoepjes' gaat, dus het zou een mentale verslaving kunnen zijn.
Een goede nakuur kan overigens goed helpen je natuurlijk balans weer snel terug te geven en het verlies beperkt houden.
B
BeastbodyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik rook helemaal niet..

Ik ken overigens genoeg mensen die anabolen met (soft) drugs combineren.
B
BeastbodyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dianabol (pillen) gaat langs je lever, dus is injecteren altijd beter omdat dat niet langs je lever gaat.
Je hebt tegenwoordig ook injecteerbare dianabol, maar die moet je elke dag injecteren om een goed resultaat te bereiken.
Gebruik je de tabletten dan wordt aangeraden deze maximaal 8 weken te gebruiken zonder problemen.
Daarna kan het slecht worden voor je lever.

Een combi met alcohol is dus echt NOT DONE in dit geval, maar dat moet je ook niet willen want evt opgebouwde spiermassa zuip je dan zo weer weg, zonde!
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Bewijzen dat roken en asbest op de lange termijn slecht voor je zijn waren er vroeger ook niet. Achteraf kan het toch vies tegenvallen leert de geschiedenis ons. Als je lichaam uit zichzelf niet een stapje hoger gaat draaien lijkt mij dat ook niet helemaal de bedoeling. Je forceert dan onnatuurlijke dingen.

Waarom zou je risico's nemen om grotere spieren te krijgen. Ik vind het eerder een zwakte als je het niet zelf kunt, maar allerlei troep nodig hebt waarvan geen zekerheid is over de veiligheid er van.

Waarom wil iemand uberhaubt extra grote spieren, het is volledig zinloos. Doe je het voor jezelf ? Kan je dan extra vaak in de spiegel naar jezelf kijken hoe mooi je het zelf vind? Of doe je het vanwege een lage zelfdunk, denk je bijvoorbeeld dat je met grotere spieren meer gewaardeerd wordt?

De enige reden dat ik het kan begrijpen is dat je het als hobby / tijdverdrijf hebt. In dat geval heb je geen spuiten en pilletjes nodig, want dan zou de bezigheid zelf toch voldoening moeten geven?
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zag laatst iets erover op Discovery; "het is minder gevaarlijk dan Alcohol, Tabak, Methamfetamine en Crystal Meth maar de risico's die eraan verbonden zijn zijn niet te verwaarlozen"
meer weet ik er niet over
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fmu_h8HCiGo&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/fmu_h8HCiGo&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
ik vind dit iets té ver gaan :kots:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als afwisseling op al dat gekanker hier heb ik een serieuze vraag.

Wat kost het ?
Ik heb er ook al aan gedacht van het (ooit) te testen maar ik ga er ook geen 300 euro aan geven..

En je ballen (en penis?) krimpen dan wss tijdens de kuur maar zijn ze daarna weer dezelfde?

Hoe zit het met de sexuele prestaties wanneer je testosteron gebruikt? En als je ermee stopt?
B
BeastbodyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat betreft dat filmpje, dat is Valentino.
Uitgekotst in de BB wereld.

Die gozer injecteert geen steroiden, maar pure olie!
Dus dat is pas echt gebakken lucht.
Het is opgezwollen van de olie, niet van het trainen of wat dan ook.
Die gozer is maf en door dat soort mensen krijgt BB een slechte naam.


===

Steroiden hoeven niet duur te zijn, is maar net wat je wensen zijn.
Je hebt kuurtjes van 100 eu, maar ook van 4000 eu.

Tijdens een kuur ben je extra geil, na de kuur zit je in een kleine dip, die je met een nakuur (tabletten) weer zo op orde brengt, evenals je vriendje.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beastbody zei:
Wat betreft dat filmpje, dat is Valentino.
Uitgekotst in de BB wereld.

Die gozer injecteert geen steroiden, maar pure olie!
Dus dat is pas echt gebakken lucht.
Het is opgezwollen van de olie, niet van het trainen of wat dan ook.
Die gozer is maf en door dat soort mensen krijgt BB een slechte naam.


===

Steroiden hoeven niet duur te zijn, is maar net wat je wensen zijn.
Je hebt kuurtjes van 100 eu, maar ook van 4000 eu.

Tijdens een kuur ben je extra geil, na de kuur zit je in een kleine dip, die je met een nakuur (tabletten) weer zo op orde brengt, evenals je vriendje.
Klik om te vergroten...
ok, fijn om eindelijk eens een objectief antwoord te krijgen.

Nog 1 korte vraag dan : Is het waar als je ermee stopt dat alle massa dan weer verdwijnt? Geef indien het mogelijk is een beschrijving van hoe dat gaat. Ik bedoel, verdwijnt slechts een deel, niets of juist helemaal? Indien het grotendeels weer weggaat, wilt dat dan zeggen dat je eigelijk je hele leven moet blijven gebruiken om op dat niveau te blijven?
>>> Zulke dingen wil ik ECHT weten :)
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#18
speeseend zei:
Eén zak droogkloten a.u.b.
Klik om te vergroten...

Vuilnisman, mag deze ZAK ook nog mee? :grin:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#19
Worstenjongen zei:
Klinkt eigenlijk intressant kan je een foto laten zien in wat voor en lichaam je hebt opgebouwd

ik wil het zelf niet gaan gebruiken btw maar ik hou wel veel van fitness en aangezien jij al een tijd traint ben ik wel geintreseerd hoe je lichaam uitziet
Klik om te vergroten...
Volgens mij komt hij hier niet meer kijken. Ik had nochtans ook nog vragen.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hij hangt vast in een leernichtenkelder geketend aan de muur. Met een crystal meth infuus in zijn pisbuis. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."