Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel mg ritalin kan iemand aan?

Hoeveel mg ritalin kan iemand aan?

50 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik dacht dat je een voorzichtig type was dat bang was voor een overdosis, maar jij bent het tegenovergestelde. 3 vind ik al meer dan genoeg voor een aangenaam effect, dit zegt behoorlijk wat over jou als persoon.

Lekker hè zo'n kater. :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
heel veel, dat lukt je niet zo snel hoor.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb samen met 4 andere meer dan 90 pillen in 1 avond/nacht op dus je kan er behoorlijk veel hebben lijkt me.
w
weed fanaticLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb intussen al 7 strips er doorheen gejaagd.

En ik voel me nog steeds gezond.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
700mg ritalin kan je wel overdoseren noemen.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
weed fanatic zei:
ik heb intussen al 7 strips er doorheen gejaagd.

En ik voel me nog steeds gezond.
Klik om te vergroten...
Maar de vraag is voor hoelang.
Jij bent trouwens echt mijn grote voorbeeld, ik denk wel van meerdere mensen hier op het forum. 70 pilletjes ritalin binnen een halve dag, dat kunnen alleen echte mannen! :)
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Petrovic zei:
weed fanatic zei:
ik heb intussen al 7 strips er doorheen gejaagd.

En ik voel me nog steeds gezond.
Klik om te vergroten...
Maar de vraag is voor hoelang.
Jij bent trouwens echt mijn grote voorbeeld, ik denk wel van meerdere mensen hier op het forum. 70 pilletjes ritalin binnen een halve dag, dat kunnen alleen echte mannen! :)
Klik om te vergroten...

Was ik maar zo cool... :(
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#8
7 strips? Jeez jij bent op zijn minst wel een achterlijk figuur te noemen..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
2 strippen vond ik al dom, m'n hart ging nog veel harder tekeer dan bij 300mg bijna zuivere pep.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een overdosis ... mah dan moet je echt gek doen.
Slik er maar eens een stuk of 3 a 5 en dan weet je dat je er geen 59 wil
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Petrovic zei:
Ik dacht dat je een voorzichtig type was dat bang was voor een overdosis, maar jij bent het tegenovergestelde. 3 vind ik al meer dan genoeg voor een aangenaam effect, dit zegt behoorlijk wat over jou als persoon.

Lekker hè zo'n kater. :)
Klik om te vergroten...

Bang voor een overdosis ben ik niet, ik weet waar m'n grenzen wel en niet liggen.
Een strip lorazepam kon ik vrolijk nemen voor een lange trein rijs, maar geef me 10 bier en ik ben lig op de grond en kom voorlopig niet meer overeind.
En ik hou ervan om een grens op te zoeken, die kater was trouwens wel hels nog erger als met coke naar m'n gevoel.

Maar over het algemeen ben ik een best voorzichtige en veilige gebruiker,
af en toe ga ik uit m'n dak maar hou me altijd goed in.
'k Denk niet dat het echt wat over mij als persoon zegt,
of je moet dan natuurlijk wel willen dan mag dat van mij.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
Petrovic zei:
Ik dacht dat je een voorzichtig type was dat bang was voor een overdosis, maar jij bent het tegenovergestelde. 3 vind ik al meer dan genoeg voor een aangenaam effect, dit zegt behoorlijk wat over jou als persoon.

Lekker hè zo'n kater. :)
Klik om te vergroten...

Bang voor een overdosis ben ik niet, ik weet waar m'n grenzen wel en niet liggen.
Een strip lorazepam kon ik vrolijk nemen voor een lange trein rijs, maar geef me 10 bier en ik ben lig op de grond en kom voorlopig niet meer overeind.
En ik hou ervan om een grens op te zoeken, die kater was trouwens wel hels nog erger als met coke naar m'n gevoel.

Maar over het algemeen ben ik een best voorzichtige en veilige gebruiker,
af en toe ga ik uit m'n dak maar hou me altijd goed in.
'k Denk niet dat het echt wat over mij als persoon zegt,
of je moet dan natuurlijk wel willen dan mag dat van mij.
Klik om te vergroten...
Was niet een reactie op jou hoor, het was nog een reactie aan de TS.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hele verdediging gepost maar niet zonder reden.
Het gaat er niet om of de boodschap van enig belang was,
of dat er überhaupt naar gekeken word.
Maar dat het gepost is heeft de leegte van een missende link gelegd,

denk ik.
r
ritalinjunkLid
01-01-2024, 00:00
#14
uh... goeie vraag? nou geloof me..300mg kan wel maar is niet goed voor je..Ik ben het zelf langzamerhand gaan misbruiken..spul werkt goed voor mijn adhd, maar als ik neem loopt het uit de hand en slik ik zo 300mg op een avond :openmouth: .. uh.. trillen,para,grote ogen.trippen.. ik vertoon raar gedrag en ben para...moet er echt mee kappen. ben niet meer de oude..

TIP voor iedereen: begin er niet aan, want het is echt wel verslavend..
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoelang (mis)gebruik je al ritalin?
Hoop dat het lukt om jezelf weer terug te vinden.

Greetz
r
ritalinjunkLid
01-01-2024, 00:00
#16
1,5 jaar bijna, komt goed denk je dan.. :( maar de tijd gaat hard..ritalin kan mij goed helpen maar dan moet ik het wel goed gebruiken.. gaat de goeie kant op gelukkig.. :) bedankt voor je intresse..

Groeten :wave:
R
Rita LinaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben klein en fijn maar kan wat dit betreft echt veel hebben. Ritalin werkt goed, maar gevaar voor te veel nemen is zeker aanwezig. Je staat echt versteld van de hoeveelheid, bonzend hart, vuurrood hoofd enzo. Gelukkig goedgekomen! Ik merk ook wel verschil met merken, ratiopharm daar werd ik supernerveus van. Sandoz vindt ik het "vriendelijkst" werken.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#18
ritalinjunk zei:
1,5 jaar bijna, komt goed denk je dan.. :( maar de tijd gaat hard..ritalin kan mij goed helpen maar dan moet ik het wel goed gebruiken.. gaat de goeie kant op gelukkig.. :) bedankt voor je intresse..

Groeten :wave:
Klik om te vergroten...

Zoals je zelf al zegt. Moet je het wel goed (gaan) gebruiken.
Dan zal je vanzelf de juiste dosis toe kunnen passen.
Good luck.
:wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Waarom zou je zoveel pilletjes ritalin achter elkaar nemen? Neem dan gewoon een lijn pep, ben je veel goedkoper uit... (Als je de ritalin niet op doktersrecept krijgt en het via de illegale weg koopt).
G
G-JLid
01-01-2024, 00:00
#20
100mg --> ziekenhuis

Toen ik een jaar of 16 was, dacht ik dat wel even te trekken, in combo met 600mg tramodol, maar ze konden op de EHBO mn benen niet meer gestrekt krijgen vanwege de stijve spieren.

Ik zou niet weten wat ik nu aan zou kunnen, ik ga het ook niet proberen ook.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."