Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik ga weer eens thuis xtc gebruiken, echter wil ik dit combineren met een erectiemiddel Wie heeft goede tips voor welk middel en wanneer te gebruiken? Eerst xtc dan na bepaalde tijd erectiemiddel (hoeveelheid) of juist andersom of tegelijkertijd innemen Wie heeft tips voor deze combo en ja midlife enjoys live Thanks"
"Hoi, wederom bedankt voor de info, tja is weinig duidelijks over te vinden, over het wat wanneer en hoeveelheid te gebruiken Het is geen moetje, want het wordt thuis tripje xtc,. denk er nog over na ,maar anders een kwart of halve kamagra ,uurtje na xtc ja ben me eigen proefkonijn he maar hou van het leven, stay safe enjoy life bedankt grtz.Midlife"
"Harmless zei: Mag ik vragen wat de gelegenheid is? Feestje? Experiment in middle of nowhere? Kun je niet beter overnachten in de buurt van waar je moet zijn? Rijden is echt gekkenwerk en totaal onverantwoord!! Klik om te vergroten... mijn vraag komt voort uit nieuwsgierigheid, en onlangs is trance dance weer gehouden, kan toch niet zijn dat van de honderden auto's, er voor allemaal een bob is! en ook ik nooit wat verneem van een ongeluk na afloop ,waarvan de bestuurder onder invloed was. En ja het feestje is in the middle of nowhere ,tevens advies ook ter harte genomen, TNX"
"Goed te horen dat je het niet hebt gedaan, maar het zou eigenlijk geen vraag moeten zijn.. [/QUOTE] geen vraag moeten zijn? waarom een condoom , stel een vraag, en wordt een ervaring cq. kennis rijker TNX"
"Hoi ,Ben dus een chubby vijftiger, in de midlife crisis ,En ja deze snoepjes ontdekt, veel plezier ervan /mee. Gebruik is na minimaal twee maanden "herstel" Gebruik is afgestemd op mijn gewicht 1 X maal 180mg (=1,5 mijn gewicht), is voor voldoende plezier hoor, maar voor mijn gevoel wel wat aan de korte kant qau tijd ,(stofwisseling) denk ik dan aan. Wat is een goede dosering om eens bij te nemen? om de trip te verlengen? Denk zelf aan hooguit 30/ 60 mg . ben vrij van elke verplichting de volgende dagen, geen andere nadelige effecten als "brak" zijn meegemaakt TIA"
"Snelle Banaan,1 ding in ieder geval duidelijk. Het "love" gevoel wordt er dus niet meer van, dan heeft bijnemen voor vanavond geen enkel nut Top info ,en ja Ik gebruik alleen als ik die dag lekker in me vel zit ,bij twijfel altijd uitstel TNx"
"Hoi, eerste ervaring met xtc, op advies eerst halve pil gebruikt nog bij genomen maar helaas geen effect. Daarna een tweetal keer (pil 180mg)in een keer genomen te hebben(dosis 1 -1,5 lichaamsgewicht), met voldoende rustpauze 8 weken ,gewoon weg top getript te hebben. Heb Ik nu een paar andere pillen 112mg ( 1x getest) Nu de vraag, neem ik direct anderhalve pil of toch eerst de hele en een kwart voor optimaal effect en binnen aanbevolen dosering te blijven, of is het try before being sorry Mvrgr.Midlife"
"Hoi Lytje pole, ja gewoon een dikke vijftiger, die eens uit het verkeerde potje gesnoept heeft, enne een hoop lol en andere dingen daardoor meegemaakt heeft. dus meer openminded staat tegen over bepaalde middelen . Zoals aangegeven, werkte een lage dosering niet bij mij de eerste keer, daarna met voldoende rustpauze tussen het gebruik. 1,5 X mg /lichaamsgewicht volop genoten waarom dus het advies maar 1 pil te gebruiken ,die minder is als 1 : lichaamsgewicht"
"Hoi Allemaal, zojuist gebeld voor de test uitslag. Het is 183 mg en zuiver . vraag is : wat is nu een goede dosering voor een newbie? oeps Ik weeg 125 kg zie niet aan me af hoor dus dacht zelf aan halve pil (deze weegt 0,40 gr) of hoe bereken je het correct? 1,5 X per kg lichaamsgewicht , kom ik uit op een hele pil euh newbie? 1 X per kg dus halve Wat is dus wijsheid? Alvast bedankt"
"Jmths zei: Het ding is dat de eerste keer nieuwe substantie, in dit geval MDMA, meestal een pak harder inslaat dan normaal. Aangezien je pil getest is en je al ervaring hebt met 4-FA/4-FMP (wat vrij gelijkend is aan MDMA, ook qua potentie in gewicht) en rekening houdend met je fysiek zou ik met een halve pil (91,5mg) beginnen. Na zo'n 60min (hoogstens anderhalf uur) zul je de effecten als het goed is wel duidelijk moeten merken en kunnen inschatten, op dit moment kun je eventueel besluiten om een kwartje of halfje bij te nemen. Maar als je nerveus wordt van de gedachte met een halve pil te beginnen zou ik dit niet doen. Iedereen reageert anders en er zijn altijd uitzonderingen, ik kan je zogezegd natuurlijk niets garanderen, maar dit zou normaal gesproken wel recht moeten lopen. Misschien heb je iets aan dit stukje concretisering, veel plezier alvast. Klik om te vergroten... Hallo Jmths, niet dat ik nerveus ben,'maar als je lange tijd niks gebruikt hebt,het zij 4 fmp of paddo's ,weet ik dat als je iets weer gaat gebruiken het weer net iets steviger is,maar top bedankt voor je info"