#1
Doe je aan topsport of zo? Wat is je doel? Voor wie gebruik je het?
Beastbody zei:Ik rook helemaal niet..
Ik ken overigens genoeg mensen die anabolen met (soft) drugs combineren.

speeseend zei:Doe je aan topsport of zo? Wat is je doel? Voor wie gebruik je het?
3970 zei:Wat gebruik je zelf precies, en wat voor bijwerkingen ondervind je ervan?
Hemi

ok, fijn om eindelijk eens een objectief antwoord te krijgen.Beastbody zei:Wat betreft dat filmpje, dat is Valentino.
Uitgekotst in de BB wereld.
Die gozer injecteert geen steroiden, maar pure olie!
Dus dat is pas echt gebakken lucht.
Het is opgezwollen van de olie, niet van het trainen of wat dan ook.
Die gozer is maf en door dat soort mensen krijgt BB een slechte naam.
===
Steroiden hoeven niet duur te zijn, is maar net wat je wensen zijn.
Je hebt kuurtjes van 100 eu, maar ook van 4000 eu.
Tijdens een kuur ben je extra geil, na de kuur zit je in een kleine dip, die je met een nakuur (tabletten) weer zo op orde brengt, evenals je vriendje.
speeseend zei:Eén zak droogkloten a.u.b.
Volgens mij komt hij hier niet meer kijken. Ik had nochtans ook nog vragen.Worstenjongen zei:Klinkt eigenlijk intressant kan je een foto laten zien in wat voor en lichaam je hebt opgebouwd
ik wil het zelf niet gaan gebruiken btw maar ik hou wel veel van fitness en aangezien jij al een tijd traint ben ik wel geintreseerd hoe je lichaam uitziet

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."