Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel mg ritalin kan iemand aan?

Hoeveel mg ritalin kan iemand aan?

50 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoelang (mis)gebruik je al ritalin?
Hoop dat het lukt om jezelf weer terug te vinden.

Greetz
r
ritalinjunkLid
01-01-2024, 00:00
#2
1,5 jaar bijna, komt goed denk je dan.. :( maar de tijd gaat hard..ritalin kan mij goed helpen maar dan moet ik het wel goed gebruiken.. gaat de goeie kant op gelukkig.. :) bedankt voor je intresse..

Groeten :wave:
R
Rita LinaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben klein en fijn maar kan wat dit betreft echt veel hebben. Ritalin werkt goed, maar gevaar voor te veel nemen is zeker aanwezig. Je staat echt versteld van de hoeveelheid, bonzend hart, vuurrood hoofd enzo. Gelukkig goedgekomen! Ik merk ook wel verschil met merken, ratiopharm daar werd ik supernerveus van. Sandoz vindt ik het "vriendelijkst" werken.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#4
ritalinjunk zei:
1,5 jaar bijna, komt goed denk je dan.. :( maar de tijd gaat hard..ritalin kan mij goed helpen maar dan moet ik het wel goed gebruiken.. gaat de goeie kant op gelukkig.. :) bedankt voor je intresse..

Groeten :wave:
Klik om te vergroten...

Zoals je zelf al zegt. Moet je het wel goed (gaan) gebruiken.
Dan zal je vanzelf de juiste dosis toe kunnen passen.
Good luck.
:wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom zou je zoveel pilletjes ritalin achter elkaar nemen? Neem dan gewoon een lijn pep, ben je veel goedkoper uit... (Als je de ritalin niet op doktersrecept krijgt en het via de illegale weg koopt).
G
G-JLid
01-01-2024, 00:00
#6
100mg --> ziekenhuis

Toen ik een jaar of 16 was, dacht ik dat wel even te trekken, in combo met 600mg tramodol, maar ze konden op de EHBO mn benen niet meer gestrekt krijgen vanwege de stijve spieren.

Ik zou niet weten wat ik nu aan zou kunnen, ik ga het ook niet proberen ook.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een vriend van me snuift (ja, lekker slim, pillen snuiven) er 7-10 op een dag weg, zo al een half jaar ongeveer.. Dus ik weet niet.
M
MegaMiteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Uh, wat is Ritalin.....? :confused:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
methylfenidaat
r
ritalinjunkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ritalin is een medicijn wat gebruikt word bij adhd en add,Het hoofdbestandsdeel is methylfenidaat(is familie van de drugs) alleen in lichte mate..Als iemand met adhd coke snuift voelt hij zich eerst scherp en rustig worden( je voelt je mens als het ware) kijk als je flink doorsnuift word je wel strak natuurlijk.En als iemand zonder adhd coke snuift voelt hij zich gelijk strak..Dat komt omdat dat methylfenidaat ook in coke zit of speed,Het verhoogd een bepaald level in je hoofd die adhd ers tekort hebben.Vandaar dat adhd ers meer verslavingsgevoelig zijn.. omdat je er eerst mens door gaan voelen(het pomp het stofje die je tekort heb omhoog,alleen is coke geen optie. maar ritalin eventueel wel om even een tijdje alles te snappen en op een rijtje te zetten<of mischien wel voor jaren..Maar doordat ritalin familie is van drugs. word het steeds vaker misbruikt en door jan en alle man ingenomen in hoge dosisen,dan krijg je dus dat stofje weer in je hoofd die goed opgepompt word en het gevoel geeft van uit je dak..Als het in de juiste dosering door adhd ers genomen word en dat stabiel houd werkt het perfect(bij de meest)Maar goed.. Dat is dus ritalin(methylfenidaat)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb er wel eens 2 gesnoven, dat was voldoende voor een uurtje of 3-4.
Net als 3 slikken, ook ruim voldoende.
Ksnap niet waarom mensen zo heel veel nemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."