#1
Gister zou ik awakenings gaan ![:disrelieved:]()
Blijf maar weg uit berlijn danBinnen feesten ga ik zeer zelden. Heel andere sfeer.
Ben eens heel vroeg naar huis gegaan tijdens een feest in de Westergasfabriek. Was echt een grimmige sfeer en veel te donker binnen, gladde vloer door condens etc. Nee, doe mij maar buiten!
Dat heb je met elke muziek. Het staat altijd keihard toch. Hebt even een paar dagen nodig dan is het weer weg. Geen piep in je oor? Komt niet door de XTC.Ik was een keer op mijn eerste technofeest het was geweldig anderhalf pil gebruikt en nog 1likje pure mdma voor de eerste keer xtc en mdma. Het was een geslaagde avond maar het vreemde was dat toen ik van het feest weg liep de techno gewoon doorspeelde in mijn hoofd zelfs toen ik in de trein zat hoorde ik de techno nog gewoon hardop. Heel apart vraag me af hoe dit kwam heeft iemand hier een verklaring voor?
Na een dagje varen loop ik ook met zeemansbenen over straat hehe.Ik had vroeger trouwens als kind wel eens dat we gingen zwemmen in een zwembad met een golfslagbad, met van die kunstmatige golven. ‘S Nachts in bed voelde ik de golven nog. Hetzelfde na een dagje pretpark met achtbanen.
Man, krijg je gelijk weer mooie herinneringen...
Festival afgelopen, terug naar de lockers en iedereen gewoon nog lekker door dansen met de techno in hun hoofd hehe
Ja ik zou na 2 jaar geen festivals eindelijk weer eens gaan deze zomer. Nou niet dus... Erg jammer idd!Heerlijk dit inderdaad. Allemaal mensen om je heen waar je dezelfde leuke dag mee hebt gehad.
Jeetje wat mis ik een festival zeg!
Me too! Een van mijn favo festivals! Gezellig op Houtrak!Gister zou ik awakenings gaan![]()
Moet je eens kijken op Bonzai en Atmoz feestjes. Daar wordt ik najuist altijd aangesproken (op een leuke manier) over mijn jonge leeftijd.Me too! Een van mijn favo festivals! Gezellig op Houtrak!
Daar val ik minder op met mijn leeftijd. Gemiddelde leeftijd ligt daar hoger als op veel andere festivals.
Die festivals ken ik niet. Zal eens googlen later!Moet je eens kijken op Bonzai en Atmoz feestjes. Daar wordt ik najuist altijd aangesproken (op een leuke manier) over mijn jonge leeftijd.
Daar ligt de gemiddelde leeftijd wel 2x zo hoog (of nouja, bijna wellicht) als dat ik ben. Super leuk altijd!
Awakenings blijft toch wel echt super dik inderdaad. 1 van de grootsten maar ze maken het wel elk jaar weer waar.
Ik vind zulke grote feesten buiten wel leuker. Binnen gaat mijn voorkeur echt naar een club uit.ook een paar keer geweest.. binnen en buiten.. heel tof!..
Binnen feesten ga ik zeer zelden. Heel andere sfeer.Ik vind zulke grote feesten buiten wel leuker. Binnen gaat mijn voorkeur echt naar een club uit.
Haa leeftijdsgenoten, 40 en 50 plussers! Zie je, je bent nooit te oud haha!
Ooit eens lang geleden op Dance Valley een echtpaar gezien van eind 60. Hij in 3 delig pak en sjieke hoed, zij in Gala jurk en schoenen. Heb ze gewoon gevraagd en verteld dat ikdat zo gaaf vond! Ze gingen elk jaar naar Dance Valley al vanaf editie 1. En ook nog altijd aan de xtc. 1x per jaar zeiden ze. Zo vet man!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."