Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa XTC

Na XTC

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gister zou ik awakenings gaan :disrelieved:
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Binnen feesten ga ik zeer zelden. Heel andere sfeer.
Ben eens heel vroeg naar huis gegaan tijdens een feest in de Westergasfabriek. Was echt een grimmige sfeer en veel te donker binnen, gladde vloer door condens etc. Nee, doe mij maar buiten!
Klik om te vergroten...
Blijf maar weg uit berlijn dan :innocent:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Auditieve hallucinaties heet dit volgens mij. Doordat je de hele tijd die dreunende (maar heerlijke) muziek hebt gehoord en onder invloed bent van mdma ga je omgevingsgeluiden vervormen en hoor je dan die snares en melodieën weer terug. Ik heb dit ook erg vaak gehad.

Wel vermakelijk als je staat te schuimbekken op station Sloterdijk om 08:30 na ADE.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was een keer op mijn eerste technofeest het was geweldig anderhalf pil gebruikt en nog 1likje pure mdma voor de eerste keer xtc en mdma. Het was een geslaagde avond maar het vreemde was dat toen ik van het feest weg liep de techno gewoon doorspeelde in mijn hoofd zelfs toen ik in de trein zat hoorde ik de techno nog gewoon hardop. Heel apart vraag me af hoe dit kwam heeft iemand hier een verklaring voor?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
trippymeeuw zei:
Ik was een keer op mijn eerste technofeest het was geweldig anderhalf pil gebruikt en nog 1likje pure mdma voor de eerste keer xtc en mdma. Het was een geslaagde avond maar het vreemde was dat toen ik van het feest weg liep de techno gewoon doorspeelde in mijn hoofd zelfs toen ik in de trein zat hoorde ik de techno nog gewoon hardop. Heel apart vraag me af hoe dit kwam heeft iemand hier een verklaring voor?
Klik om te vergroten...
Dat heb je met elke muziek. Het staat altijd keihard toch. Hebt even een paar dagen nodig dan is het weer weg. Geen piep in je oor? Komt niet door de XTC.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik herken dit. Heb het na MDMA gehad maar ook na tripmiddelen, dat ik na een LSD-trip thuis in bed lig en de muziek gewoon door hoor spelen. Hersens zijn gekke dingen. :)

@MDMAZING kan dus wel degelijk door het effect van de drugs/een reactie van je brein komen. Geen idee wat exact de verklaring is. Maar als ik thuis iets gebruik staat mijn muziek echt niet hard.

Ik had vroeger trouwens als kind wel eens dat we gingen zwemmen in een zwembad met een golfslagbad, met van die kunstmatige golven. ‘S Nachts in bed voelde ik de golven nog. Hetzelfde na een dagje pretpark met achtbanen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Ik had vroeger trouwens als kind wel eens dat we gingen zwemmen in een zwembad met een golfslagbad, met van die kunstmatige golven. ‘S Nachts in bed voelde ik de golven nog. Hetzelfde na een dagje pretpark met achtbanen.
Klik om te vergroten...
Na een dagje varen loop ik ook met zeemansbenen over straat hehe.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Man, krijg je gelijk weer mooie herinneringen...

Festival afgelopen, terug naar de lockers en iedereen gewoon nog lekker door dansen met de techno in hun hoofd hehe
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#9
HierEnDaarEenFuifje zei:
Man, krijg je gelijk weer mooie herinneringen...

Festival afgelopen, terug naar de lockers en iedereen gewoon nog lekker door dansen met de techno in hun hoofd hehe
Klik om te vergroten...

Heerlijk dit inderdaad. Allemaal mensen om je heen waar je dezelfde leuke dag mee hebt gehad.
Jeetje wat mis ik een festival zeg!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lieske zei:
Heerlijk dit inderdaad. Allemaal mensen om je heen waar je dezelfde leuke dag mee hebt gehad.
Jeetje wat mis ik een festival zeg!
Klik om te vergroten...
Ja ik zou na 2 jaar geen festivals eindelijk weer eens gaan deze zomer. Nou niet dus... Erg jammer idd!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
HierEnDaarEenFuifje zei:
Gister zou ik awakenings gaan :disrelieved:
Klik om te vergroten...
Me too! Een van mijn favo festivals! Gezellig op Houtrak!
Daar val ik minder op met mijn leeftijd. Gemiddelde leeftijd ligt daar hoger als op veel andere festivals.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Me too! Een van mijn favo festivals! Gezellig op Houtrak!
Daar val ik minder op met mijn leeftijd. Gemiddelde leeftijd ligt daar hoger als op veel andere festivals.
Klik om te vergroten...
Moet je eens kijken op Bonzai en Atmoz feestjes. Daar wordt ik najuist altijd aangesproken (op een leuke manier) over mijn jonge leeftijd.
Daar ligt de gemiddelde leeftijd wel 2x zo hoog (of nouja, bijna wellicht) als dat ik ben. Super leuk altijd!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
BraboF zei:
Moet je eens kijken op Bonzai en Atmoz feestjes. Daar wordt ik najuist altijd aangesproken (op een leuke manier) over mijn jonge leeftijd.
Daar ligt de gemiddelde leeftijd wel 2x zo hoog (of nouja, bijna wellicht) als dat ik ben. Super leuk altijd!
Klik om te vergroten...
Die festivals ken ik niet. Zal eens googlen later!
Op Mysteryland aantal jaar terug voelde ik me echt moeder overste qua leeftijd. Leeftijd verschilt erg per festival.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ganggang💯 zei:
Awakenings blijft toch wel echt super dik inderdaad. 1 van de grootsten maar ze maken het wel elk jaar weer waar.
Klik om te vergroten...

ook een paar keer geweest.. binnen en buiten.. heel tof!..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Awakenings blijft toch wel echt super dik inderdaad. 1 van de grootsten maar ze maken het wel elk jaar weer waar.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gympie zei:
ook een paar keer geweest.. binnen en buiten.. heel tof!..
Klik om te vergroten...
Ik vind zulke grote feesten buiten wel leuker. Binnen gaat mijn voorkeur echt naar een club uit.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ganggang💯 zei:
Ik vind zulke grote feesten buiten wel leuker. Binnen gaat mijn voorkeur echt naar een club uit.
Klik om te vergroten...
Binnen feesten ga ik zeer zelden. Heel andere sfeer.
Ben eens heel vroeg naar huis gegaan tijdens een feest in de Westergasfabriek. Was echt een grimmige sfeer en veel te donker binnen, gladde vloer door condens etc. Nee, doe mij maar buiten!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Buiten heeft ook mijn voorkeur. Alles is gewoon meer. Behalve dit, Minder claustrofobisch 😅.
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Haa leeftijdsgenoten, 40 en 50 plussers! Zie je, je bent nooit te oud haha!

Ooit eens lang geleden op Dance Valley een echtpaar gezien van eind 60. Hij in 3 delig pak en sjieke hoed, zij in Gala jurk en schoenen. Heb ze gewoon gevraagd en verteld dat ikdat zo gaaf vond! Ze gingen elk jaar naar Dance Valley al vanaf editie 1. En ook nog altijd aan de xtc. 1x per jaar zeiden ze. Zo vet man!
Klik om te vergroten...

Ik heb zo’n zelfde koppel vorig jaar gezien op mystic garden/dockyard. Echt zo gaaf! Stonden samen helemaal los te gaan. Ze kregen ook van iedereen high fives:wink:
Hoop dat ik tegen die tijd als ik er zin in heb ook gewoon nog 1x per jaar eens flink de bloemetjes buiten kan zetten haha
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ook ik zou gister bij Awakenings gaan. Met een groepje met leeftijden van 28 tot 55 😁

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."