Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thx voor de uitleg. Had toevallig vandaag ook nog een artikel erover gelezen in de nieuwe revue. En mede daardoor wel nieuwsgierig geworden. Na een avondje doorstappen is dit dan de oplossing tegen evt katers, vermoeidheid en concentratiestoornissen......hmm niet slecht."
"Uh, wat is Ritalin.....?"
"Heeft iemand n link voor mij waar ik zo'n overzicht kan vinden wbt die lethal dose ld50."
"100 milligram is toch 1 gram??? Ik had toch echt moeten opletten op school... Dus dat zou betekenen dat je van 3.5 gr (350 mg) MDMA al kassie wijlen bent...???? Begrijp t ook nog niet zo goed allemaal. En mis ook flunitrazepam in de lijst. Weet iemand daar de Lethal Dose ld50 van?"
"Bedankt, begrijp t nu. Maar dan zijn dat idd hoge doseringen. Stom dat ik niet meer wist dat 1000 mg 1 gram is.. Wat gebeurt er eigenlijk precies bij overhitting? Klinkt namelijk eng. En dan bedoel ik eng om zo de pijp uit te moeten gaan. Overbodig te zeggen dat ik nieuw hier ben. Maar überhaupt nieuw als forum bezoeker. Ben bezig alles te lezen, maar dat duurt nog wel ff voordat ik daar mee klaar ben..."
"Oh nee, alles in t engels. Heb daar geen geduld voor. Ik doe hier elke dag n stukje lezen. Vind t allemaal zo boeiend. Heb zelfs in de afvalbak gesnuffeld. Wat n sensatiebak he? Ik heb al n tijdje niet meer gebruikt. Voornamelijk omdat ik in t buitenland zat. Maar ik heb er zo'n zin in! Binnenkort komt er beslist n feestje. Ik zal niet zo gauw 'teveel' nemen, maar vind deze toppic wel heel interessant."