#1
Ik ben niet heel gevoelig voor mdma lijkt het en heb ook meer nodig dan1.5x mn lichaamsgewicht. Ik neem meestal 2x mijn gewicht
Ook ik ben minder gevoelig voor mdma (al blijft het mijn favoriete drug). Meestal neem ik 120-160. En ik neem dan ook nooit bij. Gewoon de hele pil in 1 keer naar binnen. Dit doe ik wel enkel met pillen die ik ken. Als je nieuwe pillen neemt begin je volgens mij best met een kwartje of een halfje, zeker als ze niet getest zijn.Wat betreft bijpakken: is het beter om gewoon in één keer een "goede" (dit verschilt natuurlijk extreem per pil en persoon) of kan het geen kwaad om later bij te pakken? Zoals ik dus heb gedaan.
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik laat ze zo spoedig mogelijk testen. Wat betreft bijpakken: is het beter om gewoon in één keer een "goede" (dit verschilt natuurlijk extreem per pil en persoon) of kan het geen kwaad om later bij te pakken? Zoals ik dus heb gedaan.
Eens met wat hiervoor al gezegd is...
Samenvattend:
1) Laat je pillen testen zodat je weet hoeveel erin zit!
2) Zorg voor een fatsoenlijke startdosis (ik ga zelf voor 1 a 1,5mg per kilo)
3) Neem niet bij of zeer minimaal (zelf neem ik 0-0,5 mg per kilo bij)
4) Als je echt te weinig merkt van een normale dosering bestaat de kans dat je vroeger teveel M hebt gebruikt en je receptoren hebt verkloot.
5) Een klein beetje hoger doseren dan 1,5mg per kilo is niet aan te raden maar ook niet het einde van de wereld. Ik zou zelf niet boven de 2mg per kilo gaan.
Met een maximale puurheid van 84% toch?80mg is 80mg
200mg is 200mg
Als je ze laat testen, is dat het daadwerkelijke "geladen" mdma gehalte
95 ☺80-90 kilo denk ik zo 😁
Ja zo iets, 83% dacht ik dus je zit er niet ver naast, komt omdat MDMA in een pil of kristal voorkomt als het HCl zout van MDMA. HCl zorgt ook voor gewicht.Met een maximale puurheid van 84% toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."