#1
Gewoon niet doen. Je brengt niet alleen jezelf en de bijrijders in gevaar maar ook nog eens de rest van de mensen/eigendommen/dieren die je tegenkomt.
Bovendien is het strafbaar en ben je niet verzekerd als het misgaat.
Bovendien is het strafbaar en ben je niet verzekerd als het misgaat.