Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"uh... goeie vraag? nou geloof me..300mg kan wel maar is niet goed voor je..Ik ben het zelf langzamerhand gaan misbruiken..spul werkt goed voor mijn adhd, maar als ik neem loopt het uit de hand en slik ik zo 300mg op een avond .. uh.. trillen,para,grote ogen.trippen.. ik vertoon raar gedrag en ben para...moet er echt mee kappen. ben niet meer de oude.. TIP voor iedereen: begin er niet aan, want het is echt wel verslavend.."
"1,5 jaar bijna, komt goed denk je dan.. maar de tijd gaat hard..ritalin kan mij goed helpen maar dan moet ik het wel goed gebruiken.. gaat de goeie kant op gelukkig.. bedankt voor je intresse.. Groeten"
"Ritalin is een medicijn wat gebruikt word bij adhd en add,Het hoofdbestandsdeel is methylfenidaat(is familie van de drugs) alleen in lichte mate..Als iemand met adhd coke snuift voelt hij zich eerst scherp en rustig worden( je voelt je mens als het ware) kijk als je flink doorsnuift word je wel strak natuurlijk.En als iemand zonder adhd coke snuift voelt hij zich gelijk strak..Dat komt omdat dat methylfenidaat ook in coke zit of speed,Het verhoogd een bepaald level in je hoofd die adhd ers tekort hebben.Vandaar dat adhd ers meer verslavingsgevoelig zijn.. omdat je er eerst mens door gaan voelen(het pomp het stofje die je tekort heb omhoog,alleen is coke geen optie. maar ritalin eventueel wel om even een tijdje alles te snappen en op een rijtje te zetten<of mischien wel voor jaren..Maar doordat ritalin familie is van drugs. word het steeds vaker misbruikt en door jan en alle man ingenomen in hoge dosisen,dan krijg je dus dat stofje weer in je hoofd die goed opgepompt word en het gevoel geeft van uit je dak..Als het in de juiste dosering door adhd ers genomen word en dat stabiel houd werkt het perfect(bij de meest)Maar goed.. Dat is dus ritalin(methylfenidaat)"