#1
Blijf maar weg uit berlijn danBinnen feesten ga ik zeer zelden. Heel andere sfeer.
Ben eens heel vroeg naar huis gegaan tijdens een feest in de Westergasfabriek. Was echt een grimmige sfeer en veel te donker binnen, gladde vloer door condens etc. Nee, doe mij maar buiten!